Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: Ignas
Data: 2016-10-12 13:24:26
na tai ir lyginam pagal tavo nuoroda 7-8 su 11-12 vidurkiais, o ne vieno 
vidurki imam is vieno saltinio, kita is vos ne vieno vaziavimo pavejui. 
ir pasirodys, kad smegenu spazmas niekam negresia

On 2016-10-12 13:11, Tomas wrote:
> Aš suprantu. Visi gi tiki, kad dyzelis naudoja bent dvigubai mažiau
> kuro, tai kai pamato realų skirtumą iki 20% - ištinka smegenų spazmas.
>
> "Ignas"  wrote in message news:ntl0qh$stf$1@trimpas.omnitel.net...
>
> as gi ne vanga, o tu savo lyginime nei metu, nei kubaturu neminejai. ir
> ka ne taip ten parasiau?
>
> On 2016-10-12 11:55, Tomas wrote:
>> 2005-ais metais?
>>
>> "Ignas"  wrote in message news:ntks50$pll$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> o kurioj cia vietoj fantazija? 1,6TDI nebuvo, o 1.6dCi? gi antras mano
>> sakinys kaip pirstu i aki remiantis tuo paciu tavo nurodytu
>> spritmonitor...
>>
>> On 2016-10-12 11:11, Tomas wrote:
>>> Nefantazuojam. Konkretus modelis turėjo 2,0 ir 2,5 benzus, ir 2,2l
>>> dyzelį.
>>> Sąnaudos yra tokios kokios yra, nebuvo jame 1,6TDI naudojančio 4l/100km
>>> kaip kokioj octavijoj.
>>>
>>> "Ignas"  wrote in message news:ntkq4k$odp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> kad teisingai lygint speju dvilitri benza reiktu lygint su 1.6 dyzeliu,
>>> tai turbut tavo deklaruojami 9-10 atitiktu 6-7 dyzelio. nes pagal tavo
>>> parasyma lygini dvilitrio benzo vos ne minimalias sanaudas su 2.2
>>> dyzelio vidutinem, bet cia jau ir tapkes svoris kitas, ir vaziuot
>>> komfortas ne tas...
>>>
>>> On 2016-10-12 10:24, Tomas wrote:
>>>> Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu sąnaudos
>>>> gavosi kažkur 9-10l/100km.
>>>> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km
>>>> nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau.
>>>> Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€.
>>>>
>>>> Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos keitimas, gal
>>>> dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš
>>>> pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi klausimas ar
>>>> benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis
>>>> darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t.
>>>>
>>>> "Arnas"  wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug
>>>> kas
>>>> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida
>>>> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia
>>>> gerokai
>>>> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias
>>>> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur
>>>> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :)
>>>>
>>>> "Dainiushas"  wrote in message news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne kaip
>>>> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai
>>>> pigus....
>>>>
>>>> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote:
>>>>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei
>>>>> auto
>>>>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji
>>>>> isemus
>>>>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones,
>>>>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :))
>>>>>
>>>>> "Dainiushas"  wrote in message
>>>>> news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir
>>>>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė,
>>>>> tai
>>>>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna
>>>>>
>>>>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote:
>>>>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote:
>>>>>>
>>>>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :))
>>>>>>
>>>>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3?
>>>>>>
>>>>>
>>>
>>
>