Tu nepakartojamas. Jaegermeister "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gvk5th$vvr$1@trimpas.omnitel.net... > Tai tu dar karta pasidomek apie jos mirima.... > > "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message > news:gvjspt$k1a$1@trimpas.omnitel.net... >> Pasidomek apie Mercedes-Benz "Diesotto" technologija, speceliste >> >> >> Jaegermeister >> >> >> >> >> >> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:gvjrma$idf$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na tiesmukai aiskinant yra taip. O gilintis i detales nemanau, kad >>> verta. Jeigu benzinini detonuotum ir kontroliuotum detonacija, tai butu >>> perversmas. >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:gvjqog$h4u$1@trimpas.omnitel.net... >>>> na, ne taip viskas tiesmuka. PRadedant nuo to, kad kura matuot reiktu >>>> kilogramais, o ne litrais. >>>> >>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>> news:gvjqdp$go1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Na aukstas suspaudimo laipsnis del to, kad benzinas ir dyzelis juk is >>>>> principo kitaip sprogdinami yra. Vienas detonuojamas, o kitas kaip tik >>>>> uzdegamas ir kontroliuojama detonacija... Is to ir sanaudos ir >>>>> efektyvumas pas dyzeli geresni. >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gvj9l9$nr3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>o nepagalvojai, kad del kuro sanaudu gal? >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Panasiai bet nevisai. Vien turbina dar neviskas. Aukstas suspaudimo >>>>>>> laipsnis pas dizeli prideda savo irgi (kad geresne trauka butu nuo >>>>>>> zemesniu apsuku. pvz sunkioji technika visokie keltuvai ir krautuvai >>>>>>> be turbinos bet dizeliniai o ne benzininiai). >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >