Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: tomasz
Data: 2016-10-08 11:58:09
tavo vietoj tikrai nepirkciau 2 dyzelio. :))
aisku as nezinau, kokiam tikslui perkamas 2 automobilis....
jei tai antras automobilis seimai trintis po miesta, imciau koki fiat500 ar 
panasu spuoga benzina ir nesukciau smegenu....


-- 

t.
"gidas" <visimanezino@ant.lt> wrote in message 
news:nt8mkm$b48$1@trimpas.omnitel.net...
> nu cia  toks teorinis pasvarstymas labiau. nu tarkim, jei ketinama 
> isleisti 10k, ir visa ta xiernia su dpf darant taip kaip priklauso 
> (keiciant filtra nauju ir t.t.) kainuotu dar kokius 3, tai nu nafig.
>
> bet jei ne pats dpf visada kaltas, o ir daug kas aplink ji, tai cia tokia 
> rida parduodamu auto tik del metu ar tokio amziaus dyz. varikliams 200 kkm 
> jau vamzdiec? suprantu, kad labai priklauso nuo markes, tai aisku, bet 
> tokia tendencija man keistai pasirode.
>
> "nekas"  wrote in message news:nt8huo$9n4$1@trimpas.omnitel.net...
>
> O čia į kokią suma orientuojamasi?
>
> On 2016-10-07 15:42, gidas wrote:
>> papasakokit nezinanciam. kalbam apie 5-6 metu senumo auto, dyzeli, 
>> parduota nauja ant LT su dilerio istorija ir pan. kiek as tokius 
>> browsinau (nesvarbu, kokia marke), didziosios daugumos ridos yra taip nuo 
>> 180 iki ~220 kkm. t.y. butent ant dpf resurso ribos? aisku, tikriausiai 
>> daug kas auto keicia kas 5 m., tai cia kaip ir sutampa. bet jei pirkti 
>> toki auto, tai tik dvi iseitys:
>>
>> arba isoperuoti ta ekoligini reikala kaip cia kazkas siule aktyviuoju 
>> budu
>> arba viska pakeisti kaip priklauso.
>>
>> yra taip kas nors dare? kokia dali auto kainos tai atsiejo?
>>