manai :) zinok bus vienodai. "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gvle16$12n$1@trimpas.omnitel.net... > manau, kad 330d > "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message > news:gvkas3$5ds$1@trimpas.omnitel.net... >> tuti. Imkim 2000m e46 sedanus du. Tarkim 328i ir 330d. Vazuoja abu 30km/h >> mieste antru begiu. Abu paspaudiza gaza iki dugno. Ir kuris GREICIAU >> begesis? iki ~60km/k takim. >> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:gvkadu$52p$1@trimpas.omnitel.net... >>> Arnas tai suda ten aiskino. Jis skaiciavo nm prie 4000 rpm ir 6000rpm. >>> Tai aj didesni gautum prie 6000rpm. >>> >>> Perdavimas ne tas pat. Bet ir galingumas prie kitu apsuku. Taigi belieka >>> ji "islyginti". Taigi realiai jei turi ta pati svori, ta pacia masina ir >>> tuos pacius Aj. Tai nm tu ant dyzelio turesi daugiau ir jis geriau >>> vaziuos. Na praktika tokia ir realybe. >>> >>> Dar karta sakau. 330ci vs 330cd 230aj vs 245aj dyzelis +~100kg, benzinas >>> rukys. O mieste diapazone 30-60 dyzelis antra pavara sau spaudines, o >>> pats, kad spetum metis tarp pirmos ir antros ir tampysies kaip >>> bilenkas.. >>> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message >>> news:gvk9ec$445$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tuti, jau kelinta karta tave mokina, mokina ir niekaip neismoksti :) >>>> PAs tave auto alkunis velenas, ir ratai prie jo prisukti? nei pavaru >>>> dezes, nei reduktoriaus, nieko neturi? >>>> o tai perdavimas tas pats tiek pas dyzeli ir pas benza? >>>> Va ka tau isaiskinti nori..ne tau vienam.Ir Arnas su skaiciais aiskino, >>>> ir dainiushas...bet yra, kam vis tiek nedasunta. Dislekcija jums? >>>> >>>> >>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>> news:gvk8tr$3ie$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Ar as sakiau, kad valyt geriau. As tik norejau pasakyti, kad miesto >>>>> salygomis geriau :) I kalna kilti, aplenkti, ir t.t. >>>>> >>>>> O tu man paaiskink, kodel pas gti daugiau i ratus nei pas tdi? Cia tu >>>>> prie 4000 rpm jei ziuresi, tai pas dyzeli bus daugiau... >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gvk8me$3ad$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nu blet......svyra rankos. >>>>>> >>>>>> koks bled skirtumas kiek NM ant alkuninio. O ant ratu pas GTI turbut >>>>>> ju bus daugiau. Nu bet tu su juzefu toliau gali galvot, kad dyzelis >>>>>> valit geriau. Sekmes. >>>>>> >>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gvk6n1$14r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Dyzelis vs benzas, cia net keista, kad tu bandai irodyti, jog benzas >>>>>>> vienodai ar neprasciau miesto salygomis... >>>>>>> >>>>>>> O ko verta patirtis su visiskai skirtingu brandu skirtingais >>>>>>> automobiliais? :) >>>>>>> >>>>>>> Tu sesk pradziai pavaziuok su 335i ir poto su 335d. Zinok nustebsi. >>>>>>> Bet tikrai lanksciau vaziuoja 335d. Ir daily drive tikrai >>>>>>> rinksciausi ji. Mirtis pradzioje standartiskai ~1800rpm. Bet poto >>>>>>> prasideda zveris. O pas benza tai vangumas taip iki 2500-3000rpm. O >>>>>>> veliau kilimas, ir poto jauciasi kritimas galios. Pas dyzeli viskas >>>>>>> fluent ir flat. Velgi cia mano ispudziai, daugumai cia is jusu >>>>>>> kitaip gali atrodyti. >>>>>>> >>>>>>> Tai ir skirtingom transmisijom butu panasios salygos. Jei lipi i >>>>>>> kalna ant ~80km/h penkta pavara. Tai tas pat tdi guolis irgi ten >>>>>>> sedetu penkta pavara. Tik skirtumas tas, kad pas ji uzmynus tapke >>>>>>> butu 400nm, o pas gti sakykime mano standarta 300nm. Nors peak power >>>>>>> pas dyzeli 170aj, o pas benza 230aj. Tai i kalna zymiai linksmiau >>>>>>> liptum su tdi. Apsukos skirtusi pas dyzeli maziau ju butu. >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:gvjs4v$j33$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> nu ble.....o tu kartais nepastebejai, kas lyginant benzina vs >>>>>>>> dyzeli benzas ta pachia pavara tuo pachiu greichiu vazhiuos >>>>>>>> didesnemis apsukomis? Ir ko tokiu atveju verta tavo patirtis su tu >>>>>>>> pachiu automobiliu, ta pachia transmisija tik skirtingais NM? >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >> > >