Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: Arnas
Data: 2016-10-12 12:26:00
tai ok, toyota su visishkai kitokiu varikliu ir pashalintu dpf (pamineta kad 
katulis vietoj bet jis gi dumingumo neitakoja..) pripute x, kiaule su dpf 
pripute y. ir? idomi informacija, bet ka tuo norima pasakyti? gal kad garaze 
uzkurus toyota iskart isgraush akis ir plaucius o is betmeno ishmetimo 
triubu eis gaivus kalnu oras?


"spakainas"  wrote in message news:ntkuqa$rfr$1@trimpas.omnitel.net...

Mano keulė, kaip noriu taip vadinu :D
O ko tu nesupratai tai ir aš nesupratau.

On 2016.10.12 11:58, Arnas wrote:
> ka cia norejai pasakyt turbut tik pats supratai. beje kiauliu su dpf
> nebuna, turbut kalbi apie betmena?
>
> "spakainas"  wrote in message news:ntkrvm$pii$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Na vat pvz avensis dcat tai katalizatorių atskirai turi, dpf pašalinus
> katulis lieka. Pripūtė 0,71 su pašalintu dpf. Keulė su veikiančiu dpf
> 0,01 prie 143k buvo. Pavasarį vėl reiks ta varyt, bus jau 200k, įdomu
> kiek pripūs.
>
> On 2016.10.11 21:35, Arnas wrote:
>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei auto
>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji isemus
>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones,
>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :))
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir
>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė, tai
>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna
>>
>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote:
>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote:
>>>
>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :))
>>>
>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3?
>>>
>>
>