as gi ne vanga, o tu savo lyginime nei metu, nei kubaturu neminejai. ir ka ne taip ten parasiau? On 2016-10-12 11:55, Tomas wrote: > 2005-ais metais? > > "Ignas" wrote in message news:ntks50$pll$1@trimpas.omnitel.net... > > o kurioj cia vietoj fantazija? 1,6TDI nebuvo, o 1.6dCi? gi antras mano > sakinys kaip pirstu i aki remiantis tuo paciu tavo nurodytu spritmonitor... > > On 2016-10-12 11:11, Tomas wrote: >> Nefantazuojam. Konkretus modelis turėjo 2,0 ir 2,5 benzus, ir 2,2l >> dyzelį. >> Sąnaudos yra tokios kokios yra, nebuvo jame 1,6TDI naudojančio 4l/100km >> kaip kokioj octavijoj. >> >> "Ignas" wrote in message news:ntkq4k$odp$1@trimpas.omnitel.net... >> >> kad teisingai lygint speju dvilitri benza reiktu lygint su 1.6 dyzeliu, >> tai turbut tavo deklaruojami 9-10 atitiktu 6-7 dyzelio. nes pagal tavo >> parasyma lygini dvilitrio benzo vos ne minimalias sanaudas su 2.2 >> dyzelio vidutinem, bet cia jau ir tapkes svoris kitas, ir vaziuot >> komfortas ne tas... >> >> On 2016-10-12 10:24, Tomas wrote: >>> Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu sąnaudos >>> gavosi kažkur 9-10l/100km. >>> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km >>> nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau. >>> Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€. >>> >>> Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos keitimas, gal >>> dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš >>> pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi klausimas ar >>> benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis >>> darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t. >>> >>> "Arnas" wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug kas >>> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida >>> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia >>> gerokai >>> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias >>> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur >>> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :) >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne kaip >>> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai >>> pigus.... >>> >>> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote: >>>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei auto >>>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji isemus >>>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones, >>>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :)) >>>> >>>> "Dainiushas" wrote in message news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir >>>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė, tai >>>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna >>>> >>>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote: >>>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote: >>>>> >>>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :)) >>>>> >>>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3? >>>>> >>>> >> >