Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: Tomas
Data: 2016-10-12 10:24:41
Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu sąnaudos
gavosi kažkur 9-10l/100km.
Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km nevažiuoja.
Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau.
Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€.
Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos keitimas, gal dar
kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš pradedant
eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi klausimas ar benzas sumoj ne
pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis darbas, mažiau vibracijų,
greičiau įšyla žiemą ir t.t.
"Arnas" wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net...
na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug kas
spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida
ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia gerokai
ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias
nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur
gamykliskai nebuvo dpf - pilna :)
"Dainiushas" wrote in message news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net...
px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne kaip
vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai pigus....
On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote:
> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei auto
> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji isemus
> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones,
> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :))
>
> "Dainiushas" wrote in message news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net...
>
> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir
> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė, tai
> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna
>
> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote:
>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote:
>>
>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :))
>>
>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3?
>>
>