Tema: Re: tds
Autorius: Arnas
Data: 2009-05-27 14:08:44
"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
news:gvj65r$had$1@trimpas.omnitel.net...
>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>> news:gvj51s$f9p$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Kas ble nesamone? Uzhdavinys tau : yra 2 auto pas viena redlainas 
>>>> 4000rpm pas kita 6500rpm. abu pirmu begiu redlainina ties tarkim 
>>>> 50kmph. Torko kreiviu forma tarkim 1:1. Pas auto turinchia 4000rpm 
>>>> redlaina yra 400Niutonu. KLAUSIMAS : kiek niutonu turi tureti 6500rpm 
>>>> redlaina turintis auto kad vazhiuotu lygiai taip pat kaip turintis 
>>>> 4000rpm ir 400Nm?
>>>
>>> Nu, atsakyk. Kiek turi tas benzas nm tureti.
>>
>> nesugebi atsakyt? shalme ventiliacija uzhsikishus?
>
> ne ne, tai tu davai atsakyk. ziurim.

nesugebi atsakyt? IQ test failed. Jei net to nesugebi sumastyt, sorry bet su 
tavim man diskutuot papraschiausiai nebeydomu.

>> visu pirma pats pasakei kad 2k-4k rpm dyzelis atpisa benza, reishkia 
>> dyzeli suki iki redlaino,t.y. spaudi viska ish jo kas ymanoma. Tai man 
>> daba sustot shale su benzu ir nespaust gazo kad redlainais einantis ir 
>> duminantis dyzelis mane atpistu ir pripazhint kad joo dyzelis atpisa 
>> benza :D
>
> 2k-4k benzo atveju, pas dizeli tas diapazonas vadinasi 1.7k - 3.5k ir

2000-4000 ant benzo ir 1.7-3.5 ant dyzelio ? :D kaip taip cia sugalvojai, 
genijau? o gal imam 6500/4000=1.625 tai bus 1230-2400 pas dyzeli?

>>nuo 1700rpm buna flat torkas iki galo. pasidomek bmw 3.0i biturbo.
>>
>
> Panasiai bet nevisai. Vien turbina dar neviskas. Aukstas suspaudimo 
> laipsnis pas dizeli prideda savo irgi (kad geresne trauka butu nuo 
> zemesniu apsuku. pvz sunkioji technika visokie keltuvai ir krautuvai be 
> turbinos bet dizeliniai o ne benzininiai).

oo, keltuvai! tai pala daba jau kalbesim ne apie 2000-2500rpm o apie idle 
800rpm kur dar turbas nespejo uzhpust? :D neatrodai pats sau juokingas?