Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: tomasz
Data: 2016-10-12 11:27:19
o tai dyzelinis karutis nebrangiau uz bendzinni gaunas?

-- 

t.
"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:ntkofp$n6c$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu tai va, as pries metus pasirinkau benza. Su mano vazinejimu sanaudos 
> gavosi kazkur 9-10l/100km.
> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km nevaziuoja. 
> Taigi su dyzeliu 100km butu ~2? pigiau.
> Nuvaziavau ~30kkm, reiskia teoriskai ant kuro prasikau 600?.
>
> Praktiskai dyzelyje turbut butu brangiau kainaves alyvos keitimas, gal dar 
> kas nors. Be to njuzu ismintis teigia, kad tam dyzeliui pries pradedant 
> eksploatuoti reiki kapitalini padaryt. Taigi klausimas ar benzas sumoj ne 
> pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis darbas, maziau 
> vibraciju, greiciau isyla ziema ir t.t.
>
> "Arnas"  wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net...
>
> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug kas
> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida
> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia 
> gerokai
> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias
> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur
> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :)
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net...
>
> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes situ klausimu kaip ne kaip
> vis dar uzstrige praeito amziau vidury. Aciu Dievui kuras nelabai 
> pigus....
>
> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote:
>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei auto
>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji isemus
>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones,
>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :))
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir
>> turint omeny tai, kad DPF'as jau buna kazkokio kito gedimo pasekme, tai
>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbet turbut nesigauna
>>
>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote:
>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote:
>>>
>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :))
>>>
>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3?
>>>
>>