Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: Tomas
Data: 2016-10-12 11:55:14
2005-ais metais?

"Ignas"  wrote in message news:ntks50$pll$1@trimpas.omnitel.net...

o kurioj cia vietoj fantazija? 1,6TDI nebuvo, o 1.6dCi? gi antras mano
sakinys kaip pirstu i aki remiantis tuo paciu tavo nurodytu spritmonitor...

On 2016-10-12 11:11, Tomas wrote:
> Nefantazuojam. Konkretus modelis turėjo 2,0 ir 2,5 benzus, ir 2,2l dyzelį.
> Sąnaudos yra tokios kokios yra, nebuvo jame 1,6TDI naudojančio 4l/100km
> kaip kokioj octavijoj.
>
> "Ignas"  wrote in message news:ntkq4k$odp$1@trimpas.omnitel.net...
>
> kad teisingai lygint speju dvilitri benza reiktu lygint su 1.6 dyzeliu,
> tai turbut tavo deklaruojami 9-10 atitiktu 6-7 dyzelio. nes pagal tavo
> parasyma lygini dvilitrio benzo vos ne minimalias sanaudas su 2.2
> dyzelio vidutinem, bet cia jau ir tapkes svoris kitas, ir vaziuot
> komfortas ne tas...
>
> On 2016-10-12 10:24, Tomas wrote:
>> Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu sąnaudos
>> gavosi kažkur 9-10l/100km.
>> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km
>> nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau.
>> Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€.
>>
>> Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos keitimas, gal
>> dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš
>> pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi klausimas ar
>> benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis
>> darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t.
>>
>> "Arnas"  wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug kas
>> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida
>> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia
>> gerokai
>> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias
>> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur
>> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :)
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne kaip
>> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai
>> pigus....
>>
>> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote:
>>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei auto
>>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji isemus
>>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones,
>>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :))
>>>
>>> "Dainiushas"  wrote in message news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir
>>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė, tai
>>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna
>>>
>>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote:
>>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote:
>>>>
>>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :))
>>>>
>>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3?
>>>>
>>>
>