Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: Arnas
Data: 2016-10-12 09:47:57
na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug kas 
spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida
ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia gerokai 
ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias
nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur 
gamykliskai nebuvo dpf - pilna :)

"Dainiushas"  wrote in message news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net...

px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne kaip
vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai pigus....

On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote:
> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei auto
> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji isemus
> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones,
> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :))
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net...
>
> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir
> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė, tai
> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna
>
> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote:
>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote:
>>
>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :))
>>
>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3?
>>
>