as aisku atsiprasau, kad varikliu kodu neparasiau, bet kazkaip galvojau, akivaizdu, jog lyginu atmosferika su dyzeliu. ar cia su turbavyku i 9 litrus telpa? On 2016-10-12 11:00, Arnas wrote: > kodel dvilitri benza su 1.6 dyzeliu? 2.0 turbo benzas turi nuo 200 iki > ~260ag ag o 1.6 turbo dyzelis 110ag tai kaipo ir visiskai kita lyga ir taip > komfortas su 1.6td visishkai netas visgi ag skirtumas ne procentais o > kartais.. > > "Ignas" wrote in message news:ntkq4k$odp$1@trimpas.omnitel.net... > > kad teisingai lygint speju dvilitri benza reiktu lygint su 1.6 dyzeliu, > tai turbut tavo deklaruojami 9-10 atitiktu 6-7 dyzelio. nes pagal tavo > parasyma lygini dvilitrio benzo vos ne minimalias sanaudas su 2.2 > dyzelio vidutinem, bet cia jau ir tapkes svoris kitas, ir vaziuot > komfortas ne tas... > > On 2016-10-12 10:24, Tomas wrote: >> Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu sąnaudos >> gavosi kažkur 9-10l/100km. >> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km >> nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau. >> Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€. >> >> Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos keitimas, gal >> dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš >> pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi klausimas ar >> benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis >> darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t. >> >> "Arnas" wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net... >> >> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug kas >> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida >> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia >> gerokai >> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias >> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur >> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :) >> >> "Dainiushas" wrote in message news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net... >> >> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne kaip >> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai >> pigus.... >> >> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote: >>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei auto >>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji isemus >>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones, >>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :)) >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir >>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė, tai >>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna >>> >>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote: >>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote: >>>> >>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :)) >>>> >>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3? >>>> >>> >