gerai, jau gana. Po to per daug prisistudijuosi, neatsikratysim cia taves ir tavo sapaliojimu apie diesotto Jaegermeister "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gvk8bl$2tu$1@trimpas.omnitel.net... > Tai va kaip ir sustojo jis 2007 metais. 2 metai tylu ramu, tik siaip kas > nors mesteli ta pacia info. > > O buvo pries gerus metus rase zurnaluose. Kad neveikia jis normalei. > "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message > news:gvk84c$2ma$2@trimpas.omnitel.net... >> Pasistudijuok apie ta varikli, ten viskas parasyta. Tame tarpe ir apie >> laisva eiga. Ir apskritai, pasistudijuok, pries ka nors cia rasydamas. >> >> Neziurejau, neturejau laiko. >> >> >> >> >> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:gvk73m$1i8$1@trimpas.omnitel.net... >>> Idomu kaip toki varikli priversti dirbti laisva eiga. >>> >>> O beje gal ziurejai audi ta Vilniuje? >>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>> news:gvk6jc$116$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tu nepakartojamas. >>>> >>>> >>>> Jaegermeister >>>> >>>> >>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>> news:gvk5th$vvr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai tu dar karta pasidomek apie jos mirima.... >>>>> >>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>>> news:gvjspt$k1a$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Pasidomek apie Mercedes-Benz "Diesotto" technologija, speceliste >>>>>> >>>>>> >>>>>> Jaegermeister >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gvjrma$idf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Na tiesmukai aiskinant yra taip. O gilintis i detales nemanau, kad >>>>>>> verta. Jeigu benzinini detonuotum ir kontroliuotum detonacija, tai >>>>>>> butu perversmas. >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:gvjqog$h4u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> na, ne taip viskas tiesmuka. PRadedant nuo to, kad kura matuot >>>>>>>> reiktu kilogramais, o ne litrais. >>>>>>>> >>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:gvjqdp$go1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Na aukstas suspaudimo laipsnis del to, kad benzinas ir dyzelis juk >>>>>>>>> is principo kitaip sprogdinami yra. Vienas detonuojamas, o kitas >>>>>>>>> kaip tik uzdegamas ir kontroliuojama detonacija... Is to ir >>>>>>>>> sanaudos ir efektyvumas pas dyzeli geresni. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:gvj9l9$nr3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>o nepagalvojai, kad del kuro sanaudu gal? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Panasiai bet nevisai. Vien turbina dar neviskas. Aukstas >>>>>>>>>>> suspaudimo laipsnis pas dizeli prideda savo irgi (kad geresne >>>>>>>>>>> trauka butu nuo zemesniu apsuku. pvz sunkioji technika visokie >>>>>>>>>>> keltuvai ir krautuvai be turbinos bet dizeliniai o ne >>>>>>>>>>> benzininiai). >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >