Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: kef
Data: 2016-10-07 17:24:43
Investuoti sekantiems 200kkm ir parduot isvazinejus kokius 40kkm. Mmm, 
gal...

Gal pakeisciau nauju, bet garantijos kad nebus taip pat su nauju DPFu kaip 
ir nera...

Nesakau kad visi kibirai padaryti vienodai (nors paziurejus i koki movano 
trafic master galima biski paabejoti), taciau tikrai yra tokiu kurie sugedus 
tau rodys kokias nori klaidas tik ne DPFo. Kol neirodyta kitaip skaitau kad 
jie visi tokie, t.y. su neveikiancia DPFo diagnostika, t.y. loxatronai, 
pinigu siurbliai, keiskviskanxkaskarta. Taip pat kol neirodyta kitaip, visi 
degina pagal "laikrodi" (pagal sudeginto kuro kieki, akseleraciju ant mazu 
apsuku kieki ir pan), bet ne pagal tikra DPF uzsikimsimo lygi. Variklio 
nusidevejimas neivertinamas, tad daug sansu su nauju DPF gauti tas pacias 
kemsimosi bedas. Faktu patvirtinanciu tai zinau, paneigianciu ne.

Ramiau yra isimti ir nebijoti uzstrigti kokiam kaime. Jei uzsmaugs su TA 
reikalavimais, galima ideti nauja. Nuostoliu bus tik DPF 
isprogramavimo/iprogramavimo darbai. Kapeikos lyginant su N provimu ir visko 
keitimo kainomis.

"gidas" <visimanezino@ant.lt> wrote in message 
news:nt857k$4tv$1@trimpas.omnitel.net...
> papasakokit nezinanciam. kalbam apie 5-6 metu senumo auto, dyzeli, 
> parduota nauja ant LT su dilerio istorija ir pan. kiek as tokius browsinau 
> (nesvarbu, kokia marke), didziosios daugumos ridos yra taip nuo 180 iki 
> ~220 kkm. t.y. butent ant dpf resurso ribos? aisku, tikriausiai daug kas 
> auto keicia kas 5 m., tai cia kaip ir sutampa. bet jei pirkti toki auto, 
> tai tik dvi iseitys:
>
> arba isoperuoti ta ekoligini reikala kaip cia kazkas siule aktyviuoju budu
> arba viska pakeisti kaip priklauso.
>
> yra taip kas nors dare? kokia dali auto kainos tai atsiejo?