problem su tavo teiginiu pagrindimu: dyzeliui 8 jau gal ir vidurkio perlipimas, o va benzo tokiu sanaudu isvis nerandu... https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=2&constyear_s=2003&constyear_e=2007&power_s=103&power_e=104 https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2005&power_s=100&power_e=100 ar dar kazka ne ta lyginu? On 2016-10-12 13:51, Tomas wrote: > Nu tai pagal spritmonitor dyzeliui minimumai 7-8l/100km, benzui > 9-10l/100km. > Mano 30kkm pavėjui patenka prie minimumo. Problem? > > "Ignas" wrote in message news:ntl30q$ufr$1@trimpas.omnitel.net... > > na tai ir lyginam pagal tavo nuoroda 7-8 su 11-12 vidurkiais, o ne vieno > vidurki imam is vieno saltinio, kita is vos ne vieno vaziavimo pavejui. > ir pasirodys, kad smegenu spazmas niekam negresia > > On 2016-10-12 13:11, Tomas wrote: >> Aš suprantu. Visi gi tiki, kad dyzelis naudoja bent dvigubai mažiau >> kuro, tai kai pamato realų skirtumą iki 20% - ištinka smegenų spazmas. >> >> "Ignas" wrote in message news:ntl0qh$stf$1@trimpas.omnitel.net... >> >> as gi ne vanga, o tu savo lyginime nei metu, nei kubaturu neminejai. ir >> ka ne taip ten parasiau? >> >> On 2016-10-12 11:55, Tomas wrote: >>> 2005-ais metais? >>> >>> "Ignas" wrote in message news:ntks50$pll$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> o kurioj cia vietoj fantazija? 1,6TDI nebuvo, o 1.6dCi? gi antras mano >>> sakinys kaip pirstu i aki remiantis tuo paciu tavo nurodytu >>> spritmonitor... >>> >>> On 2016-10-12 11:11, Tomas wrote: >>>> Nefantazuojam. Konkretus modelis turėjo 2,0 ir 2,5 benzus, ir 2,2l >>>> dyzelį. >>>> Sąnaudos yra tokios kokios yra, nebuvo jame 1,6TDI naudojančio 4l/100km >>>> kaip kokioj octavijoj. >>>> >>>> "Ignas" wrote in message news:ntkq4k$odp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> kad teisingai lygint speju dvilitri benza reiktu lygint su 1.6 dyzeliu, >>>> tai turbut tavo deklaruojami 9-10 atitiktu 6-7 dyzelio. nes pagal tavo >>>> parasyma lygini dvilitrio benzo vos ne minimalias sanaudas su 2.2 >>>> dyzelio vidutinem, bet cia jau ir tapkes svoris kitas, ir vaziuot >>>> komfortas ne tas... >>>> >>>> On 2016-10-12 10:24, Tomas wrote: >>>>> Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu >>>>> sąnaudos >>>>> gavosi kažkur 9-10l/100km. >>>>> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km >>>>> nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau. >>>>> Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€. >>>>> >>>>> Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos keitimas, gal >>>>> dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš >>>>> pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi klausimas ar >>>>> benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis >>>>> darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t. >>>>> >>>>> "Arnas" wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug >>>>> kas >>>>> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida >>>>> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia >>>>> gerokai >>>>> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias >>>>> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur >>>>> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :) >>>>> >>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>> news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne >>>>> kaip >>>>> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai >>>>> pigus.... >>>>> >>>>> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote: >>>>>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei >>>>>> auto >>>>>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji >>>>>> isemus >>>>>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones, >>>>>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :)) >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>>> news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir >>>>>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė, >>>>>> tai >>>>>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna >>>>>> >>>>>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote: >>>>>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote: >>>>>>> >>>>>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :)) >>>>>>> >>>>>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3? >>>>>>> >>>>>> >>>> >>> >> >