nu va toks drageris o nieko nezhinai. Dragas matyt shitas : http://www.cleanperformance.net/phpbb3/viewtopic.php?f=27&t=6127 . O kaip tau atrodo koks atstumas gali but prie tokiu laiku? :D tu apsimeti idiotu ar rimtai toks esi? Taip, buvo automobilistu ir su prastesniais laikais, buvo ir motociklistu su prastesniais laikais! Ash tau tiesiog pateikiau 3 geriausius auto laikus ir geriausia moco laika kuris yra prastesnis uzh top 3 auto laikus. nezinau kas ten per dviratis, paklausinek savo dviratininku forumuose, gal dar tuo pachiu suzhinosi ar nelohas buvo prie britvos vairo. "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:gvj3it$cl8$1@trimpas.omnitel.net... > kokiam drage? koks atstumas? > > koks "brytvininkas" ? vardini masinas tiksliai, tai isvardink ir motus. > > nes turbut ten buvo ir "automobilistu" su biski prastesniais laikais. > > > "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message > news:gvj2bo$aj7$1@trimpas.omnitel.net... >> klp 05.16 vykusiam drage geriausias moco laikas buvo 7.67. geriau >> pravazhiavo Evo9 (7.5), senas audi kupas (7.33), audi 90 bulka 7.06. Tai >> atitinka viena ish tavo taisykliu - britvininkai buvo lohai? >> >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >> news:gvj1uu$9sn$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message >>> news:gvj0fa$772$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu man niekada nieko nesake kazkokiu internetiniu entuzijastu >>>> padraginimas autostradoj. >>>> audine audinei nelygu, lygiai kaip ir britva britvai, jau nekalbant >>>> apie vairuotojus. >>>> Butu bent jau kazkokio oficialumo, startas, laikai, ir ne 1VS1 >>>> plius as minejau apie "nuo sviesaforo iki sviesaforo" o ne >>>> kaunas-vilnius greitkeli. >>> >>> Nuo shviesoforo iki shviesoforo yra 300-400m ar daugiau. Tu tuos metrus >>> gali pradzioje ir cia matyti. >>> >>> Audine ten buvo 2002m Rimi drago nugaletoja, turbo kvatro S2 2.2, ~350ag >>> (arba ne) bla bla bla. Ir net ne 85 metu. >>> >>> Koki tu dar oficialuma ir laikus gausi mieste tarp shviesoforu? Nori >>> laiko, 0-200m gariunuose kolegos su 1000cc motais dare: ~6.7sec @ >>> 180km/h Nei viena uzbombinta su super trumpais begiais ir kvatro ir >>> slikais ir dviejuturbinu tokio laiko ir greicio neparode. >>> >>> Tiesa galiausiai spec. uzbombinta audi s2 su ~600ag padare ~6.5sec ir >>> ~170km/h bet ja atveze ir isveze ant vezimelio. Joks gatvinis kibiras ar >>> bet koks porsche turbo tokio laiko gyvenime neparodytu. >>> >>> >>> >>>> kacergines nekisu, neprieko cia, siaip klausiu, nes visur viska zinai, >>>> gerai vairuoji, noreciau paziuret, laikus tau pamatuociau. >>>> >>> >>> "gerai vairuoji" yra tavo dar viena teorija. kacergineje as negyvenu ir >>> tenais nesitreniruoju, nepradek cia primetineti "laiku pamatavimo". Tu >>> parodysi gera laika ir manaji pamatuosi ar kitu zmoniu laikus primesi >>> man o pats sedesi su alaus buteliu ant slaitelio? >>> >>> >>> >>>> >>>> >>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>> news:gvivt2$65p$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai dabar jau tau nieko nesako :)))))))))) >>>>> >>>>> Gal tu nejuokink zmoniu ok? Beje tavo idomumui, starta daves zmogelis >>>>> net nenuleido ranku o Audine is to didelio noro apdeti visus ir viska >>>>> jau uzmyne gaza. Neziurint i tai jos pirmo begio pabaigoje as ja jau >>>>> pradejau lenkti. >>>>> >>>>> Milijonas masinu lol :)) >>>>> >>>>> P.S. Ir nekisk cia kacergines, ten ne draginimas o posukiai ir visai >>>>> kas kitka. >>>>> >>>>> >>>>> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gvivls$5p6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nu zinok nieko nesako man tas video ;) galiu rytoj idet kaip su >>>>>> dviraciu lenkiu R1 :D >>>>>> >>>>>> p.s. ar pranesi kai vaziuosi i kacergine meistriskumo rodyt? >>>>>> >>>>>> >>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>> news:gvivcc$58q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Audi turbo quatro!! >>>>>>> >>>>>>> Ir nuo shviesoforo iki shviesoforo ji tiesiog daro brytvas? >>>>>>> >>>>>>> Tu apie sita padaryma? >>>>>>> >>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=1NLyL66Bs3s >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> P.S. Galejai tada atvaziuoti, butum paziurejes. Tai buvo pries 7m. