Tema: Re: Kad jau apie DPF kalbos, tai dar
Autorius: spakainas
Data: 2016-10-12 14:22:06
Kaip minimum - dyzeliui numest porą litrų nuo sąnaudų, nes su tokiu 
važinėjimu tikrai ne litru skirsis sąnaudos ;]

On 2016.10.12 14:17, Tomas wrote:
> Tai ką man dabar daryt, kad 95% mano ridos sudarė užmiestis ant 90km/h?
>
> "Ignas"  wrote in message news:ntl5hm$102$1@trimpas.omnitel.net...
>
> problem su tavo teiginiu pagrindimu: dyzeliui 8 jau gal ir vidurkio
> perlipimas, o va benzo tokiu sanaudu isvis nerandu...
> https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=2&constyear_s=2003&constyear_e=2007&power_s=103&power_e=104
>
> https://www.spritmonitor.de/en/overview/33-Nissan/306-X-Trail.html?fueltype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2005&power_s=100&power_e=100
>
> ar dar kazka ne ta lyginu?
>
>
> On 2016-10-12 13:51, Tomas wrote:
>> Nu tai pagal spritmonitor dyzeliui minimumai 7-8l/100km, benzui
>> 9-10l/100km.
>> Mano 30kkm pavėjui patenka prie minimumo. Problem?
>>
>> "Ignas"  wrote in message news:ntl30q$ufr$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> na tai ir lyginam pagal tavo nuoroda 7-8 su 11-12 vidurkiais, o ne vieno
>> vidurki imam is vieno saltinio, kita is vos ne vieno vaziavimo pavejui.
>> ir pasirodys, kad smegenu spazmas niekam negresia
>>
>> On 2016-10-12 13:11, Tomas wrote:
>>> Aš suprantu. Visi gi tiki, kad dyzelis naudoja bent dvigubai mažiau
>>> kuro, tai kai pamato realų skirtumą iki 20% - ištinka smegenų spazmas.
>>>
>>> "Ignas"  wrote in message news:ntl0qh$stf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> as gi ne vanga, o tu savo lyginime nei metu, nei kubaturu neminejai. ir
>>> ka ne taip ten parasiau?
>>>
>>> On 2016-10-12 11:55, Tomas wrote:
>>>> 2005-ais metais?
>>>>
>>>> "Ignas"  wrote in message news:ntks50$pll$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> o kurioj cia vietoj fantazija? 1,6TDI nebuvo, o 1.6dCi? gi antras mano
>>>> sakinys kaip pirstu i aki remiantis tuo paciu tavo nurodytu
>>>> spritmonitor...
>>>>
>>>> On 2016-10-12 11:11, Tomas wrote:
>>>>> Nefantazuojam. Konkretus modelis turėjo 2,0 ir 2,5 benzus, ir 2,2l
>>>>> dyzelį.
>>>>> Sąnaudos yra tokios kokios yra, nebuvo jame 1,6TDI naudojančio
>>>>> 4l/100km
>>>>> kaip kokioj octavijoj.
>>>>>
>>>>> "Ignas"  wrote in message news:ntkq4k$odp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> kad teisingai lygint speju dvilitri benza reiktu lygint su 1.6
>>>>> dyzeliu,
>>>>> tai turbut tavo deklaruojami 9-10 atitiktu 6-7 dyzelio. nes pagal tavo
>>>>> parasyma lygini dvilitrio benzo vos ne minimalias sanaudas su 2.2
>>>>> dyzelio vidutinem, bet cia jau ir tapkes svoris kitas, ir vaziuot
>>>>> komfortas ne tas...
>>>>>
>>>>> On 2016-10-12 10:24, Tomas wrote:
>>>>>> Nu tai va, aš prieš metus pasirinkau benzą. Su mano važinėjimu
>>>>>> sąnaudos
>>>>>> gavosi kažkur 9-10l/100km.
>>>>>> Pagal spritmonitor tas pats auto tik dyzelinis be 7,5-8l/100km
>>>>>> nevažiuoja. Taigi su dyzeliu 100km būtų ~2€ pigiau.
>>>>>> Nuvažiavau ~30kkm, reiškia teoriškai ant kuro prašikau 600€.
>>>>>>
>>>>>> Praktiškai dyzelyje turbūt būtų brangiau kainavęs alyvos keitimas,
>>>>>> gal
>>>>>> dar kas nors. Be to njūzų išmintis teigia, kad tam dyzeliui prieš
>>>>>> pradedant eksploatuoti reiki kapitalinį padaryt. Taigi klausimas ar
>>>>>> benzas sumoj ne pigiau gaunasi. O kur dar kiti pliusai - tylesnis
>>>>>> darbas, mažiau vibracijų, greičiau įšyla žiemą ir t.t.
>>>>>>
>>>>>> "Arnas"  wrote in message news:ntkmat$le8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> na is kurios puses paziuresi :) butu gerokai pigesnis kuras gal daug
>>>>>> kas
>>>>>> spjautu ant uzjotu dyzeliu su pusmilijonine rida
>>>>>> ir rinktusi benza kuris nekalmarina o ir katalyzas paprastai veikia
>>>>>> gerokai
>>>>>> ilgiau nei 200 000km. plius benzininiu auto pas kurias
>>>>>> nera gamykliskai katalyzu jau turbut gatvese neberasi, o dyzeliu kur
>>>>>> gamykliskai nebuvo dpf - pilna :)
>>>>>>
>>>>>> "Dainiushas"  wrote in message
>>>>>> news:ntjd0p$81c$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> px kas kuo taps, ne px kuo netapsim mes. Nes šitu klausimu kaip ne
>>>>>> kaip
>>>>>> vis dar užstrigę praeito amžiau vidury. Ačiū Dievui kuras nelabai
>>>>>> pigus....
>>>>>>
>>>>>> On 10/11/2016 9:35 PM, Arnas wrote:
>>>>>>> yra modeliu kur ir nedingsta katalizatorius. gamyklinis DPF'as jei
>>>>>>> auto
>>>>>>> tvarkingas laiko apie 200 000km, retai esu mates daugiau. Tai ji
>>>>>>> isemus
>>>>>>> jis taps zymiai nuodingesniu uz tokio pat amziaus euro3? :)))
>>>>>>> zmones,
>>>>>>> atsipeikekit nuo pigiu narkotiku :))
>>>>>>>
>>>>>>> "Dainiushas"  wrote in message
>>>>>>> news:ntjb4t$779$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> jau nekalbant apie tai kad su DPF'u dingsta ir katulis paprastai. Ir
>>>>>>> turint omeny tai, kad DPF'as jau būna kažkokio kito gedimo pasekmė,
>>>>>>> tai
>>>>>>> apie jokius ten EU4-->EU3 kalbėt turbūt nesigauna
>>>>>>>
>>>>>>> On 10/11/2016 8:52 PM, Invertuota panda wrote:
>>>>>>>> On Tue, 11 Oct 2016 18:56:32 +0300, Arnas wrote:
>>>>>>>>
>>>>>>>>> o kuo euro4 su ishpjautu dpf netvarkingesnis uzh euro3? :))
>>>>>>>>
>>>>>>>> nis jis tada visai ne euro4? :) Ir nebutinai netgi atitinka euro3?
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>