Turėjau omeny nuo tų jau numestų :) On 2016.10.12 14:28, Tomas wrote: > Tai du ir numečiau, kame bėdos? > > "spakainas" wrote in message news:ntl6cu$1m3$1@trimpas.omnitel.net... > > Kaip minimum - dyzeliui numest porą litrų nuo sąnaudų, nes su tokiu > važinėjimu tikrai ne litru skirsis sąnaudos ;] > > On 2016.10.12 14:17, Tomas wrote: >> Tai ką man dabar daryt, kad 95% mano ridos sudarė užmiestis ant 90km/h? >> >> "Ignas" wrote in message news:ntl5hm$102$1@trimpas.omnitel.net... >> >> problem su tavo teiginiu pagrindimu: dyzeliui 8 jau gal ir vidurkio >> perlipimas, o va benzo tokiu sanaudu isvis nerandu... >> https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=2&constyear_s=2003&constyear_e=2007&power_s=103&power_e=104 >> >> >> https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2005&power_s=100&power_e=100 >> >> >> ar dar kazka ne ta lyginu? >> >> >> On 2016-10-12 13:51, Tomas wrote: >>> Nu tai pagal spritmonitor dyzeliui minimumai 7-8l/100km, benzui >>> 9-10l/100km. >>> Mano 30kkm pavėjui patenka prie minimumo. Problem? >>> >>> "Ignas" wrote in message news:ntl30q$ufr$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> na tai ir lyginam pagal tavo nuoroda 7-8 su 11-12 vidurkiais, o ne vieno >>> vidurki imam is vieno saltinio, kita is vos ne vieno vaziavimo pavejui. >>> ir pasirodys, kad smegenu spazmas niekam negresia >>> >>> On 2016-10-12 13:11, Tomas wrote: >>>> Aš suprantu. Visi gi tiki, kad dyzelis naudoja bent dvigubai mažiau >>>> kuro, tai kai pamato realų skirtumą iki 20% - ištinka smegenų spazmas. >>>> >>>> "Ignas" wrote in message news:ntl0qh$stf$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> as gi ne vanga, o tu savo lyginime nei metu, nei kubaturu neminejai. ir >>>> ka ne taip ten parasiau? >>>> >>>> On 2016-10-12 11:55, Tomas wrote: >>>>> 2005-ais metais? >>>>> >>>>> "Ignas" wrote in message news:ntks50$pll$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> o kurioj cia vietoj fantazija? 1,6TDI nebuvo, o 1.6dCi? gi antras mano >>>>> sakinys kaip pirstu i aki remiantis tuo paciu tavo nurodytu >>>>> spritmonitor... >>>>> >>>>> On 2016-10-12 11:11, Tomas wrote: >>>>>> Nefantazuojam. Konkretus modelis turėjo 2,0 ir 2,5 benzus, ir 2,2l >>>>>> dyzelį. >>>>>> Sąnaudos yra tokios kokios yra, nebuvo jame 1,6TDI naudojančio >>>>>> 4l/100km >>>>>> kaip kokioj octavijoj. >>>>>> >>>>>> "Ignas" wrote in message news:ntkq4k$odp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> kad teisingai lygint speju dvilitri benza reiktu lygint su 1.6 >>>>>> dyzeliu, >>>>>> tai turbut tavo deklaruojami 9-10 atitiktu 6-7 dyzelio. nes pagal >>>>>> tavo >>>>>> parasyma lygini dvilitrio benzo vos ne minimalias sanaudas su 2.2 >>>>>> dyzelio vidutinem, bet cia jau ir tapkes svoris kitas, ir vaziuot >>>>>> komfortas ne tas... >>>>>> >>>>>> On 2016-10-12 10:24, Tomas wrote: >>>>>>> Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu >>>>>>> sąnaudos >>>>>>> gavosi kažkur 9-10l/100km. >>>>>>> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km >>>>>>> nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau. >>>>>>> Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€. >>>>>>> >>>>>>> Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos keitimas, >>>>>>> gal >>>>>>> dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš >>>>>>> pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi klausimas ar >>>>>>> benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis >>>>>>> darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t. >>>>>>> >>>>>>> "Arnas" wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug >>>>>>> kas >>>>>>> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida >>>>>>> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia >>>>>>> gerokai >>>>>>> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias >>>>>>> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur >>>>>>> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :) >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>>>> news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne >>>>>>> kaip >>>>>>> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai >>>>>>> pigus.... >>>>>>> >>>>>>> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote: >>>>>>>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei >>>>>>>> auto >>>>>>>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji >>>>>>>> isemus >>>>>>>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) >>>>>>>> zmones, >>>>>>>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :)) >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>>>>> news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis >>>>>>>> paprastai. Ir >>>>>>>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė, >>>>>>>> tai >>>>>>>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna >>>>>>>> >>>>>>>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote: >>>>>>>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :)) >>>>>>>>> >>>>>>>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3? >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >