IHMO kažką kliedi, nes regeneruoja pagal slėgio daviklius. On 10/7/2016 5:24 PM, kef wrote: > Investuoti sekantiems 200kkm ir parduot isvazinejus kokius 40kkm. Mmm, > gal... > > Gal pakeisciau nauju, bet garantijos kad nebus taip pat su nauju DPFu > kaip ir nera... > > Nesakau kad visi kibirai padaryti vienodai (nors paziurejus i koki > movano trafic master galima biski paabejoti), taciau tikrai yra tokiu > kurie sugedus tau rodys kokias nori klaidas tik ne DPFo. Kol neirodyta > kitaip skaitau kad jie visi tokie, t.y. su neveikiancia DPFo > diagnostika, t.y. loxatronai, pinigu siurbliai, keiskviskanxkaskarta. > Taip pat kol neirodyta kitaip, visi degina pagal "laikrodi" (pagal > sudeginto kuro kieki, akseleraciju ant mazu apsuku kieki ir pan), bet ne > pagal tikra DPF uzsikimsimo lygi. Variklio nusidevejimas neivertinamas, > tad daug sansu su nauju DPF gauti tas pacias kemsimosi bedas. Faktu > patvirtinanciu tai zinau, paneigianciu ne. > > Ramiau yra isimti ir nebijoti uzstrigti kokiam kaime. Jei uzsmaugs su TA > reikalavimais, galima ideti nauja. Nuostoliu bus tik DPF > isprogramavimo/iprogramavimo darbai. Kapeikos lyginant su N provimu ir > visko keitimo kainomis. > > "gidas" <visimanezino@ant.lt> wrote in message > news:nt857k$4tv$1@trimpas.omnitel.net... >> papasakokit nezinanciam. kalbam apie 5-6 metu senumo auto, dyzeli, >> parduota nauja ant LT su dilerio istorija ir pan. kiek as tokius >> browsinau (nesvarbu, kokia marke), didziosios daugumos ridos yra taip >> nuo 180 iki ~220 kkm. t.y. butent ant dpf resurso ribos? aisku, >> tikriausiai daug kas auto keicia kas 5 m., tai cia kaip ir sutampa. >> bet jei pirkti toki auto, tai tik dvi iseitys: >> >> arba isoperuoti ta ekoligini reikala kaip cia kazkas siule aktyviuoju >> budu >> arba viska pakeisti kaip priklauso. >> >> yra taip kas nors dare? kokia dali auto kainos tai atsiejo? >