Nesupratau ko tamsta toks jautrus. Aš čia labiau Dainiušui atrašinėjau, su konkrečiais pavyzdžiais, kad išpjovus dpf nebūtinai ten visiška tragedija. On 2016.10.12 12:25, Arnas wrote: > tai ok, toyota su visishkai kitokiu varikliu ir pashalintu dpf (pamineta > kad katulis vietoj bet jis gi dumingumo neitakoja..) pripute x, kiaule > su dpf pripute y. ir? idomi informacija, bet ka tuo norima pasakyti? gal > kad garaze uzkurus toyota iskart isgraush akis ir plaucius o is betmeno > ishmetimo triubu eis gaivus kalnu oras? > > > "spakainas" wrote in message news:ntkuqa$rfr$1@trimpas.omnitel.net... > > Mano keulė, kaip noriu taip vadinu :D > O ko tu nesupratai tai ir aš nesupratau. > > On 2016.10.12 11:58, Arnas wrote: >> ka cia norejai pasakyt turbut tik pats supratai. beje kiauliu su dpf >> nebuna, turbut kalbi apie betmena? >> >> "spakainas" wrote in message news:ntkrvm$pii$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Na vat pvz avensis dcat tai katalizatorių atskirai turi, dpf pašalinus >> katulis lieka. Pripūtė 0,71 su pašalintu dpf. Keulė su veikiančiu dpf >> 0,01 prie 143k buvo. Pavasarį vėl reiks ta varyt, bus jau 200k, įdomu >> kiek pripūs. >> >> On 2016.10.11 21:35, Arnas wrote: >>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei auto >>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji isemus >>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones, >>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :)) >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir >>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė, tai >>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna >>> >>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote: >>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote: >>>> >>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :)) >>>> >>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3? >>>> >>> >> >