Investuoti sekantiems 200kkm ir parduot isvazinejus kokius 40kkm. Mmm, gal... Gal pakeisciau nauju, bet garantijos kad nebus taip pat su nauju DPFu kaip ir nera... Nesakau kad visi kibirai padaryti vienodai (nors paziurejus i koki movano trafic master galima biski paabejoti), taciau tikrai yra tokiu kurie sugedus tau rodys kokias nori klaidas tik ne DPFo. Kol neirodyta kitaip skaitau kad jie visi tokie, t.y. su neveikiancia DPFo diagnostika, t.y. loxatronai, pinigu siurbliai, keiskviskanxkaskarta. Taip pat kol neirodyta kitaip, visi degina pagal "laikrodi" (pagal sudeginto kuro kieki, akseleraciju ant mazu apsuku kieki ir pan), bet ne pagal tikra DPF uzsikimsimo lygi. Variklio nusidevejimas neivertinamas, tad daug sansu su nauju DPF gauti tas pacias kemsimosi bedas. Faktu patvirtinanciu tai zinau, paneigianciu ne. Ramiau yra isimti ir nebijoti uzstrigti kokiam kaime. Jei uzsmaugs su TA reikalavimais, galima ideti nauja. Nuostoliu bus tik DPF isprogramavimo/iprogramavimo darbai. Kapeikos lyginant su N provimu ir visko keitimo kainomis. "gidas" <visimanezino@ant.lt> wrote in message news:nt857k$4tv$1@trimpas.omnitel.net... > papasakokit nezinanciam. kalbam apie 5-6 metu senumo auto, dyzeli, > parduota nauja ant LT su dilerio istorija ir pan. kiek as tokius browsinau > (nesvarbu, kokia marke), didziosios daugumos ridos yra taip nuo 180 iki > ~220 kkm. t.y. butent ant dpf resurso ribos? aisku, tikriausiai daug kas > auto keicia kas 5 m., tai cia kaip ir sutampa. bet jei pirkti toki auto, > tai tik dvi iseitys: > > arba isoperuoti ta ekoligini reikala kaip cia kazkas siule aktyviuoju budu > arba viska pakeisti kaip priklauso. > > yra taip kas nors dare? kokia dali auto kainos tai atsiejo?