Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-10-07 17:31:51
IHMO kažką kliedi, nes regeneruoja pagal slėgio daviklius.

On 10/7/2016 5:24 PM, kef wrote:
> Investuoti sekantiems 200kkm ir parduot isvazinejus kokius 40kkm. Mmm,
> gal...
>
> Gal pakeisciau nauju, bet garantijos kad nebus taip pat su nauju DPFu
> kaip ir nera...
>
> Nesakau kad visi kibirai padaryti vienodai (nors paziurejus i koki
> movano trafic master galima biski paabejoti), taciau tikrai yra tokiu
> kurie sugedus tau rodys kokias nori klaidas tik ne DPFo. Kol neirodyta
> kitaip skaitau kad jie visi tokie, t.y. su neveikiancia DPFo
> diagnostika, t.y. loxatronai, pinigu siurbliai, keiskviskanxkaskarta.
> Taip pat kol neirodyta kitaip, visi degina pagal "laikrodi" (pagal
> sudeginto kuro kieki, akseleraciju ant mazu apsuku kieki ir pan), bet ne
> pagal tikra DPF uzsikimsimo lygi. Variklio nusidevejimas neivertinamas,
> tad daug sansu su nauju DPF gauti tas pacias kemsimosi bedas. Faktu
> patvirtinanciu tai zinau, paneigianciu ne.
>
> Ramiau yra isimti ir nebijoti uzstrigti kokiam kaime. Jei uzsmaugs su TA
> reikalavimais, galima ideti nauja. Nuostoliu bus tik DPF
> isprogramavimo/iprogramavimo darbai. Kapeikos lyginant su N provimu ir
> visko keitimo kainomis.
>
> "gidas" <visimanezino@ant.lt> wrote in message
> news:nt857k$4tv$1@trimpas.omnitel.net...
>> papasakokit nezinanciam. kalbam apie 5-6 metu senumo auto, dyzeli,
>> parduota nauja ant LT su dilerio istorija ir pan. kiek as tokius
>> browsinau (nesvarbu, kokia marke), didziosios daugumos ridos yra taip
>> nuo 180 iki ~220 kkm. t.y. butent ant dpf resurso ribos? aisku,
>> tikriausiai daug kas auto keicia kas 5 m., tai cia kaip ir sutampa.
>> bet jei pirkti toki auto, tai tik dvi iseitys:
>>
>> arba isoperuoti ta ekoligini reikala kaip cia kazkas siule aktyviuoju
>> budu
>> arba viska pakeisti kaip priklauso.
>>
>> yra taip kas nors dare? kokia dali auto kainos tai atsiejo?
>