"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:gvj65r$had$1@trimpas.omnitel.net... >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >> news:gvj51s$f9p$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kas ble nesamone? Uzhdavinys tau : yra 2 auto pas viena redlainas >>>> 4000rpm pas kita 6500rpm. abu pirmu begiu redlainina ties tarkim >>>> 50kmph. Torko kreiviu forma tarkim 1:1. Pas auto turinchia 4000rpm >>>> redlaina yra 400Niutonu. KLAUSIMAS : kiek niutonu turi tureti 6500rpm >>>> redlaina turintis auto kad vazhiuotu lygiai taip pat kaip turintis >>>> 4000rpm ir 400Nm? >>> >>> Nu, atsakyk. Kiek turi tas benzas nm tureti. >> >> nesugebi atsakyt? shalme ventiliacija uzhsikishus? > > ne ne, tai tu davai atsakyk. ziurim. nesugebi atsakyt? IQ test failed. Jei net to nesugebi sumastyt, sorry bet su tavim man diskutuot papraschiausiai nebeydomu. >> visu pirma pats pasakei kad 2k-4k rpm dyzelis atpisa benza, reishkia >> dyzeli suki iki redlaino,t.y. spaudi viska ish jo kas ymanoma. Tai man >> daba sustot shale su benzu ir nespaust gazo kad redlainais einantis ir >> duminantis dyzelis mane atpistu ir pripazhint kad joo dyzelis atpisa >> benza :D > > 2k-4k benzo atveju, pas dizeli tas diapazonas vadinasi 1.7k - 3.5k ir 2000-4000 ant benzo ir 1.7-3.5 ant dyzelio ? :D kaip taip cia sugalvojai, genijau? o gal imam 6500/4000=1.625 tai bus 1230-2400 pas dyzeli? >>nuo 1700rpm buna flat torkas iki galo. pasidomek bmw 3.0i biturbo. >> > > Panasiai bet nevisai. Vien turbina dar neviskas. Aukstas suspaudimo > laipsnis pas dizeli prideda savo irgi (kad geresne trauka butu nuo > zemesniu apsuku. pvz sunkioji technika visokie keltuvai ir krautuvai be > turbinos bet dizeliniai o ne benzininiai). oo, keltuvai! tai pala daba jau kalbesim ne apie 2000-2500rpm o apie idle 800rpm kur dar turbas nespejo uzhpust? :D neatrodai pats sau juokingas?