Valint tai nevalina, reikėjo imt ne 2,0, o 2,5l benzą, internetų išmintis teigia, kad sąnaudos panašios, o valinimas juntamai geresnis. Bet išgyvensiu ir su 2,0 :) "Dainiushas" wrote in message news:ntkoj0$n2b$1@trimpas.omnitel.net... turbūt ir vaalit geriau? rankos nesmirda kurą užpylus. On 10/12/2016 10:24 AM, Tomas wrote: > Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu sąnaudos > gavosi kažkur 9-10l/100km. > Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km > nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau. > Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€. > > Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos keitimas, gal > dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš > pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi klausimas ar > benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis > darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t. > > "Arnas" wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net... > > na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug kas > spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida > ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia > gerokai > ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias > nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur > gamykliskai nebuvo dpf - pilna :) > > "Dainiushas" wrote in message news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net... > > px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne kaip > vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai > pigus.... > > On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote: >> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei auto >> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji isemus >> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones, >> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :)) >> >> "Dainiushas" wrote in message news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net... >> >> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir >> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė, tai >> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna >> >> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote: >>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote: >>> >>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :)) >>> >>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3? >>> >>