Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: spakainas
Data: 2016-10-12 12:12:42
Mano keulė, kaip noriu taip vadinu :D
O ko tu nesupratai tai ir aš nesupratau.

On 2016.10.12 11:58, Arnas wrote:
> ka cia norejai pasakyt turbut tik pats supratai. beje kiauliu su dpf
> nebuna, turbut kalbi apie betmena?
>
> "spakainas"  wrote in message news:ntkrvm$pii$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Na vat pvz avensis dcat tai katalizatorių atskirai turi, dpf pašalinus
> katulis lieka. Pripūtė 0,71 su pašalintu dpf. Keulė su veikiančiu dpf
> 0,01 prie 143k buvo. Pavasarį vėl reiks ta varyt, bus jau 200k, įdomu
> kiek pripūs.
>
> On 2016.10.11 21:35, Arnas wrote:
>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei auto
>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji isemus
>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones,
>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :))
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir
>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė, tai
>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna
>>
>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote:
>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote:
>>>
>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :))
>>>
>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3?
>>>
>>
>