Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: Tomas
Data: 2016-10-12 10:29:13
Nisanas x-treilas.

"Ignas"  wrote in message news:ntkomm$nd4$1@trimpas.omnitel.net...

galima modelius ivardint?

On 2016-10-12 10:24, Tomas wrote:
> Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu sąnaudos
> gavosi kažkur 9-10l/100km.
> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km
> nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau.
> Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€.
>
> Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos keitimas, gal
> dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš
> pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi klausimas ar
> benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis
> darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t.
>
> "Arnas"  wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net...
>
> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug kas
> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida
> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia 
> gerokai
> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias
> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur
> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :)
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net...
>
> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne kaip
> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai 
> pigus....
>
> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote:
>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei auto
>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji isemus
>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones,
>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :))
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir
>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė, tai
>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna
>>
>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote:
>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote:
>>>
>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :))
>>>
>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3?
>>>
>>