Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: spakainas
Data: 2016-10-12 17:52:35
Lėkštai labai trolini, žemas lygis.

On 2016.10.12 16:30, Tomas wrote:
> Kas aš toks, kad ginčyčiausi su njūzų nuomone.
>
> "spakainas"  wrote in message news:ntlc3f$5f7$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Nu tai 11,67. Kai dyzelis tuo tarpu 8,07:
> https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2005&power_s=100&power_e=100
>
>
> Ir skirtumas gaunasi 3.6 litro, o ne litras-du kaip kad teigei. Tobiš
> per 30kkm skirtumas ~1100€, o ne 600.
> O šiaip tai man kaip ir px, jei jau atvirai :D
>
> On 2016.10.12 15:51, Tomas wrote:
>> Pats nisanas tiek nekliedėjo ir nebandė niekam įrodyt, kad xtreilas gali
>> važiuot su 6l dyzelio 100km ;)
>> O benzo sanaudos yra tokios:
>> https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=2&constyear_s=2003&constyear_e=2006&powerunit=2
>>
>>
>>
>> "spakainas"  wrote in message news:ntla00$41g$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Ne nu žiūrėk - imi kaip pvz spritmonitor. Pagal tą šaltinį, tavo trabis
>> ima keliais litrais daugiau nei tu rašai. Tai vadinasi važinėji labai
>> ekonominiu režimu. Nuo analogiško dyzelio pagal spritmonitor numesk
>> tiek, kiek numetei nuo savo benzo ir tada lygink. Nes dabar tai bb su
>> pirštu gaunasi - pritemptas benzo sąnaudas lygini su vidutinėm dyzelio,
>> ką tau jau čia kažkas ir parašė, bet vis nesupranti niekaip.
>>
>> On 2016.10.12 15:19, Tomas wrote:
>>> Dar pasakyk, kad tavo bemsas su 5l/100km važiuoja ir baigsim
>>> diskusiją ;)
>>>
>>> "spakainas"  wrote in message news:ntl8v3$36m$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Turėjau omeny nuo tų jau numestų :)
>>>
>>> On 2016.10.12 14:28, Tomas wrote:
>>>> Tai du ir numečiau, kame bėdos?
>>>>
>>>> "spakainas"  wrote in message news:ntl6cu$1m3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Kaip minimum - dyzeliui numest porą litrų nuo sąnaudų, nes su tokiu
>>>> važinėjimu tikrai ne litru skirsis sąnaudos ;]
>>>>
>>>> On 2016.10.12 14:17, Tomas wrote:
>>>>> Tai ką man dabar daryt, kad 95% mano ridos sudarė užmiestis ant
>>>>> 90km/h?
>>>>>
>>>>> "Ignas"  wrote in message news:ntl5hm$102$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> problem su tavo teiginiu pagrindimu: dyzeliui 8 jau gal ir vidurkio
>>>>> perlipimas, o va benzo tokiu sanaudu isvis nerandu...
>>>>> https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=2&constyear_s=2003&constyear_e=2007&power_s=103&power_e=104
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2005&power_s=100&power_e=100
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> ar dar kazka ne ta lyginu?
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 2016-10-12 13:51, Tomas wrote:
>>>>>> Nu tai pagal spritmonitor dyzeliui minimumai 7-8l/100km, benzui
>>>>>> 9-10l/100km.
>>>>>> Mano 30kkm pavėjui patenka prie minimumo. Problem?
>>>>>>
>>>>>> "Ignas"  wrote in message news:ntl30q$ufr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> na tai ir lyginam pagal tavo nuoroda 7-8 su 11-12 vidurkiais, o ne
>>>>>> vieno
>>>>>> vidurki imam is vieno saltinio, kita is vos ne vieno vaziavimo
>>>>>> pavejui.
