Tema: Re: tds
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-05-27 23:44:55
gerai, jau gana. Po to per daug prisistudijuosi, neatsikratysim cia taves ir 
tavo sapaliojimu apie diesotto

Jaegermeister


"Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
news:gvk8bl$2tu$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai va kaip ir sustojo jis 2007 metais. 2 metai tylu ramu, tik siaip kas 
> nors mesteli ta pacia info.
>
> O buvo pries gerus metus rase zurnaluose. Kad neveikia jis normalei.
> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
> news:gvk84c$2ma$2@trimpas.omnitel.net...
>> Pasistudijuok apie ta varikli, ten viskas parasyta. Tame tarpe ir apie 
>> laisva eiga. Ir apskritai, pasistudijuok, pries ka nors cia rasydamas.
>>
>> Neziurejau, neturejau laiko.
>>
>>
>>
>>
>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:gvk73m$1i8$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Idomu kaip toki varikli priversti dirbti laisva eiga.
>>>
>>> O beje gal ziurejai audi ta Vilniuje?
>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>>> news:gvk6jc$116$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tu nepakartojamas.
>>>>
>>>>
>>>> Jaegermeister
>>>>
>>>>
>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:gvk5th$vvr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tai tu dar karta pasidomek apie jos mirima....
>>>>>
>>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>>>>> news:gvjspt$k1a$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Pasidomek apie Mercedes-Benz "Diesotto" technologija, speceliste
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Jaegermeister
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:gvjrma$idf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Na tiesmukai aiskinant yra taip. O gilintis i detales nemanau, kad 
>>>>>>> verta. Jeigu benzinini detonuotum ir kontroliuotum detonacija, tai 
>>>>>>> butu perversmas.
>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:gvjqog$h4u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> na, ne taip viskas tiesmuka. PRadedant nuo to, kad kura matuot 
>>>>>>>> reiktu kilogramais, o ne litrais.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:gvjqdp$go1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Na aukstas suspaudimo laipsnis del to, kad benzinas ir dyzelis juk 
>>>>>>>>> is principo kitaip sprogdinami yra. Vienas detonuojamas, o kitas 
>>>>>>>>> kaip tik uzdegamas ir kontroliuojama detonacija... Is to ir 
>>>>>>>>> sanaudos ir efektyvumas pas dyzeli geresni.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>> news:gvj9l9$nr3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>o nepagalvojai, kad del kuro sanaudu gal?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Panasiai bet nevisai. Vien turbina dar neviskas. Aukstas 
>>>>>>>>>>> suspaudimo laipsnis pas dizeli prideda savo irgi (kad geresne 
>>>>>>>>>>> trauka butu nuo zemesniu apsuku. pvz sunkioji technika visokie 
>>>>>>>>>>> keltuvai ir krautuvai be turbinos bet dizeliniai o ne 
>>>>>>>>>>> benzininiai).
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>