Tai tu dar karta pasidomek apie jos mirima.... "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message news:gvjspt$k1a$1@trimpas.omnitel.net... > Pasidomek apie Mercedes-Benz "Diesotto" technologija, speceliste > > > Jaegermeister > > > > > > "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:gvjrma$idf$1@trimpas.omnitel.net... >> Na tiesmukai aiskinant yra taip. O gilintis i detales nemanau, kad verta. >> Jeigu benzinini detonuotum ir kontroliuotum detonacija, tai butu >> perversmas. >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:gvjqog$h4u$1@trimpas.omnitel.net... >>> na, ne taip viskas tiesmuka. PRadedant nuo to, kad kura matuot reiktu >>> kilogramais, o ne litrais. >>> >>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:gvjqdp$go1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Na aukstas suspaudimo laipsnis del to, kad benzinas ir dyzelis juk is >>>> principo kitaip sprogdinami yra. Vienas detonuojamas, o kitas kaip tik >>>> uzdegamas ir kontroliuojama detonacija... Is to ir sanaudos ir >>>> efektyvumas pas dyzeli geresni. >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:gvj9l9$nr3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>o nepagalvojai, kad del kuro sanaudu gal? >>>>> >>>>>> >>>>>> Panasiai bet nevisai. Vien turbina dar neviskas. Aukstas suspaudimo >>>>>> laipsnis pas dizeli prideda savo irgi (kad geresne trauka butu nuo >>>>>> zemesniu apsuku. pvz sunkioji technika visokie keltuvai ir krautuvai >>>>>> be turbinos bet dizeliniai o ne benzininiai). >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >