na tai ir lyginam pagal tavo nuoroda 7-8 su 11-12 vidurkiais, o ne vieno vidurki imam is vieno saltinio, kita is vos ne vieno vaziavimo pavejui. ir pasirodys, kad smegenu spazmas niekam negresia On 2016-10-12 13:11, Tomas wrote: > Aš suprantu. Visi gi tiki, kad dyzelis naudoja bent dvigubai mažiau > kuro, tai kai pamato realų skirtumą iki 20% - ištinka smegenų spazmas. > > "Ignas" wrote in message news:ntl0qh$stf$1@trimpas.omnitel.net... > > as gi ne vanga, o tu savo lyginime nei metu, nei kubaturu neminejai. ir > ka ne taip ten parasiau? > > On 2016-10-12 11:55, Tomas wrote: >> 2005-ais metais? >> >> "Ignas" wrote in message news:ntks50$pll$1@trimpas.omnitel.net... >> >> o kurioj cia vietoj fantazija? 1,6TDI nebuvo, o 1.6dCi? gi antras mano >> sakinys kaip pirstu i aki remiantis tuo paciu tavo nurodytu >> spritmonitor... >> >> On 2016-10-12 11:11, Tomas wrote: >>> Nefantazuojam. Konkretus modelis turėjo 2,0 ir 2,5 benzus, ir 2,2l >>> dyzelį. >>> Sąnaudos yra tokios kokios yra, nebuvo jame 1,6TDI naudojančio 4l/100km >>> kaip kokioj octavijoj. >>> >>> "Ignas" wrote in message news:ntkq4k$odp$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> kad teisingai lygint speju dvilitri benza reiktu lygint su 1.6 dyzeliu, >>> tai turbut tavo deklaruojami 9-10 atitiktu 6-7 dyzelio. nes pagal tavo >>> parasyma lygini dvilitrio benzo vos ne minimalias sanaudas su 2.2 >>> dyzelio vidutinem, bet cia jau ir tapkes svoris kitas, ir vaziuot >>> komfortas ne tas... >>> >>> On 2016-10-12 10:24, Tomas wrote: >>>> Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu sąnaudos >>>> gavosi kažkur 9-10l/100km. >>>> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km >>>> nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau. >>>> Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€. >>>> >>>> Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos keitimas, gal >>>> dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš >>>> pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi klausimas ar >>>> benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis >>>> darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t. >>>> >>>> "Arnas" wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug >>>> kas >>>> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida >>>> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia >>>> gerokai >>>> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias >>>> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur >>>> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :) >>>> >>>> "Dainiushas" wrote in message news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne kaip >>>> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai >>>> pigus.... >>>> >>>> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote: >>>>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei >>>>> auto >>>>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji >>>>> isemus >>>>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones, >>>>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :)) >>>>> >>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>> news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir >>>>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė, >>>>> tai >>>>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna >>>>> >>>>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote: >>>>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote: >>>>>> >>>>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :)) >>>>>> >>>>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3? >>>>>> >>>>> >>> >> >