Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-10-11 22:20:42
On Tue, 11 Oct 2016 21:07:27 +0300, tomasz wrote:

> klijuotgal ir seniai klijavo,bet be didelio entuziazmo, tik va dabar tai
> sukruto, kaip per javapjute....

Nes ant snapo kabo taip vadinamos "flotiles normos". Kada ystatymai sako, 
kad CO2 gramu vidurkis per visas masinas turi buti max X ir uz kiekviena 
lisna grama gresia juntamas patapsnojimas.

Tada visi tie troleibusai su teoriniais 0g CO2 (nors realybeje jis ne 
geresnis uz benDzina ar zyzeli) ima atrodyti labai atraktyvus.
 
> del ekonomilkos, tai kazkaip skaidrumo imho truksta...
> kevalas labai panasiai atsistoja, variklis, vaziuokle irgi palyginami
> dalykai, vienintelis dalykas - jegos grandine ir batareika gal sukelia
> kaina.
> imho abalio sindromas siek tiek jaucias, tipo geras madingas daiktas, nx
> pigiai stumt.

Kainos tokios, kad vistiek pardavineja i minusa.

Taip, brangios baKterijos. Taip pat brangus ir varikliai beigi 
aliktronika. Jei paimt toki BNV su jo i3, tai dar brangus ir kebulas, nes 
is karbono.
Cia jau neskaitant papildomos logistikos, nes viso to papildomo shudo 
reikes prisikraut i sandelius ir turet sekancius 20 metu jei kam nors 
staiga prireiktu nusipirkt.

-- 
kthxbai.