Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: Ignas
Data: 2016-10-12 14:07:34
problem su tavo teiginiu pagrindimu: dyzeliui 8 jau gal ir vidurkio 
perlipimas, o va benzo tokiu sanaudu isvis nerandu...
https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=2&constyear_s=2003&constyear_e=2007&power_s=103&power_e=104
https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2005&power_s=100&power_e=100
ar dar kazka ne ta lyginu?


On 2016-10-12 13:51, Tomas wrote:
> Nu tai pagal spritmonitor dyzeliui minimumai 7-8l/100km, benzui
> 9-10l/100km.
> Mano 30kkm pavėjui patenka prie minimumo. Problem?
>
> "Ignas"  wrote in message news:ntl30q$ufr$1@trimpas.omnitel.net...
>
> na tai ir lyginam pagal tavo nuoroda 7-8 su 11-12 vidurkiais, o ne vieno
> vidurki imam is vieno saltinio, kita is vos ne vieno vaziavimo pavejui.
> ir pasirodys, kad smegenu spazmas niekam negresia
>
> On 2016-10-12 13:11, Tomas wrote:
>> Aš suprantu. Visi gi tiki, kad dyzelis naudoja bent dvigubai mažiau
>> kuro, tai kai pamato realų skirtumą iki 20% - ištinka smegenų spazmas.
>>
>> "Ignas"  wrote in message news:ntl0qh$stf$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> as gi ne vanga, o tu savo lyginime nei metu, nei kubaturu neminejai. ir
>> ka ne taip ten parasiau?
>>
>> On 2016-10-12 11:55, Tomas wrote:
>>> 2005-ais metais?
>>>
>>> "Ignas"  wrote in message news:ntks50$pll$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> o kurioj cia vietoj fantazija? 1,6TDI nebuvo, o 1.6dCi? gi antras mano
>>> sakinys kaip pirstu i aki remiantis tuo paciu tavo nurodytu
>>> spritmonitor...
>>>
>>> On 2016-10-12 11:11, Tomas wrote:
>>>> Nefantazuojam. Konkretus modelis turėjo 2,0 ir 2,5 benzus, ir 2,2l
>>>> dyzelį.
>>>> Sąnaudos yra tokios kokios yra, nebuvo jame 1,6TDI naudojančio 4l/100km
>>>> kaip kokioj octavijoj.
>>>>
>>>> "Ignas"  wrote in message news:ntkq4k$odp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> kad teisingai lygint speju dvilitri benza reiktu lygint su 1.6 dyzeliu,
>>>> tai turbut tavo deklaruojami 9-10 atitiktu 6-7 dyzelio. nes pagal tavo
>>>> parasyma lygini dvilitrio benzo vos ne minimalias sanaudas su 2.2
>>>> dyzelio vidutinem, bet cia jau ir tapkes svoris kitas, ir vaziuot
>>>> komfortas ne tas...
>>>>
>>>> On 2016-10-12 10:24, Tomas wrote:
>>>>> Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu
>>>>> sąnaudos
>>>>> gavosi kažkur 9-10l/100km.
>>>>> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km
>>>>> nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau.
>>>>> Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€.
>>>>>
>>>>> Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos keitimas, gal
>>>>> dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš
>>>>> pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi klausimas ar
>>>>> benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis
>>>>> darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t.
>>>>>
>>>>> "Arnas"  wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug
>>>>> kas
>>>>> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida
>>>>> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia
>>>>> gerokai
>>>>> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias
>>>>> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur
>>>>> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :)
>>>>>
>>>>> "Dainiushas"  wrote in message
>>>>> news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne
>>>>> kaip
>>>>> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai
>>>>> pigus....
>>>>>
>>>>> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote:
>>>>>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei
>>>>>> auto
>>>>>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji
>>>>>> isemus
>>>>>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones,
>>>>>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :))
>>>>>>
>>>>>> "Dainiushas"  wrote in message
>>>>>> news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir
>>>>>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė,
>>>>>> tai
>>>>>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna
>>>>>>
>>>>>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote:
>>>>>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote:
>>>>>>>
>>>>>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :))
>>>>>>>
>>>>>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3?
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>
>>
>