elektra elektrine vistiek maziau co2 generuoja, efektyvumas, mastas ir visa kita bla bla bla. na ir vejas, saule ir h2o ilgesnej perspektyvoj. na, kad ir stiklo audiniai, medis koks klijuotas, popierius, etc... nesu didis zinovas. aisku performancas prastesnis, bet ir kaina ne kosmine. -- t. "Invertuota panda" <fake@email.yes> wrote in message news:ntjo64$9jv$1@trimpas.omnitel.net... > On Tue, 11 Oct 2016 23:21:46 +0300, tomasz wrote: > >>>Tada visi tie troleibusai su teoriniais 0g CO2 (nors realybeje jis ne >>>geresnis uz benDzina ar zyzeli) ima atrodyti labai atraktyvus. >> >> nu tada namu seimininkes per kaledas kepdamos el. orkaitej parsa yra >> ekoliginis dizasteris.:) > > Tas tai be kalbu. Bet jei apie automobilius, tai fliukai suskaiciavo, kad > kraunant su ju elektros saltiniu mixu elektromobilis "pagamina" labai > panasiai CO2 kiek ir iprastas. Tik ne is duslintuvo, o is elektrines > kamino. Tai va taip ir gaunasi tokia biski haipinta saviapgaule. > >>>Jei paimt toki BNV su jo i3, tai dar brangus ir kebulas, nes >>> is karbono. >> >> gali daryt, kad ir is zvaigzdiu metalo, pridetines vertes nelabai tas >> prideda. >> yra pigesniu priemoniu islengvint kevala. > > kaip antai? Miklei patentOt, tada pardOsi kokiam bnv ir visa likusi > gyvenima galesi nieko nebeveikt :) > >>> Cia jau neskaitant papildomos logistikos, nes viso to papildomo shudo >>> reikes prisikraut i sandelius ir turet sekancius 20 metu jei kam nors >>> staiga prireiktu nusipirkt. >> >> o cia tai ne tik troleibusams galioja. > > Zinoma. Bet anu kitu pagamina zymiai daugiau, tai netaip jauciasi. > >> imho laiko klausimas, kada bakterijos+aliktronika pasieks protinga >> kaina. > > Vat tada ir prasides masine gamyba. O kol tas laikas neatejo, niekas > neskuba. > > -- > kthxbai.