Tai du ir numečiau, kame bėdos? "spakainas" wrote in message news:ntl6cu$1m3$1@trimpas.omnitel.net... Kaip minimum - dyzeliui numest porą litrų nuo sąnaudų, nes su tokiu važinėjimu tikrai ne litru skirsis sąnaudos ;] On 2016.10.12 14:17, Tomas wrote: > Tai ką man dabar daryt, kad 95% mano ridos sudarė užmiestis ant 90km/h? > > "Ignas" wrote in message news:ntl5hm$102$1@trimpas.omnitel.net... > > problem su tavo teiginiu pagrindimu: dyzeliui 8 jau gal ir vidurkio > perlipimas, o va benzo tokiu sanaudu isvis nerandu... > https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=2&constyear_s=2003&constyear_e=2007&power_s=103&power_e=104 > > https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2005&power_s=100&power_e=100 > > ar dar kazka ne ta lyginu? > > > On 2016-10-12 13:51, Tomas wrote: >> Nu tai pagal spritmonitor dyzeliui minimumai 7-8l/100km, benzui >> 9-10l/100km. >> Mano 30kkm pavėjui patenka prie minimumo. Problem? >> >> "Ignas" wrote in message news:ntl30q$ufr$1@trimpas.omnitel.net... >> >> na tai ir lyginam pagal tavo nuoroda 7-8 su 11-12 vidurkiais, o ne vieno >> vidurki imam is vieno saltinio, kita is vos ne vieno vaziavimo pavejui. >> ir pasirodys, kad smegenu spazmas niekam negresia >> >> On 2016-10-12 13:11, Tomas wrote: >>> Aš suprantu. Visi gi tiki, kad dyzelis naudoja bent dvigubai mažiau >>> kuro, tai kai pamato realų skirtumą iki 20% - ištinka smegenų spazmas. >>> >>> "Ignas" wrote in message news:ntl0qh$stf$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> as gi ne vanga, o tu savo lyginime nei metu, nei kubaturu neminejai. ir >>> ka ne taip ten parasiau? >>> >>> On 2016-10-12 11:55, Tomas wrote: >>>> 2005-ais metais? >>>> >>>> "Ignas" wrote in message news:ntks50$pll$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> o kurioj cia vietoj fantazija? 1,6TDI nebuvo, o 1.6dCi? gi antras mano >>>> sakinys kaip pirstu i aki remiantis tuo paciu tavo nurodytu >>>> spritmonitor... >>>> >>>> On 2016-10-12 11:11, Tomas wrote: >>>>> Nefantazuojam. Konkretus modelis turėjo 2,0 ir 2,5 benzus, ir 2,2l >>>>> dyzelį. >>>>> Sąnaudos yra tokios kokios yra, nebuvo jame 1,6TDI naudojančio >>>>> 4l/100km >>>>> kaip kokioj octavijoj. >>>>> >>>>> "Ignas" wrote in message news:ntkq4k$odp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> kad teisingai lygint speju dvilitri benza reiktu lygint su 1.6 >>>>> dyzeliu, >>>>> tai turbut tavo deklaruojami 9-10 atitiktu 6-7 dyzelio. nes pagal tavo >>>>> parasyma lygini dvilitrio benzo vos ne minimalias sanaudas su 2.2 >>>>> dyzelio vidutinem, bet cia jau ir tapkes svoris kitas, ir vaziuot >>>>> komfortas ne tas... >>>>> >>>>> On 2016-10-12 10:24, Tomas wrote: >>>>>> Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu >>>>>> sąnaudos >>>>>> gavosi kažkur 9-10l/100km. >>>>>> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km >>>>>> nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau. >>>>>> Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€. >>>>>> >>>>>> Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos keitimas, >>>>>> gal >>>>>> dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš >>>>>> pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi klausimas ar >>>>>> benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis >>>>>> darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t. >>>>>> >>>>>> "Arnas" wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug >>>>>> kas >>>>>> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida >>>>>> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia >>>>>> gerokai >>>>>> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias >>>>>> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur >>>>>> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :) >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>>> news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne >>>>>> kaip >>>>>> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai >>>>>> pigus.... >>>>>> >>>>>> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote: >>>>>>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei >>>>>>> auto >>>>>>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji >>>>>>> isemus >>>>>>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) >>>>>>> zmones, >>>>>>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :)) >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>>>> news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir >>>>>>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė, >>>>>>> tai >>>>>>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna >>>>>>> >>>>>>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote: >>>>>>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :)) >>>>>>>> >>>>>>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3? >>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >