o tai kodel lygini bb su pirstu? tai gal atmosferika benza su atmosferiku dyzeliu lyginam? ir kodel manai kad turbo benzas turetu valgyti bent kiek daugiau uz atmosferika? "Ignas" wrote in message news:ntkrqn$pft$1@trimpas.omnitel.net... as aisku atsiprasau, kad varikliu kodu neparasiau, bet kazkaip galvojau, akivaizdu, jog lyginu atmosferika su dyzeliu. ar cia su turbavyku i 9 litrus telpa? On 2016-10-12 11:00, Arnas wrote: > kodel dvilitri benza su 1.6 dyzeliu? 2.0 turbo benzas turi nuo 200 iki > ~260ag ag o 1.6 turbo dyzelis 110ag tai kaipo ir visiskai kita lyga ir > taip > komfortas su 1.6td visishkai netas visgi ag skirtumas ne procentais o > kartais.. > > "Ignas" wrote in message news:ntkq4k$odp$1@trimpas.omnitel.net... > > kad teisingai lygint speju dvilitri benza reiktu lygint su 1.6 dyzeliu, > tai turbut tavo deklaruojami 9-10 atitiktu 6-7 dyzelio. nes pagal tavo > parasyma lygini dvilitrio benzo vos ne minimalias sanaudas su 2.2 > dyzelio vidutinem, bet cia jau ir tapkes svoris kitas, ir vaziuot > komfortas ne tas... > > On 2016-10-12 10:24, Tomas wrote: >> Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu sąnaudos >> gavosi kažkur 9-10l/100km. >> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km >> nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau. >> Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€. >> >> Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos keitimas, gal >> dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš >> pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi klausimas ar >> benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis >> darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t. >> >> "Arnas" wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net... >> >> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug kas >> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida >> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia >> gerokai >> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias >> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur >> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :) >> >> "Dainiushas" wrote in message news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net... >> >> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne kaip >> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai >> pigus.... >> >> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote: >>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei auto >>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji isemus >>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones, >>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :)) >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir >>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė, tai >>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna >>> >>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote: >>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote: >>>> >>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :)) >>>> >>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3? >>>> >>> >