"mano" brytva neprieko. Eilinis zmogus gali ja nusipirkti. Tik ismokti vaziuoti dar reikia. "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message news:gvivln$5ou$1@trimpas.omnitel.net... > maziau tu kreipk demesy. yzf'o tiesos seniai aishkios: > 1. nieks nevalina ishskyrus yzf'o britva. > 2. yzf'o britva atpisa bet kokia masina. > 3. jei kokia nors masina atpiso kokia nors britva reishkia britvininkas > buvo lohas. > > > "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message > news:gviuoo$45j$1@trimpas.omnitel.net... >> per kiek eiline britva sakykim 1000cm3 daro 100?, as ne specas sitoj >> sriti.manau kad bus 3+sec., bet kad itaikyti i sita laika manau reikia >> but gerai pasipisusiam su mocu, o porschas irgi vaziuoja per 3+sec, ir >> konkreciam atvejui vairuotojo klaida nessiskaito, nes pas ji pulimiotas, >> taip kad manau kad jis tikrai nepyzdel kad uzruko kartais britvistus. >> -- >> BMW 330Ci M paket >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >> news:gvittr$2nq$1@trimpas.omnitel.net... >>> tegu jis padragina su manim nuo shviesoforo. >>> >>> vazinejau as su 997 turbo ir zinau kaip jis vaziuoja. Tegu maziau >>> svaigsta jis apie tai kaip padare kokius tai brytvistus. Su salyga kad >>> jie isviso mokejo vaziuoti su motais. >>> >>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>> news:gvitkm$270$1@trimpas.omnitel.net... >>>> buvo vakar cia toks architektas uzsukes su 997-tu 911 turbo, tai sake >>>> britvistai nuo sviesoforu jau keli uzsiruke konkret, paskui prilekia >>>> teisinasi tai pavara nelaiku imete, tai priekis keltis pradejo, nu kaip >>>> suprantu retas kuris sugebes su britva i ta deklaruojama pagreiti >>>> isipaisyti.Taip kad nestumk kad visos auto nevalinantys metalo gabalai. >>>> -- >>>> BMW 330Ci M paket >>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>> news:gvis5k$v4o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> As klausiau apie apsukas ne apie max arklius. Ne draginama su tokiomis >>>>> masinomis. Ne tam jos skirtos.Alio >>>>> >>>>> Visi sitie kibirai apskirtia nevalina nei 190ag nei 290ag nei 390ag, >>>>> metalo gabalai vos pajudantys. >>>>> >>>>> Tik biski kalba eina apie patogesni vazinejima mieste, lenkimus nuo 40 >>>>> iki 90, vidutiniame apsuku diapazone. Kad nereiketu to benzino smaugti >>>>> iki paskutiniuju kad jis valintu. >>>>> >>>>> >>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>>>> news:gviqk6$s7o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> mazheja pakankamai kad su 410Nm tik ~190 arkliu sugeneruoja. Ir >>>>>> naudos lieka tik tiek kad gali visokiem mudakam draugeliam pasigirt >>>>>> kiek daxuje pas tave torko, ir kad pavyko uzhmiesty 5-ta shaiba fura >>>>>> aplenkt. O realiai tai nepavysi 280Nm turinchiu grabuku. >>>>>> >>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>> news:gviq73$rg6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>>>>>> news:gvippr$qna$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>>>> news:gvipe9$q2s$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> kad nereikia kalti antros saibos norint koki kibira pirmoje >>>>>>>>> juostoje aplenkti, o tik gazo duodi ir iskarto begejasi. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Siaip niutonai yra visa ko esme ir valinimas ir trauka (bendrai >>>>>>>>> paemus), taigi kuo ju daugiau tuo geriau >>>>>>>> >>>>>>>> ko verti niutonai jei jie prie kokiu 1700 rpm? poto visokie tds'ai >>>>>>>> ir mina ant kulnu :D >>>>>>> >>>>>>> Ta prasme prie 1700rpm yra NM o jau prie 1800rpm jie sumazeja 5x? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> :))) >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> >> >> > > >