Tema: Re: tds
Autorius: zhaltas
Data: 2009-05-28 21:50:53
o tai jus cia skaiciuojat su 17' ratais art su 15'?

"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
news:gvlt33$t2v$1@trimpas.omnitel.net...
> Cia vat ir gaunasi problema kai vieni zmones gyvai isbande viena ir kita 
> ir zino skirtuma, o kiti zmones tik svaigsta pagal internete rastus 
> skaiciukus ir kadangi skaiciuoja klaidingai tai ir isvados kreivos.
>
> Tu cia skaiciuoji tasko parametrus o ne visos eigos, tai ka tu cia lygini? 
> Ir beto dizelis 1012 tures prie 2k rpm o benzas 900 prie 4krpm
>
> negana to, tu nezinai dantraciu dezes parametru ir negali lyginti vien 
> pagal difa! cia yra visiskai neteisingi skaiciavimai
>
>
> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
> news:gvlso1$sco$1@trimpas.omnitel.net...
>> imi 2000 330i ir 2003 330d? :)
>> jei butu 330i 6begiu, jo galinis difas gali buti 3.07.
>> koks e46 330d turi 500nm?
>> 2.47*410=1012
>> 3.07*300=921
>> arba
>> 2.93*300=879
>> Ir kas vyks toliau spaudziant gaza?
>> dyzelisu tau pustels dar poda sekundziu iki <4k rpm, ir jau eisi 6begio 
>> ieskot, o benzas nuvaziuso toliau.
>>
>> Plius, juk skirtingi greiciai bus prie tokiu rpm ir pavaros.
>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:gvlrgk$q37$1@trimpas.omnitel.net...
>>> gali paskaiciuoti galinguma, ta kur jus cia vis kalbate, bet taip 
>>> tusciai be skaiciu:)
>>>
>>> Imame 5 pavara (1) ir 3000rpm kaip konstantas, kad paprasciau skaiciuoti 
>>> butu.
>>>
>>> Dyzelis 330d i asfalta: 500nm*2.47 = 1235 i asfalta
>>> Benzinas 330 : 280*2.93= 820 i asfalta
>>>
>>>
>>> Pataisykite, jei kitaip reiktu skaiciuoti.
>>>
>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>> news:gvlofp$kgc$2@trimpas.omnitel.net...
>>>> ir kas is to?
>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:gvlob2$k68$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Na va paziurejau ir as. 2.47 ant 6 begiu pavaros.
>>>>>
>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>>>> news:gvlgeb$5ln$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> ant 2000m 330d  5 begiu mechaninio 2.28.
>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:gvlfuc$4n4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> 330d final drive bus apie 2.74 kazkas
>>>>>>>
>>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:gvlf60$39j$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> blet ka tu rukai ka? Ir prie ko ce ta linka numetei, kur cia 330d? 
>>>>>>>> nejaugi gaila pinigu ant brangesniu narkotiku?
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>> news:gvleel$1s8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> 330i vs 330d
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Na tai final drive skiriasi su salyga, kad vienas max galinguma 
>>>>>>>>> pasiekia prie 4000rpm, o kitas prie 6200rpm. 
>>>>>>>>> http://bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Paaiskink, ka as cia netaip suprantu?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>> news:gvkc0r$6av$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> blet, negaliu net miegot kai tokias nesamones rashai
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:gvkadu$52p$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Arnas tai suda ten aiskino. Jis skaiciavo nm prie 4000 rpm ir 
>>>>>>>>>>> 6000rpm. Tai aj didesni gautum prie 6000rpm.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Perdavimas ne tas pat. Bet ir galingumas prie kitu apsuku. Taigi 
>>>>>>>>>>> belieka ji "islyginti". Taigi realiai jei turi ta pati svori, ta 
>>>>>>>>>>> pacia masina ir tuos pacius Aj. Tai nm tu ant dyzelio turesi 
>>>>>>>>>>> daugiau ir jis geriau vaziuos. Na praktika tokia ir realybe.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Dar karta sakau. 330ci vs 330cd 230aj vs 245aj dyzelis +~100kg, 
>>>>>>>>>>> benzinas rukys. O mieste diapazone 30-60 dyzelis antra pavara 
>>>>>>>>>>> sau spaudines, o pats, kad spetum metis tarp pirmos ir antros ir 
>>>>>>>>>>> tampysies kaip bilenkas..
>>>>>>>>>>> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:gvk9ec$445$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Tuti, jau kelinta karta tave mokina, mokina ir niekaip 
>>>>>>>>>>>> neismoksti :) PAs tave auto alkunis velenas, ir ratai prie jo 
>>>>>>>>>>>> prisukti? nei pavaru dezes, nei reduktoriaus, nieko neturi?
>>>>>>>>>>>> o tai perdavimas tas pats tiek pas dyzeli ir pas benza?
>>>>>>>>>>>> Va ka tau isaiskinti nori..ne tau vienam.Ir Arnas su skaiciais 
>>>>>>>>>>>> aiskino, ir dainiushas...bet yra, kam vis tiek nedasunta. 
>>>>>>>>>>>> Dislekcija jums?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:gvk8tr$3ie$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Ar as sakiau, kad valyt geriau. As tik norejau pasakyti, kad 
>>>>>>>>>>>>> miesto salygomis geriau :) I kalna kilti, aplenkti, ir t.t.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> O tu man paaiskink, kodel pas gti daugiau i ratus nei pas tdi? 
>>>>>>>>>>>>> Cia tu prie 4000 rpm jei ziuresi, tai pas dyzeli bus 
>>>>>>>>>>>>> daugiau...
>>>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>> news:gvk8me$3ad$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> nu blet......svyra rankos.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> koks bled skirtumas kiek NM ant alkuninio. O ant ratu pas GTI 
>>>>>>>>>>>>>> turbut ju bus daugiau. Nu bet tu su juzefu toliau gali 
>>>>>>>>>>>>>> galvot, kad dyzelis valit geriau. Sekmes.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>> news:gvk6n1$14r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> Dyzelis vs benzas, cia net keista, kad tu bandai irodyti, 
>>>>>>>>>>>>>>> jog benzas vienodai ar neprasciau miesto salygomis...
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> O ko verta patirtis su visiskai skirtingu brandu skirtingais 
>>>>>>>>>>>>>>> automobiliais? :)
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> Tu sesk pradziai pavaziuok su 335i ir poto su 335d. Zinok 
>>>>>>>>>>>>>>> nustebsi. Bet tikrai lanksciau vaziuoja 335d. Ir daily drive 
>>>>>>>>>>>>>>> tikrai rinksciausi ji. Mirtis pradzioje standartiskai 
>>>>>>>>>>>>>>> ~1800rpm. Bet poto prasideda zveris. O pas benza tai 
>>>>>>>>>>>>>>> vangumas taip iki 2500-3000rpm. O veliau kilimas, ir poto 
>>>>>>>>>>>>>>> jauciasi kritimas galios. Pas dyzeli viskas fluent ir flat. 
>>>>>>>>>>>>>>> Velgi cia mano ispudziai, daugumai cia is jusu kitaip gali 
>>>>>>>>>>>>>>> atrodyti.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> Tai ir skirtingom transmisijom butu panasios salygos. Jei 
>>>>>>>>>>>>>>> lipi i kalna ant ~80km/h penkta pavara. Tai tas pat tdi 
>>>>>>>>>>>>>>> guolis irgi ten sedetu penkta pavara. Tik skirtumas tas, kad 
>>>>>>>>>>>>>>> pas ji uzmynus tapke butu 400nm, o pas gti sakykime mano 
>>>>>>>>>>>>>>> standarta 300nm. Nors peak power pas dyzeli 170aj, o pas 
>>>>>>>>>>>>>>> benza 230aj. Tai i kalna zymiai linksmiau liptum su tdi. 
>>>>>>>>>>>>>>> Apsukos skirtusi pas dyzeli maziau ju butu.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>>> news:gvjs4v$j33$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> nu ble.....o tu kartais nepastebejai, kas lyginant benzina 
>>>>>>>>>>>>>>>> vs dyzeli benzas ta pachia pavara tuo pachiu greichiu 
>>>>>>>>>>>>>>>> vazhiuos didesnemis apsukomis? Ir ko tokiu atveju verta 
>>>>>>>>>>>>>>>> tavo patirtis su tu pachiu automobiliu, ta pachia 
>>>>>>>>>>>>>>>> transmisija tik skirtingais NM?
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>