Kad nebereiktų daugiau persti į vandenį - paskutinių kelių pylimų statistika: 245km 21,76l 8,88l/100km 486km 49,11l 10,10l/100km 513km 52,00l 10,14l/100km 597km 51,49l 8,62l/100km "Ignas" wrote in message news:ntlegk$7aa$1@trimpas.omnitel.net... tai pas tave kiek kW? On 2016-10-12 15:51, Tomas wrote: > Pats nisanas tiek nekliedėjo ir nebandė niekam įrodyt, kad xtreilas gali > važiuot su 6l dyzelio 100km ;) > O benzo sanaudos yra tokios: > https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=2&constyear_s=2003&constyear_e=2006&powerunit=2 > > > "spakainas" wrote in message news:ntla00$41g$1@trimpas.omnitel.net... > > Ne nu žiūrėk - imi kaip pvz spritmonitor. Pagal tą šaltinį, tavo trabis > ima keliais litrais daugiau nei tu rašai. Tai vadinasi važinėji labai > ekonominiu režimu. Nuo analogiško dyzelio pagal spritmonitor numesk > tiek, kiek numetei nuo savo benzo ir tada lygink. Nes dabar tai bb su > pirštu gaunasi - pritemptas benzo sąnaudas lygini su vidutinėm dyzelio, > ką tau jau čia kažkas ir parašė, bet vis nesupranti niekaip. > > On 2016.10.12 15:19, Tomas wrote: >> Dar pasakyk, kad tavo bemsas su 5l/100km važiuoja ir baigsim diskusiją ;) >> >> "spakainas" wrote in message news:ntl8v3$36m$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Turėjau omeny nuo tų jau numestų :) >> >> On 2016.10.12 14:28, Tomas wrote: >>> Tai du ir numečiau, kame bėdos? >>> >>> "spakainas" wrote in message news:ntl6cu$1m3$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Kaip minimum - dyzeliui numest porą litrų nuo sąnaudų, nes su tokiu >>> važinėjimu tikrai ne litru skirsis sąnaudos ;] >>> >>> On 2016.10.12 14:17, Tomas wrote: >>>> Tai ką man dabar daryt, kad 95% mano ridos sudarė užmiestis ant 90km/h? >>>> >>>> "Ignas" wrote in message news:ntl5hm$102$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> problem su tavo teiginiu pagrindimu: dyzeliui 8 jau gal ir vidurkio >>>> perlipimas, o va benzo tokiu sanaudu isvis nerandu... >>>> https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=2&constyear_s=2003&constyear_e=2007&power_s=103&power_e=104 >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2005&power_s=100&power_e=100 >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> ar dar kazka ne ta lyginu? >>>> >>>> >>>> On 2016-10-12 13:51, Tomas wrote: >>>>> Nu tai pagal spritmonitor dyzeliui minimumai 7-8l/100km, benzui >>>>> 9-10l/100km. >>>>> Mano 30kkm pavėjui patenka prie minimumo. Problem? >>>>> >>>>> "Ignas" wrote in message news:ntl30q$ufr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> na tai ir lyginam pagal tavo nuoroda 7-8 su 11-12 vidurkiais, o ne >>>>> vieno >>>>> vidurki imam is vieno saltinio, kita is vos ne vieno vaziavimo >>>>> pavejui. >>>>> ir pasirodys, kad smegenu spazmas niekam negresia >>>>> >>>>> On 2016-10-12 13:11, Tomas wrote: >>>>>> Aš suprantu. Visi gi tiki, kad dyzelis naudoja bent dvigubai mažiau >>>>>> kuro, tai kai pamato realų skirtumą iki 20% - ištinka smegenų >>>>>> spazmas. >>>>>> >>>>>> "Ignas" wrote in message news:ntl0qh$stf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> as gi ne vanga, o tu savo lyginime nei metu, nei kubaturu >>>>>> neminejai. ir >>>>>> ka ne taip ten parasiau? >>>>>> >>>>>> On 2016-10-12 11:55, Tomas wrote: >>>>>>> 2005-ais metais? >>>>>>> >>>>>>> "Ignas" wrote in message news:ntks50$pll$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> o kurioj cia vietoj fantazija? 1,6TDI nebuvo, o 1.6dCi? gi antras >>>>>>> mano >>>>>>> sakinys kaip pirstu i aki remiantis tuo paciu tavo nurodytu >>>>>>> spritmonitor... >>>>>>> >>>>>>> On 2016-10-12 11:11, Tomas wrote: >>>>>>>> Nefantazuojam. Konkretus modelis turėjo 2,0 ir 2,5 benzus, ir 2,2l >>>>>>>> dyzelį. >>>>>>>> Sąnaudos yra tokios kokios yra, nebuvo jame 1,6TDI naudojančio >>>>>>>> 4l/100km >>>>>>>> kaip kokioj octavijoj. >>>>>>>> >>>>>>>> "Ignas" wrote in message news:ntkq4k$odp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> kad teisingai lygint speju dvilitri benza reiktu lygint su 1.6 >>>>>>>> dyzeliu, >>>>>>>> tai turbut tavo deklaruojami 9-10 atitiktu 6-7 dyzelio. nes pagal >>>>>>>> tavo >>>>>>>> parasyma lygini dvilitrio benzo vos ne minimalias sanaudas su 2.2 >>>>>>>> dyzelio vidutinem, bet cia jau ir tapkes svoris kitas, ir vaziuot >>>>>>>> komfortas ne tas... >>>>>>>> >>>>>>>> On 2016-10-12 10:24, Tomas wrote: >>>>>>>>> Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu >>>>>>>>> sąnaudos >>>>>>>>> gavosi kažkur 9-10l/100km. >>>>>>>>> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km >>>>>>>>> nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau. >>>>>>>>> Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos keitimas, >>>>>>>>> gal >>>>>>>>> dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš >>>>>>>>> pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi >>>>>>>>> klausimas ar >>>>>>>>> benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis >>>>>>>>> darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Arnas" wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> >>>>>>>>> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal >>>>>>>>> daug >>>>>>>>> kas >>>>>>>>> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida >>>>>>>>> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai >>>>>>>>> veikia >>>>>>>>> gerokai >>>>>>>>> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias >>>>>>>>> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu >>>>>>>>> kur >>>>>>>>> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :) >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>>>>>> news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> >>>>>>>>> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne >>>>>>>>> kaip >>>>>>>>> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai >>>>>>>>> pigus.... >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote: >>>>>>>>>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as >>>>>>>>>> jei >>>>>>>>>> auto >>>>>>>>>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji >>>>>>>>>> isemus >>>>>>>>>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) >>>>>>>>>> zmones, >>>>>>>>>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :)) >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Dainiushas" wrote in message >>>>>>>>>> news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis >>>>>>>>>> paprastai. Ir >>>>>>>>>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo >>>>>>>>>> pasekmė, >>>>>>>>>> tai >>>>>>>>>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote: >>>>>>>>>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :)) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka >>>>>>>>>>> euro3? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >