Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: nekas
Data: 2016-10-07 20:46:30
Tai galima pirkt ne už 10k su 200k rida, bet už 13k su 30k rida. Ir DPF
ir visa kita bus tikrai dar gerai.
On 2016-10-07 20:39, gidas wrote:
> nu cia toks teorinis pasvarstymas labiau. nu tarkim, jei ketinama isleisti 10k, ir visa ta xiernia su dpf darant taip kaip priklauso (keiciant filtra nauju ir t.t.) kainuotu dar kokius 3, tai nu nafig.
>
> bet jei ne pats dpf visada kaltas, o ir daug kas aplink ji, tai cia tokia rida parduodamu auto tik del metu ar tokio amziaus dyz. varikliams 200 kkm jau vamzdiec? suprantu, kad labai priklauso nuo markes, tai aisku, bet tokia tendencija man keistai pasirode.
>
> "nekas" wrote in message news:nt8huo$9n4$1@trimpas.omnitel.net...
>
> O čia į kokią suma orientuojamasi?
>
> On 2016-10-07 15:42, gidas wrote:
>> papasakokit nezinanciam. kalbam apie 5-6 metu senumo auto, dyzeli, parduota nauja ant LT su dilerio istorija ir pan. kiek as tokius browsinau (nesvarbu, kokia marke), didziosios daugumos ridos yra taip nuo 180 iki ~220 kkm. t.y. butent ant dpf resurso ribos? aisku, tikriausiai daug kas auto keicia kas 5 m., tai cia kaip ir sutampa. bet jei pirkti toki auto, tai tik dvi iseitys:
>>
>> arba isoperuoti ta ekoligini reikala kaip cia kazkas siule aktyviuoju budu
>> arba viska pakeisti kaip priklauso.
>>
>> yra taip kas nors dare? kokia dali auto kainos tai atsiejo?
>>
>