>Tada visi tie troleibusai su teoriniais 0g CO2 (nors realybeje jis ne >geresnis uz benDzina ar zyzeli) ima atrodyti labai atraktyvus. nu tada namu seimininkes per kaledas kepdamos el. orkaitej parsa yra ekoliginis dizasteris.:) >Jei paimt toki BNV su jo i3, tai dar brangus ir kebulas, nes > is karbono. gali daryt, kad ir is zvaigzdiu metalo, pridetines vertes nelabai tas prideda. yra pigesniu priemoniu islengvint kevala. > Cia jau neskaitant papildomos logistikos, nes viso to papildomo shudo > reikes prisikraut i sandelius ir turet sekancius 20 metu jei kam nors > staiga prireiktu nusipirkt. o cia tai ne tik troleibusams galioja. imho laiko klausimas, kada bakterijos+aliktronika pasieks protinga kaina. -- t. "Invertuota panda" <fake@email.yes> wrote in message news:ntje2a$82g$3@trimpas.omnitel.net... > On Tue, 11 Oct 2016 21:07:27 +0300, tomasz wrote: > >> klijuotgal ir seniai klijavo,bet be didelio entuziazmo, tik va dabar tai >> sukruto, kaip per javapjute.... > > Nes ant snapo kabo taip vadinamos "flotiles normos". Kada ystatymai sako, > kad CO2 gramu vidurkis per visas masinas turi buti max X ir uz kiekviena > lisna grama gresia juntamas patapsnojimas. > > Tada visi tie troleibusai su teoriniais 0g CO2 (nors realybeje jis ne > geresnis uz benDzina ar zyzeli) ima atrodyti labai atraktyvus. > >> del ekonomilkos, tai kazkaip skaidrumo imho truksta... >> kevalas labai panasiai atsistoja, variklis, vaziuokle irgi palyginami >> dalykai, vienintelis dalykas - jegos grandine ir batareika gal sukelia >> kaina. >> imho abalio sindromas siek tiek jaucias, tipo geras madingas daiktas, nx >> pigiai stumt. > > Kainos tokios, kad vistiek pardavineja i minusa. > > Taip, brangios baKterijos. Taip pat brangus ir varikliai beigi > aliktronika. Jei paimt toki BNV su jo i3, tai dar brangus ir kebulas, nes > is karbono. > Cia jau neskaitant papildomos logistikos, nes viso to papildomo shudo > reikes prisikraut i sandelius ir turet sekancius 20 metu jei kam nors > staiga prireiktu nusipirkt. > > -- > kthxbai.