330i vs 330d Na tai final drive skiriasi su salyga, kad vienas max galinguma pasiekia prie 4000rpm, o kitas prie 6200rpm. http://bokchoys.com/differential/GearRatios.htm Paaiskink, ka as cia netaip suprantu? "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gvkc0r$6av$1@trimpas.omnitel.net... > blet, negaliu net miegot kai tokias nesamones rashai > > > "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:gvkadu$52p$1@trimpas.omnitel.net... >> Arnas tai suda ten aiskino. Jis skaiciavo nm prie 4000 rpm ir 6000rpm. >> Tai aj didesni gautum prie 6000rpm. >> >> Perdavimas ne tas pat. Bet ir galingumas prie kitu apsuku. Taigi belieka >> ji "islyginti". Taigi realiai jei turi ta pati svori, ta pacia masina ir >> tuos pacius Aj. Tai nm tu ant dyzelio turesi daugiau ir jis geriau >> vaziuos. Na praktika tokia ir realybe. >> >> Dar karta sakau. 330ci vs 330cd 230aj vs 245aj dyzelis +~100kg, benzinas >> rukys. O mieste diapazone 30-60 dyzelis antra pavara sau spaudines, o >> pats, kad spetum metis tarp pirmos ir antros ir tampysies kaip bilenkas.. >> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message >> news:gvk9ec$445$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tuti, jau kelinta karta tave mokina, mokina ir niekaip neismoksti :) PAs >>> tave auto alkunis velenas, ir ratai prie jo prisukti? nei pavaru dezes, >>> nei reduktoriaus, nieko neturi? >>> o tai perdavimas tas pats tiek pas dyzeli ir pas benza? >>> Va ka tau isaiskinti nori..ne tau vienam.Ir Arnas su skaiciais aiskino, >>> ir dainiushas...bet yra, kam vis tiek nedasunta. Dislekcija jums? >>> >>> >>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:gvk8tr$3ie$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ar as sakiau, kad valyt geriau. As tik norejau pasakyti, kad miesto >>>> salygomis geriau :) I kalna kilti, aplenkti, ir t.t. >>>> >>>> O tu man paaiskink, kodel pas gti daugiau i ratus nei pas tdi? Cia tu >>>> prie 4000 rpm jei ziuresi, tai pas dyzeli bus daugiau... >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:gvk8me$3ad$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu blet......svyra rankos. >>>>> >>>>> koks bled skirtumas kiek NM ant alkuninio. O ant ratu pas GTI turbut >>>>> ju bus daugiau. Nu bet tu su juzefu toliau gali galvot, kad dyzelis >>>>> valit geriau. Sekmes. >>>>> >>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gvk6n1$14r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Dyzelis vs benzas, cia net keista, kad tu bandai irodyti, jog benzas >>>>>> vienodai ar neprasciau miesto salygomis... >>>>>> >>>>>> O ko verta patirtis su visiskai skirtingu brandu skirtingais >>>>>> automobiliais? :) >>>>>> >>>>>> Tu sesk pradziai pavaziuok su 335i ir poto su 335d. Zinok nustebsi. >>>>>> Bet tikrai lanksciau vaziuoja 335d. Ir daily drive tikrai rinksciausi >>>>>> ji. Mirtis pradzioje standartiskai ~1800rpm. Bet poto prasideda >>>>>> zveris. O pas benza tai vangumas taip iki 2500-3000rpm. O veliau >>>>>> kilimas, ir poto jauciasi kritimas galios. Pas dyzeli viskas fluent >>>>>> ir flat. Velgi cia mano ispudziai, daugumai cia is jusu kitaip gali >>>>>> atrodyti. >>>>>> >>>>>> Tai ir skirtingom transmisijom butu panasios salygos. Jei lipi i >>>>>> kalna ant ~80km/h penkta pavara. Tai tas pat tdi guolis irgi ten >>>>>> sedetu penkta pavara. Tik skirtumas tas, kad pas ji uzmynus tapke >>>>>> butu 400nm, o pas gti sakykime mano standarta 300nm. Nors peak power >>>>>> pas dyzeli 170aj, o pas benza 230aj. Tai i kalna zymiai linksmiau >>>>>> liptum su tdi. Apsukos skirtusi pas dyzeli maziau ju butu. >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gvjs4v$j33$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> nu ble.....o tu kartais nepastebejai, kas lyginant benzina vs dyzeli >>>>>>> benzas ta pachia pavara tuo pachiu greichiu vazhiuos didesnemis >>>>>>> apsukomis? Ir ko tokiu atveju verta tavo patirtis su tu pachiu >>>>>>> automobiliu, ta pachia transmisija tik skirtingais NM? >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > > >