na daugiau nei pas benza tuo momentu "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gvlovq$lea$1@trimpas.omnitel.net... > tai tu suskaichiuok, suskaichiuok kokie tie NM gaunasi ant ratu. > > Ar chia butina butina salyga vazhiuot 2000rpm? > > "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:gvlofq$kgd$1@trimpas.omnitel.net... >> Skirtingi perdavimai. Tik pas dyzeli nm daugiau ir jis ilgiau laikosi, >> jei jau ziureti i perdavimus :) >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:gvk97o$3s8$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai tu nori pasakyt, kad ir pas TDI ir pas GTI transmisijos perdavimai >>> tokie patys? >>> >>> Nes mano kibiru, tai jis skiriasi lygiai tiek, kiek skriasi NM ant >>> alkuninio. O kolegos vat bando yrodyt, kad turiu jaust kazhkoki baisu >>> skirtuma. >>> >>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:gvk8tr$3ie$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ar as sakiau, kad valyt geriau. As tik norejau pasakyti, kad miesto >>>> salygomis geriau :) I kalna kilti, aplenkti, ir t.t. >>>> >>>> O tu man paaiskink, kodel pas gti daugiau i ratus nei pas tdi? Cia tu >>>> prie 4000 rpm jei ziuresi, tai pas dyzeli bus daugiau... >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:gvk8me$3ad$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu blet......svyra rankos. >>>>> >>>>> koks bled skirtumas kiek NM ant alkuninio. O ant ratu pas GTI turbut >>>>> ju bus daugiau. Nu bet tu su juzefu toliau gali galvot, kad dyzelis >>>>> valit geriau. Sekmes. >>>>> >>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gvk6n1$14r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Dyzelis vs benzas, cia net keista, kad tu bandai irodyti, jog benzas >>>>>> vienodai ar neprasciau miesto salygomis... >>>>>> >>>>>> O ko verta patirtis su visiskai skirtingu brandu skirtingais >>>>>> automobiliais? :) >>>>>> >>>>>> Tu sesk pradziai pavaziuok su 335i ir poto su 335d. Zinok nustebsi. >>>>>> Bet tikrai lanksciau vaziuoja 335d. Ir daily drive tikrai rinksciausi >>>>>> ji. Mirtis pradzioje standartiskai ~1800rpm. Bet poto prasideda >>>>>> zveris. O pas benza tai vangumas taip iki 2500-3000rpm. O veliau >>>>>> kilimas, ir poto jauciasi kritimas galios. Pas dyzeli viskas fluent >>>>>> ir flat. Velgi cia mano ispudziai, daugumai cia is jusu kitaip gali >>>>>> atrodyti. >>>>>> >>>>>> Tai ir skirtingom transmisijom butu panasios salygos. Jei lipi i >>>>>> kalna ant ~80km/h penkta pavara. Tai tas pat tdi guolis irgi ten >>>>>> sedetu penkta pavara. Tik skirtumas tas, kad pas ji uzmynus tapke >>>>>> butu 400nm, o pas gti sakykime mano standarta 300nm. Nors peak power >>>>>> pas dyzeli 170aj, o pas benza 230aj. Tai i kalna zymiai linksmiau >>>>>> liptum su tdi. Apsukos skirtusi pas dyzeli maziau ju butu. >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gvjs4v$j33$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> nu ble.....o tu kartais nepastebejai, kas lyginant benzina vs dyzeli >>>>>>> benzas ta pachia pavara tuo pachiu greichiu vazhiuos didesnemis >>>>>>> apsukomis? Ir ko tokiu atveju verta tavo patirtis su tu pachiu >>>>>>> automobiliu, ta pachia transmisija tik skirtingais NM? >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >>> >> >> > > >