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:gviup2$46e$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> pradedant 85m audi ir baigiant naujesniais nevisiskai ubytais >>>>>>>> nivalitais, pageidautina 4wd +turbo >>>>>>>> >>>>>>>> p.s. o gali pranesti placiajai liaudziai kai vaziuosi kada ir kur >>>>>>>> parodyt savo meistriskumo, labai noriu pamatyti. >>>>>>>> jau 10 metu girdziu , tai noriu pamatyt savom akim. labai. >>>>>>>> p.p.s video nuoroda galima? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>>>> news:gviuef$3k4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Pasakyk prasau kur tas milijonas randasi? >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Dar vienas ble 222 istorijos genijus? Matem mes tokius jau senai >>>>>>>>> senai. Dar ir video yra. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:gviu5c$351$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> tai nereikia 911, yra milionas 'nevalinanciu metalo gabalu" (c) >>>>>>>>>> yzf su kuriais pisi britvas i vienus vartus mieste nuo sviesaforo >>>>>>>>>> iki sviesaforo. >>>>>>>>>> Tik tikslas koks? Isvis nesuprantama eiline juzefo parke lygint >>>>>>>>>> bb su pirstu. Kazkaip net neidomu. >>>>>>>>>> Yzfas taip ir liko 4 klases kursa kartot 15-kai metu ar pas jus >>>>>>>>>> ten lenkyne labai istemptas vidurines kuras idant smegenys >>>>>>>>>> nepervargtu? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:gvitkm$270$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> buvo vakar cia toks architektas uzsukes su 997-tu 911 turbo, tai >>>>>>>>>>> sake britvistai nuo sviesoforu jau keli uzsiruke konkret, paskui >>>>>>>>>>> prilekia teisinasi tai pavara nelaiku imete, tai priekis keltis >>>>>>>>>>> pradejo, nu kaip suprantu retas kuris sugebes su britva i ta >>>>>>>>>>> deklaruojama pagreiti isipaisyti.Taip kad nestumk kad visos auto >>>>>>>>>>> nevalinantys metalo gabalai. >>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket >>>>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:gvis5k$v4o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> As klausiau apie apsukas ne apie max arklius. Ne draginama su >>>>>>>>>>>> tokiomis masinomis. Ne tam jos skirtos.Alio >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Visi sitie kibirai apskirtia nevalina nei 190ag nei 290ag nei >>>>>>>>>>>> 390ag, metalo gabalai vos pajudantys. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Tik biski kalba eina apie patogesni vazinejima mieste, lenkimus >>>>>>>>>>>> nuo 40 iki 90, vidutiniame apsuku diapazone. Kad nereiketu to >>>>>>>>>>>> benzino smaugti iki paskutiniuju kad jis valintu. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:gviqk6$s7o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> mazheja pakankamai kad su 410Nm tik ~190 arkliu sugeneruoja. >>>>>>>>>>>>> Ir naudos lieka tik tiek kad gali visokiem mudakam draugeliam >>>>>>>>>>>>> pasigirt kiek daxuje pas tave torko, ir kad pavyko uzhmiesty >>>>>>>>>>>>> 5-ta shaiba fura aplenkt. O realiai tai nepavysi 280Nm >>>>>>>>>>>>> turinchiu grabuku. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:gviq73$rg6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:gvippr$qna$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>> news:gvipe9$q2s$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>> kad nereikia kalti antros saibos norint koki kibira pirmoje >>>>>>>>>>>>>>>> juostoje aplenkti, o tik gazo duodi ir iskarto begejasi. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> Siaip niutonai yra visa ko esme ir valinimas ir trauka >>>>>>>>>>>>>>>> (bendrai paemus), taigi kuo ju daugiau tuo geriau >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> ko verti niutonai jei jie prie kokiu 1700 rpm? poto visokie >>>>>>>>>>>>>>> tds'ai ir mina ant kulnu :D >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Ta prasme prie 1700rpm yra NM o jau prie 1800rpm jie sumazeja >>>>>>>>>>>>>> 5x? >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> :))) >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > >