Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: spakainas
Data: 2016-10-12 15:05:55
Turėjau omeny nuo tų jau numestų :)

On 2016.10.12 14:28, Tomas wrote:
> Tai du ir numečiau, kame bėdos?
>
> "spakainas"  wrote in message news:ntl6cu$1m3$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Kaip minimum - dyzeliui numest porą litrų nuo sąnaudų, nes su tokiu
> važinėjimu tikrai ne litru skirsis sąnaudos ;]
>
> On 2016.10.12 14:17, Tomas wrote:
>> Tai ką man dabar daryt, kad 95% mano ridos sudarė užmiestis ant 90km/h?
>>
>> "Ignas"  wrote in message news:ntl5hm$102$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> problem su tavo teiginiu pagrindimu: dyzeliui 8 jau gal ir vidurkio
>> perlipimas, o va benzo tokiu sanaudu isvis nerandu...
>> https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=2&constyear_s=2003&constyear_e=2007&power_s=103&power_e=104
>>
>>
>> https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2005&power_s=100&power_e=100
>>
>>
>> ar dar kazka ne ta lyginu?
>>
>>
>> On 2016-10-12 13:51, Tomas wrote:
>>> Nu tai pagal spritmonitor dyzeliui minimumai 7-8l/100km, benzui
>>> 9-10l/100km.
>>> Mano 30kkm pavėjui patenka prie minimumo. Problem?
>>>
>>> "Ignas"  wrote in message news:ntl30q$ufr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> na tai ir lyginam pagal tavo nuoroda 7-8 su 11-12 vidurkiais, o ne vieno
>>> vidurki imam is vieno saltinio, kita is vos ne vieno vaziavimo pavejui.
>>> ir pasirodys, kad smegenu spazmas niekam negresia
>>>
>>> On 2016-10-12 13:11, Tomas wrote:
>>>> Aš suprantu. Visi gi tiki, kad dyzelis naudoja bent dvigubai mažiau
>>>> kuro, tai kai pamato realų skirtumą iki 20% - ištinka smegenų spazmas.
>>>>
>>>> "Ignas"  wrote in message news:ntl0qh$stf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> as gi ne vanga, o tu savo lyginime nei metu, nei kubaturu neminejai. ir
>>>> ka ne taip ten parasiau?
>>>>
>>>> On 2016-10-12 11:55, Tomas wrote:
>>>>> 2005-ais metais?
>>>>>
>>>>> "Ignas"  wrote in message news:ntks50$pll$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> o kurioj cia vietoj fantazija? 1,6TDI nebuvo, o 1.6dCi? gi antras mano
>>>>> sakinys kaip pirstu i aki remiantis tuo paciu tavo nurodytu
>>>>> spritmonitor...
>>>>>
>>>>> On 2016-10-12 11:11, Tomas wrote:
>>>>>> Nefantazuojam. Konkretus modelis turėjo 2,0 ir 2,5 benzus, ir 2,2l
>>>>>> dyzelį.
>>>>>> Sąnaudos yra tokios kokios yra, nebuvo jame 1,6TDI naudojančio
>>>>>> 4l/100km
>>>>>> kaip kokioj octavijoj.
>>>>>>
>>>>>> "Ignas"  wrote in message news:ntkq4k$odp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> kad teisingai lygint speju dvilitri benza reiktu lygint su 1.6
>>>>>> dyzeliu,
>>>>>> tai turbut tavo deklaruojami 9-10 atitiktu 6-7 dyzelio. nes pagal
>>>>>> tavo
>>>>>> parasyma lygini dvilitrio benzo vos ne minimalias sanaudas su 2.2
>>>>>> dyzelio vidutinem, bet cia jau ir tapkes svoris kitas, ir vaziuot
>>>>>> komfortas ne tas...
>>>>>>
>>>>>> On 2016-10-12 10:24, Tomas wrote:
>>>>>>> Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu
>>>>>>> sąnaudos
>>>>>>> gavosi kažkur 9-10l/100km.
>>>>>>> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km
>>>>>>> nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau.
>>>>>>> Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€.
>>>>>>>
>>>>>>> Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos keitimas,
>>>>>>> gal
>>>>>>> dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš
>>>>>>> pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi klausimas ar
>>>>>>> benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis
>>>>>>> darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t.
>>>>>>>
>>>>>>> "Arnas"  wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug
>>>>>>> kas
>>>>>>> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida
>>>>>>> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia
>>>>>>> gerokai
>>>>>>> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias
>>>>>>> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur
>>>>>>> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :)
>>>>>>>
>>>>>>> "Dainiushas"  wrote in message
>>>>>>> news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne
>>>>>>> kaip
>>>>>>> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai
>>>>>>> pigus....
>>>>>>>
>>>>>>> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote:
>>>>>>>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei
>>>>>>>> auto
>>>>>>>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji
>>>>>>>> isemus
>>>>>>>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :)))
>>>>>>>> zmones,
>>>>>>>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :))
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Dainiushas"  wrote in message
>>>>>>>> news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis
>>>>>>>> paprastai. Ir
>>>>>>>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė,
>>>>>>>> tai
>>>>>>>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote:
>>>>>>>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :))
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>