Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-10-12 09:51:03
tai ji jau gerokai pigesnis nei buvo prieš kelis metus, jei įvertint
kiek atpigo pinigai - turbūt 2x. Bet kažkaip niekas nuo to nesikeičia.
On 10/12/2016 9:47 AM, Arnas wrote:
> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug kas
> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida
> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia
> gerokai ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias
> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur
> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :)
>
> "Dainiushas" wrote in message news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net...
>
> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne kaip
> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai pigus....
>
> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote:
>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei auto
>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji isemus
>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :))) zmones,
>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :))
>>
>> "Dainiushas" wrote in message news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir
>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė, tai
>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna
>>
>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote:
>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote:
>>>
>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :))
>>>
>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3?
>>>
>>
>