Tema: Re: tds
Autorius: Ablasiejus
Data: 2009-05-28 10:44:10
manai :) zinok bus vienodai.
"Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
news:gvle16$12n$1@trimpas.omnitel.net...
> manau, kad 330d
> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
> news:gvkas3$5ds$1@trimpas.omnitel.net...
>> tuti. Imkim 2000m e46 sedanus du. Tarkim 328i ir 330d. Vazuoja abu 30km/h 
>> mieste antru begiu. Abu paspaudiza gaza iki dugno. Ir kuris GREICIAU 
>> begesis? iki ~60km/k takim.
>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:gvkadu$52p$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Arnas tai suda ten aiskino. Jis skaiciavo nm prie 4000 rpm ir 6000rpm. 
>>> Tai aj didesni gautum prie 6000rpm.
>>>
>>> Perdavimas ne tas pat. Bet ir galingumas prie kitu apsuku. Taigi belieka 
>>> ji "islyginti". Taigi realiai jei turi ta pati svori, ta pacia masina ir 
>>> tuos pacius Aj. Tai nm tu ant dyzelio turesi daugiau ir jis geriau 
>>> vaziuos. Na praktika tokia ir realybe.
>>>
>>> Dar karta sakau. 330ci vs 330cd 230aj vs 245aj dyzelis +~100kg, benzinas 
>>> rukys. O mieste diapazone 30-60 dyzelis antra pavara sau spaudines, o 
>>> pats, kad spetum metis tarp pirmos ir antros ir tampysies kaip 
>>> bilenkas..
>>> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
>>> news:gvk9ec$445$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tuti, jau kelinta karta tave mokina, mokina ir niekaip neismoksti :) 
>>>> PAs tave auto alkunis velenas, ir ratai prie jo prisukti? nei pavaru 
>>>> dezes, nei reduktoriaus, nieko neturi?
>>>> o tai perdavimas tas pats tiek pas dyzeli ir pas benza?
>>>> Va ka tau isaiskinti nori..ne tau vienam.Ir Arnas su skaiciais aiskino, 
>>>> ir dainiushas...bet yra, kam vis tiek nedasunta. Dislekcija jums?
>>>>
>>>>
>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:gvk8tr$3ie$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Ar as sakiau, kad valyt geriau. As tik norejau pasakyti, kad miesto 
>>>>> salygomis geriau :) I kalna kilti, aplenkti, ir t.t.
>>>>>
>>>>> O tu man paaiskink, kodel pas gti daugiau i ratus nei pas tdi? Cia tu 
>>>>> prie 4000 rpm jei ziuresi, tai pas dyzeli bus daugiau...
>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:gvk8me$3ad$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> nu blet......svyra rankos.
>>>>>>
>>>>>> koks bled skirtumas kiek NM ant alkuninio. O ant ratu pas GTI turbut 
>>>>>> ju bus daugiau. Nu bet tu su juzefu toliau gali galvot, kad dyzelis 
>>>>>> valit geriau. Sekmes.
>>>>>>
>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:gvk6n1$14r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Dyzelis vs benzas, cia net keista, kad tu bandai irodyti, jog benzas 
>>>>>>> vienodai ar neprasciau miesto salygomis...
>>>>>>>
>>>>>>> O ko verta patirtis su visiskai skirtingu brandu skirtingais 
>>>>>>> automobiliais? :)
>>>>>>>
>>>>>>> Tu sesk pradziai pavaziuok su 335i ir poto su 335d. Zinok nustebsi. 
>>>>>>> Bet tikrai lanksciau vaziuoja 335d. Ir daily drive tikrai 
>>>>>>> rinksciausi ji. Mirtis pradzioje standartiskai ~1800rpm. Bet poto 
>>>>>>> prasideda zveris. O pas benza tai vangumas taip iki 2500-3000rpm. O 
>>>>>>> veliau kilimas, ir poto jauciasi kritimas galios. Pas dyzeli viskas 
>>>>>>> fluent ir flat. Velgi cia mano ispudziai, daugumai cia is jusu 
>>>>>>> kitaip gali atrodyti.
>>>>>>>
>>>>>>> Tai ir skirtingom transmisijom butu panasios salygos. Jei lipi i 
>>>>>>> kalna ant ~80km/h penkta pavara. Tai tas pat tdi guolis irgi ten 
>>>>>>> sedetu penkta pavara. Tik skirtumas tas, kad pas ji uzmynus tapke 
>>>>>>> butu 400nm, o pas gti sakykime mano standarta 300nm. Nors peak power 
>>>>>>> pas dyzeli 170aj, o pas benza 230aj. Tai i kalna zymiai linksmiau 
>>>>>>> liptum su tdi. Apsukos skirtusi pas dyzeli maziau ju butu.
>>>>>>>
>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:gvjs4v$j33$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> nu ble.....o tu kartais nepastebejai, kas lyginant benzina vs 
>>>>>>>> dyzeli benzas ta pachia pavara tuo pachiu greichiu vazhiuos 
>>>>>>>> didesnemis apsukomis? Ir ko tokiu atveju verta tavo patirtis su tu 
>>>>>>>> pachiu automobiliu, ta pachia transmisija tik skirtingais NM?
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>>
>
>