>>>>>> ir pasirodys, kad smegenu spazmas niekam negresia
>>>>>>
>>>>>> On 2016-10-12 13:11, Tomas wrote:
>>>>>>> Aš suprantu. Visi gi tiki, kad dyzelis naudoja bent dvigubai mažiau
>>>>>>> kuro, tai kai pamato realų skirtumą iki 20% - ištinka smegenų
>>>>>>> spazmas.
>>>>>>>
>>>>>>> "Ignas"  wrote in message news:ntl0qh$stf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> as gi ne vanga, o tu savo lyginime nei metu, nei kubaturu
>>>>>>> neminejai. ir
>>>>>>> ka ne taip ten parasiau?
>>>>>>>
>>>>>>> On 2016-10-12 11:55, Tomas wrote:
>>>>>>>> 2005-ais metais?
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Ignas"  wrote in message news:ntks50$pll$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> o kurioj cia vietoj fantazija? 1,6TDI nebuvo, o 1.6dCi? gi antras
>>>>>>>> mano
>>>>>>>> sakinys kaip pirstu i aki remiantis tuo paciu tavo nurodytu
>>>>>>>> spritmonitor...
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2016-10-12 11:11, Tomas wrote:
>>>>>>>>> Nefantazuojam. Konkretus modelis turėjo 2,0 ir 2,5 benzus, ir 2,2l
>>>>>>>>> dyzelį.
>>>>>>>>> Sąnaudos yra tokios kokios yra, nebuvo jame 1,6TDI naudojančio
>>>>>>>>> 4l/100km
>>>>>>>>> kaip kokioj octavijoj.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Ignas"  wrote in message news:ntkq4k$odp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> kad teisingai lygint speju dvilitri benza reiktu lygint su 1.6
>>>>>>>>> dyzeliu,
>>>>>>>>> tai turbut tavo deklaruojami 9-10 atitiktu 6-7 dyzelio. nes pagal
>>>>>>>>> tavo
>>>>>>>>> parasyma lygini dvilitrio benzo vos ne minimalias sanaudas su 2.2
>>>>>>>>> dyzelio vidutinem, bet cia jau ir tapkes svoris kitas, ir vaziuot
>>>>>>>>> komfortas ne tas...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 2016-10-12 10:24, Tomas wrote:
>>>>>>>>>> Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu
>>>>>>>>>> sąnaudos
>>>>>>>>>> gavosi kažkur 9-10l/100km.
>>>>>>>>>> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km
>>>>>>>>>> nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau.
>>>>>>>>>> Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos
>>>>>>>>>> keitimas,
>>>>>>>>>> gal
>>>>>>>>>> dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš
>>>>>>>>>> pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi
>>>>>>>>>> klausimas ar
>>>>>>>>>> benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis
>>>>>>>>>> darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Arnas"  wrote in message
>>>>>>>>>> news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal
>>>>>>>>>> daug
>>>>>>>>>> kas
>>>>>>>>>> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida
>>>>>>>>>> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai
>>>>>>>>>> veikia
>>>>>>>>>> gerokai
>>>>>>>>>> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias
>>>>>>>>>> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu
>>>>>>>>>> kur
>>>>>>>>>> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :)
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Dainiushas"  wrote in message
>>>>>>>>>> news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu
>>>>>>>>>> kaip ne
>>>>>>>>>> kaip
>>>>>>>>>> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai
>>>>>>>>>> pigus....
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote:
>>>>>>>>>>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as
>>>>>>>>>>> jei
>>>>>>>>>>> auto
>>>>>>>>>>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji
>>>>>>>>>>> isemus
>>>>>>>>>>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :)))
>>>>>>>>>>> zmones,
>>>>>>>>>>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :))
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Dainiushas"  wrote in message
>>>>>>>>>>> news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis
>>>>>>>>>>> paprastai. Ir
>>>>>>>>>>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo
>>>>>>>>>>> pasekmė,
>>>>>>>>>>> tai
>>>>>>>>>>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote:
>>>>>>>>>>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote:
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :))
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka
>>>>>>>>>>>> euro3?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>