Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: Arnas
Data: 2016-10-12 11:58:29
ka cia norejai pasakyt turbut tik pats supratai. beje kiauliu su dpf nebuna, 
turbut kalbi apie betmena?

"spakainas"  wrote in message news:ntkrvm$pii$1@trimpas.omnitel.net...

Na vat pvz avensis dcat tai katalizatorių atskirai turi, dpf pašalinus
katulis lieka. Pripūtė 0,71 su pašalintu dpf. Keulė su veikiančiu dpf
0,01 prie 143k buvo. Pavasarį vėl reiks ta varyt, bus jau 200k, įdomu
kiek pripūs.

On 2016.10.11 21:35, Arnas wrote:
> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei auto
> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji isemus
> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones,
> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :))
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net...
>
> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir
> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė, tai
> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna
>
> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote:
>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote:
>>
>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :))
>>
>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3?
>>
>