Ne nu žiūrėk - imi kaip pvz spritmonitor. Pagal tą šaltinį, tavo trabis ima keliais litrais daugiau nei tu rašai. Tai vadinasi važinėji labai ekonominiu režimu. Nuo analogiško dyzelio pagal spritmonitor numesk tiek, kiek numetei nuo savo benzo ir tada lygink. Nes dabar tai bb su pirštu gaunasi - pritemptas benzo sąnaudas lygini su vidutinėm dyzelio, ką tau jau čia kažkas ir parašė, bet vis nesupranti niekaip. On 2016.10.12 15:19, Tomas wrote: > Dar pasakyk, kad tavo bemsas su 5l/100km važiuoja ir baigsim diskusiją ;) > > "spakainas" wrote in message news:ntl8v3$36m$1@trimpas.omnitel.net... > > Turėjau omeny nuo tų jau numestų :) > > On 2016.10.12 14:28, Tomas wrote: >> Tai du ir numečiau, kame bėdos? >> >> "spakainas" wrote in message news:ntl6cu$1m3$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Kaip minimum - dyzeliui numest porą litrų nuo sąnaudų, nes su tokiu >> važinėjimu tikrai ne litru skirsis sąnaudos ;] >> >> On 2016.10.12 14:17, Tomas wrote: >>> Tai ką man dabar daryt, kad 95% mano ridos sudarė užmiestis ant 90km/h? >>> >>> "Ignas" wrote in message news:ntl5hm$102$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> problem su tavo teiginiu pagrindimu: dyzeliui 8 jau gal ir vidurkio >>> perlipimas, o va benzo tokiu sanaudu isvis nerandu... >>> https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=2&constyear_s=2003&constyear_e=2007&power_s=103&power_e=104 >>> >>> >>> >>> https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2005&power_s=100&power_e=100 >>> >>> >>> >>> ar dar kazka ne ta lyginu? >>> >>> >>> On 2016-10-12 13:51, Tomas wrote: >>>> Nu tai pagal spritmonitor dyzeliui minimumai 7-8l/100km, benzui >>>> 9-10l/100km. >>>> Mano 30kkm pavėjui patenka prie minimumo. Problem? >>>> >>>> "Ignas" wrote in message news:ntl30q$ufr$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> na tai ir lyginam pagal tavo nuoroda 7-8 su 11-12 vidurkiais, o ne >>>> vieno >>>> vidurki imam is vieno saltinio, kita is vos ne vieno vaziavimo pavejui. >>>> ir pasirodys, kad smegenu spazmas niekam negresia >>>> >>>> On 2016-10-12 13:11, Tomas wrote: >>>>> Aš suprantu. Visi gi tiki, kad dyzelis naudoja bent dvigubai mažiau >>>>> kuro, tai kai pamato realų skirtumą iki 20% - ištinka smegenų spazmas. >>>>> >>>>> "Ignas" wrote in message news:ntl0qh$stf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> as gi ne vanga, o tu savo lyginime nei metu, nei kubaturu >>>>> neminejai. ir >>>>> ka ne taip ten parasiau? >>>>> >>>>> On 2016-10-12 11:55, Tomas wrote: >>>>>> 2005-ais metais? >>>>>> >>>>>> "Ignas" wrote in message news:ntks50$pll$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> o kurioj cia vietoj fantazija? 1,6TDI nebuvo, o 1.6dCi? gi antras >>>>>> mano >>>>>> sakinys kaip pirstu i aki remiantis tuo paciu tavo nurodytu >>>>>> spritmonitor... >>>>>> >>>>>> On 2016-10-12 11:11, Tomas wrote: >>>>>>> Nefantazuojam. Konkretus modelis turėjo 2,0 ir 2,5 benzus, ir 2,2l >>>>>>> dyzelį. >>>>>>> Sąnaudos yra tokios kokios yra, nebuvo jame 1,6TDI naudojančio >>>>>>> 4l/100km >>>>>>> kaip kokioj octavijoj. >>>>>>> >>>>>>> "Ignas" wrote in message news:ntkq4k$odp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> kad teisingai lygint speju dvilitri benza reiktu lygint su 1.6 >>>>>>> dyzeliu, >>>>>>> tai turbut tavo deklaruojami 9-10 atitiktu 6-7 dyzelio. nes pagal >>>>>>> tavo >>>>>>> parasyma lygini dvilitrio benzo vos ne minimalias sanaudas su 2.2 >>>>>>> dyzelio vidutinem, bet cia jau ir tapkes svoris kitas, ir vaziuot >>>>>>> komfortas ne tas... >>>>>>> >>>>>>> On 2016-10-12 10:24, Tomas wrote: >>>>>>>> Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu >>>>>>>> sąnaudos >>>>>>>> gavosi kažkur 9-10l/100km. >>>>>>>> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km >>>>>>>> nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau. >>>>>>>> Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€. >>>>>>>> >>>>>>>> Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos keitimas, >>>>>>>> gal >>>>>>>> dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš >>>>>>>> pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi klausimas ar >>>>>>>> benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis >>>>>>>> darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t. >>>>>>>> >>>>>>>> "Arnas" wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal >>>>>>>> daug >>>>>>>> kas >>>>>>>> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida >>>>>>>> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia >>>>>>>> gerokai >>>>>>>> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias >>>>>>>> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu >>>>>>>> kur >>>>>>>> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :) >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>>>>> news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne >>>>>>>> kaip >>>>>>>> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai >>>>>>>> pigus.... >>>>>>>> >>>>>>>> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote: >>>>>>>>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei >>>>>>>>> auto >>>>>>>>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji >>>>>>>>> isemus >>>>>>>>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) >>>>>>>>> zmones, >>>>>>>>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :)) >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>>>>>> news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> >>>>>>>>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis >>>>>>>>> paprastai. Ir >>>>>>>>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo >>>>>>>>> pasekmė, >>>>>>>>> tai >>>>>>>>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote: >>>>>>>>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :)) >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka >>>>>>>>>> euro3? >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >