Lėkštai labai trolini, žemas lygis. On 2016.10.12 16:30, Tomas wrote: > Kas aš toks, kad ginčyčiausi su njūzų nuomone. > > "spakainas" wrote in message news:ntlc3f$5f7$1@trimpas.omnitel.net... > > Nu tai 11,67. Kai dyzelis tuo tarpu 8,07: > https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2005&power_s=100&power_e=100 > > > Ir skirtumas gaunasi 3.6 litro, o ne litras-du kaip kad teigei. Tobiš > per 30kkm skirtumas ~1100€, o ne 600. > O šiaip tai man kaip ir px, jei jau atvirai :D > > On 2016.10.12 15:51, Tomas wrote: >> Pats nisanas tiek nekliedėjo ir nebandė niekam įrodyt, kad xtreilas gali >> važiuot su 6l dyzelio 100km ;) >> O benzo sanaudos yra tokios: >> https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=2&constyear_s=2003&constyear_e=2006&powerunit=2 >> >> >> >> "spakainas" wrote in message news:ntla00$41g$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Ne nu žiūrėk - imi kaip pvz spritmonitor. Pagal tą šaltinį, tavo trabis >> ima keliais litrais daugiau nei tu rašai. Tai vadinasi važinėji labai >> ekonominiu režimu. Nuo analogiško dyzelio pagal spritmonitor numesk >> tiek, kiek numetei nuo savo benzo ir tada lygink. Nes dabar tai bb su >> pirštu gaunasi - pritemptas benzo sąnaudas lygini su vidutinėm dyzelio, >> ką tau jau čia kažkas ir parašė, bet vis nesupranti niekaip. >> >> On 2016.10.12 15:19, Tomas wrote: >>> Dar pasakyk, kad tavo bemsas su 5l/100km važiuoja ir baigsim >>> diskusiją ;) >>> >>> "spakainas" wrote in message news:ntl8v3$36m$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Turėjau omeny nuo tų jau numestų :) >>> >>> On 2016.10.12 14:28, Tomas wrote: >>>> Tai du ir numečiau, kame bėdos? >>>> >>>> "spakainas" wrote in message news:ntl6cu$1m3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Kaip minimum - dyzeliui numest porą litrų nuo sąnaudų, nes su tokiu >>>> važinėjimu tikrai ne litru skirsis sąnaudos ;] >>>> >>>> On 2016.10.12 14:17, Tomas wrote: >>>>> Tai ką man dabar daryt, kad 95% mano ridos sudarė užmiestis ant >>>>> 90km/h? >>>>> >>>>> "Ignas" wrote in message news:ntl5hm$102$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> problem su tavo teiginiu pagrindimu: dyzeliui 8 jau gal ir vidurkio >>>>> perlipimas, o va benzo tokiu sanaudu isvis nerandu... >>>>> https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=2&constyear_s=2003&constyear_e=2007&power_s=103&power_e=104 >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2005&power_s=100&power_e=100 >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> ar dar kazka ne ta lyginu? >>>>> >>>>> >>>>> On 2016-10-12 13:51, Tomas wrote: >>>>>> Nu tai pagal spritmonitor dyzeliui minimumai 7-8l/100km, benzui >>>>>> 9-10l/100km. >>>>>> Mano 30kkm pavėjui patenka prie minimumo. Problem? >>>>>> >>>>>> "Ignas" wrote in message news:ntl30q$ufr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> na tai ir lyginam pagal tavo nuoroda 7-8 su 11-12 vidurkiais, o ne >>>>>> vieno >>>>>> vidurki imam is vieno saltinio, kita is vos ne vieno vaziavimo >>>>>> pavejui. >>>>>> ir pasirodys, kad smegenu spazmas niekam negresia >>>>>> >>>>>> On 2016-10-12 13:11, Tomas wrote: >>>>>>> Aš suprantu. Visi gi tiki, kad dyzelis naudoja bent dvigubai mažiau >>>>>>> kuro, tai kai pamato realų skirtumą iki 20% - ištinka smegenų >>>>>>> spazmas. >>>>>>> >>>>>>> "Ignas" wrote in message news:ntl0qh$stf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> as gi ne vanga, o tu savo lyginime nei metu, nei kubaturu >>>>>>> neminejai. ir >>>>>>> ka ne taip ten parasiau? >>>>>>> >>>>>>> On 2016-10-12 11:55, Tomas wrote: >>>>>>>> 2005-ais metais? >>>>>>>> >>>>>>>> "Ignas" wrote in message news:ntks50$pll$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> o kurioj cia vietoj fantazija? 1,6TDI nebuvo, o 1.6dCi? gi antras >>>>>>>> mano >>>>>>>> sakinys kaip pirstu i aki remiantis tuo paciu tavo nurodytu >>>>>>>> spritmonitor... >>>>>>>> >>>>>>>> On 2016-10-12 11:11, Tomas wrote: >>>>>>>>> Nefantazuojam. Konkretus modelis turėjo 2,0 ir 2,5 benzus, ir 2,2l >>>>>>>>> dyzelį. >>>>>>>>> Sąnaudos yra tokios kokios yra, nebuvo jame 1,6TDI naudojančio >>>>>>>>> 4l/100km >>>>>>>>> kaip kokioj octavijoj. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Ignas" wrote in message news:ntkq4k$odp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> >>>>>>>>> kad teisingai lygint speju dvilitri benza reiktu lygint su 1.6 >>>>>>>>> dyzeliu, >>>>>>>>> tai turbut tavo deklaruojami 9-10 atitiktu 6-7 dyzelio. nes pagal >>>>>>>>> tavo >>>>>>>>> parasyma lygini dvilitrio benzo vos ne minimalias sanaudas su 2.2 >>>>>>>>> dyzelio vidutinem, bet cia jau ir tapkes svoris kitas, ir vaziuot >>>>>>>>> komfortas ne tas... >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2016-10-12 10:24, Tomas wrote: >>>>>>>>>> Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu >>>>>>>>>> sąnaudos >>>>>>>>>> gavosi kažkur 9-10l/100km. >>>>>>>>>> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km >>>>>>>>>> nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau. >>>>>>>>>> Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos >>>>>>>>>> keitimas, >>>>>>>>>> gal >>>>>>>>>> dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš >>>>>>>>>> pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi >>>>>>>>>> klausimas ar >>>>>>>>>> benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis >>>>>>>>>> darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Arnas" wrote in message >>>>>>>>>> news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal >>>>>>>>>> daug >>>>>>>>>> kas >>>>>>>>>> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida >>>>>>>>>> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai >>>>>>>>>> veikia >>>>>>>>>> gerokai >>>>>>>>>> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias >>>>>>>>>> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu >>>>>>>>>> kur >>>>>>>>>> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :) >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>>>>>>> news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu >>>>>>>>>> kaip ne >>>>>>>>>> kaip >>>>>>>>>> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai >>>>>>>>>> pigus.... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote: >>>>>>>>>>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as >>>>>>>>>>> jei >>>>>>>>>>> auto >>>>>>>>>>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji >>>>>>>>>>> isemus >>>>>>>>>>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) >>>>>>>>>>> zmones, >>>>>>>>>>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :)) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>>>>>>>> news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis >>>>>>>>>>> paprastai. Ir >>>>>>>>>>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo >>>>>>>>>>> pasekmė, >>>>>>>>>>> tai >>>>>>>>>>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote: >>>>>>>>>>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :)) >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka >>>>>>>>>>>> euro3? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >