ar tikrai vienodi? siaip butu keista nes apsuku diapazonas pas benza visai kitoks negu pas dizeli tai ir skirtumai tarp begiu turi buti kiti t.y. pvz apsuku kritimas perjungus i aukstesni begi pas benza turetu buti kitoks negu pas dizeli. Ypac dar ir del to jog sukimo momento kreives visai kitokios. "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gvluk8$b6$1@trimpas.omnitel.net... > tai juk pas bmw jie vienodi ten > "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message > news:gvltbj$tjr$1@trimpas.omnitel.net... >> jei tu nzn pavaru perdavimu, tai ir necypsek. >> >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >> news:gvlt33$t2v$1@trimpas.omnitel.net... >> >>> negana to, tu nezinai dantraciu dezes parametru ir negali lyginti vien >>> pagal difa! cia yra visiskai neteisingi skaiciavimai >>> >>> >>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>> news:gvlso1$sco$1@trimpas.omnitel.net... >>>> imi 2000 330i ir 2003 330d? :) >>>> jei butu 330i 6begiu, jo galinis difas gali buti 3.07. >>>> koks e46 330d turi 500nm? >>>> 2.47*410=1012 >>>> 3.07*300=921 >>>> arba >>>> 2.93*300=879 >>>> Ir kas vyks toliau spaudziant gaza? >>>> dyzelisu tau pustels dar poda sekundziu iki <4k rpm, ir jau eisi 6begio >>>> ieskot, o benzas nuvaziuso toliau. >>>> >>>> Plius, juk skirtingi greiciai bus prie tokiu rpm ir pavaros. >>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>> news:gvlrgk$q37$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> gali paskaiciuoti galinguma, ta kur jus cia vis kalbate, bet taip >>>>> tusciai be skaiciu:) >>>>> >>>>> Imame 5 pavara (1) ir 3000rpm kaip konstantas, kad paprasciau >>>>> skaiciuoti butu. >>>>> >>>>> Dyzelis 330d i asfalta: 500nm*2.47 = 1235 i asfalta >>>>> Benzinas 330 : 280*2.93= 820 i asfalta >>>>> >>>>> >>>>> Pataisykite, jei kitaip reiktu skaiciuoti. >>>>> >>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>> news:gvlofp$kgc$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>> ir kas is to? >>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gvlob2$k68$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Na va paziurejau ir as. 2.47 ant 6 begiu pavaros. >>>>>>> >>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>> news:gvlgeb$5ln$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> ant 2000m 330d 5 begiu mechaninio 2.28. >>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:gvlfuc$4n4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> 330d final drive bus apie 2.74 kazkas >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:gvlf60$39j$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> blet ka tu rukai ka? Ir prie ko ce ta linka numetei, kur cia >>>>>>>>>> 330d? nejaugi gaila pinigu ant brangesniu narkotiku? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:gvleel$1s8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> 330i vs 330d >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Na tai final drive skiriasi su salyga, kad vienas max galinguma >>>>>>>>>>> pasiekia prie 4000rpm, o kitas prie 6200rpm. >>>>>>>>>>> http://bokchoys.com/differential/GearRatios.htm >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Paaiskink, ka as cia netaip suprantu? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:gvkc0r$6av$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> blet, negaliu net miegot kai tokias nesamones rashai >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:gvkadu$52p$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> Arnas tai suda ten aiskino. Jis skaiciavo nm prie 4000 rpm ir >>>>>>>>>>>>> 6000rpm. Tai aj didesni gautum prie 6000rpm. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Perdavimas ne tas pat. Bet ir galingumas prie kitu apsuku. >>>>>>>>>>>>> Taigi belieka ji "islyginti". Taigi realiai jei turi ta pati >>>>>>>>>>>>> svori, ta pacia masina ir tuos pacius Aj. Tai nm tu ant >>>>>>>>>>>>> dyzelio turesi daugiau ir jis geriau vaziuos. Na praktika >>>>>>>>>>>>> tokia ir realybe. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Dar karta sakau. 330ci vs 330cd 230aj vs 245aj dyzelis >>>>>>>>>>>>> +~100kg, benzinas rukys. O mieste diapazone 30-60 dyzelis >>>>>>>>>>>>> antra pavara sau spaudines, o pats, kad spetum metis tarp >>>>>>>>>>>>> pirmos ir antros ir tampysies kaip bilenkas.. >>>>>>>>>>>>> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:gvk9ec$445$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> Tuti, jau kelinta karta tave mokina, mokina ir niekaip >>>>>>>>>>>>>> neismoksti :) PAs tave auto alkunis velenas, ir ratai prie jo >>>>>>>>>>>>>> prisukti? nei pavaru dezes, nei reduktoriaus, nieko neturi? >>>>>>>>>>>>>> o tai perdavimas tas pats tiek pas dyzeli ir pas benza? >>>>>>>>>>>>>> Va ka tau isaiskinti nori..ne tau vienam.Ir Arnas su >>>>>>>>>>>>>> skaiciais aiskino, ir dainiushas...bet yra, kam vis tiek >>>>>>>>>>>>>> nedasunta. Dislekcija jums? >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:gvk8tr$3ie$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> Ar as sakiau, kad valyt geriau. As tik norejau pasakyti, kad >>>>>>>>>>>>>>> miesto salygomis geriau :) I kalna kilti, aplenkti, ir t.t. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> O tu man paaiskink, kodel pas gti daugiau i ratus nei pas >>>>>>>>>>>>>>> tdi? Cia tu prie 4000 rpm jei ziuresi, tai pas dyzeli bus >>>>>>>>>>>>>>> daugiau... >>>>>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>> news:gvk8me$3ad$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>> nu blet......svyra rankos. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> koks bled skirtumas kiek NM ant alkuninio. O ant ratu pas >>>>>>>>>>>>>>>> GTI turbut ju bus daugiau. Nu bet tu su juzefu toliau gali >>>>>>>>>>>>>>>> galvot, kad dyzelis valit geriau. Sekmes. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>> news:gvk6n1$14r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>> Dyzelis vs benzas, cia net keista, kad tu bandai irodyti, >>>>>>>>>>>>>>>>> jog benzas vienodai ar neprasciau miesto salygomis... >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> O ko verta patirtis su visiskai skirtingu brandu >>>>>>>>>>>>>>>>> skirtingais automobiliais? :) >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> Tu sesk pradziai pavaziuok su 335i ir poto su 335d. Zinok >>>>>>>>>>>>>>>>> nustebsi. Bet tikrai lanksciau vaziuoja 335d. Ir daily >>>>>>>>>>>>>>>>> drive tikrai rinksciausi ji. Mirtis pradzioje >>>>>>>>>>>>>>>>> standartiskai ~1800rpm. Bet poto prasideda zveris. O pas >>>>>>>>>>>>>>>>> benza tai vangumas taip iki 2500-3000rpm. O veliau >>>>>>>>>>>>>>>>> kilimas, ir poto jauciasi kritimas galios. Pas dyzeli >>>>>>>>>>>>>>>>> viskas fluent ir flat. Velgi cia mano ispudziai, daugumai >>>>>>>>>>>>>>>>> cia is jusu kitaip gali atrodyti. >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> Tai ir skirtingom transmisijom butu panasios salygos. Jei >>>>>>>>>>>>>>>>> lipi i kalna ant ~80km/h penkta pavara. Tai tas pat tdi >>>>>>>>>>>>>>>>> guolis irgi ten sedetu penkta pavara. Tik skirtumas tas, >>>>>>>>>>>>>>>>> kad pas ji uzmynus tapke butu 400nm, o pas gti sakykime >>>>>>>>>>>>>>>>> mano standarta 300nm. Nors peak power pas dyzeli 170aj, o >>>>>>>>>>>>>>>>> pas benza 230aj. Tai i kalna zymiai linksmiau liptum su >>>>>>>>>>>>>>>>> tdi. Apsukos skirtusi pas dyzeli maziau ju butu. >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>>> news:gvjs4v$j33$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>>> nu ble.....o tu kartais nepastebejai, kas lyginant >>>>>>>>>>>>>>>>>> benzina vs dyzeli benzas ta pachia pavara tuo pachiu >>>>>>>>>>>>>>>>>> greichiu vazhiuos didesnemis apsukomis? Ir ko tokiu >>>>>>>>>>>>>>>>>> atveju verta tavo patirtis su tu pachiu automobiliu, ta >>>>>>>>>>>>>>>>>> pachia transmisija tik skirtingais NM? >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >