Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: Ignas
Data: 2016-10-12 12:46:57
as gi ne vanga, o tu savo lyginime nei metu, nei kubaturu neminejai. ir 
ka ne taip ten parasiau?

On 2016-10-12 11:55, Tomas wrote:
> 2005-ais metais?
>
> "Ignas"  wrote in message news:ntks50$pll$1@trimpas.omnitel.net...
>
> o kurioj cia vietoj fantazija? 1,6TDI nebuvo, o 1.6dCi? gi antras mano
> sakinys kaip pirstu i aki remiantis tuo paciu tavo nurodytu spritmonitor...
>
> On 2016-10-12 11:11, Tomas wrote:
>> Nefantazuojam. Konkretus modelis turėjo 2,0 ir 2,5 benzus, ir 2,2l
>> dyzelį.
>> Sąnaudos yra tokios kokios yra, nebuvo jame 1,6TDI naudojančio 4l/100km
>> kaip kokioj octavijoj.
>>
>> "Ignas"  wrote in message news:ntkq4k$odp$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> kad teisingai lygint speju dvilitri benza reiktu lygint su 1.6 dyzeliu,
>> tai turbut tavo deklaruojami 9-10 atitiktu 6-7 dyzelio. nes pagal tavo
>> parasyma lygini dvilitrio benzo vos ne minimalias sanaudas su 2.2
>> dyzelio vidutinem, bet cia jau ir tapkes svoris kitas, ir vaziuot
>> komfortas ne tas...
>>
>> On 2016-10-12 10:24, Tomas wrote:
>>> Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu sąnaudos
>>> gavosi kažkur 9-10l/100km.
>>> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km
>>> nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau.
>>> Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€.
>>>
>>> Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos keitimas, gal
>>> dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš
>>> pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi klausimas ar
>>> benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis
>>> darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t.
>>>
>>> "Arnas"  wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug kas
>>> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida
>>> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia
>>> gerokai
>>> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias
>>> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur
>>> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :)
>>>
>>> "Dainiushas"  wrote in message news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne kaip
>>> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai
>>> pigus....
>>>
>>> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote:
>>>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei auto
>>>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji isemus
>>>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones,
>>>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :))
>>>>
>>>> "Dainiushas"  wrote in message news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir
>>>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė, tai
>>>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna
>>>>
>>>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote:
>>>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote:
>>>>>
>>>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :))
>>>>>
>>>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3?
>>>>>
>>>>
>>
>