Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-10-12 01:13:24
On Tue, 11 Oct 2016 23:21:46 +0300, tomasz wrote:

>>Tada visi tie troleibusai su teoriniais 0g CO2 (nors realybeje jis ne
>>geresnis uz benDzina ar zyzeli) ima atrodyti labai atraktyvus.
> 
> nu tada namu seimininkes per kaledas kepdamos el. orkaitej parsa yra
> ekoliginis dizasteris.:)

Tas tai be kalbu. Bet jei apie automobilius, tai fliukai suskaiciavo, kad 
kraunant su ju elektros saltiniu mixu elektromobilis "pagamina" labai 
panasiai CO2 kiek ir iprastas. Tik ne is duslintuvo, o is elektrines 
kamino. Tai va taip ir gaunasi tokia biski haipinta saviapgaule.
 
>>Jei paimt toki BNV su jo i3, tai dar brangus ir kebulas, nes
>> is karbono.
> 
> gali daryt, kad ir is zvaigzdiu metalo, pridetines vertes nelabai tas
> prideda.
> yra pigesniu priemoniu islengvint kevala.

kaip antai? Miklei patentOt, tada pardOsi kokiam bnv ir visa likusi 
gyvenima galesi nieko nebeveikt :) 
 
>> Cia jau neskaitant papildomos logistikos, nes viso to papildomo shudo
>> reikes prisikraut i sandelius ir turet sekancius 20 metu jei kam nors
>> staiga prireiktu nusipirkt.
> 
> o cia tai ne tik troleibusams galioja.

Zinoma. Bet anu kitu pagamina zymiai daugiau, tai netaip jauciasi.
 
> imho laiko klausimas, kada bakterijos+aliktronika pasieks protinga
> kaina.

Vat tada ir prasides masine gamyba. O kol tas laikas neatejo, niekas 
neskuba.

-- 
kthxbai.