Skiriasi perdavimas. Taciau ne ant tiek stipriai, kad pas dyzeli butu 2000rpm, o pas benza 4500rpm.... Zodziu, malonu, kad isimylejai benzina. As vistiek lieku prie nuomones, kad galingas dyzelis mieste linksmiau, nei, kad galingas benzinas. Praktikos dafiga turiu su 2.0t ir 2.0tdi, nes abi naudojau darbe. Kas liecia 335i ir 335d mazai as jas tesdrivinau. Taciau velgi 335d mane tikrai suzavejo savo astrumu ir tolygumu. O siaip jei knieti isbandyti, paziurekite autoplius ir lekite :) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gvk97o$3s8$1@trimpas.omnitel.net... > tai tu nori pasakyt, kad ir pas TDI ir pas GTI transmisijos perdavimai > tokie patys? > > Nes mano kibiru, tai jis skiriasi lygiai tiek, kiek skriasi NM ant > alkuninio. O kolegos vat bando yrodyt, kad turiu jaust kazhkoki baisu > skirtuma. > > "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:gvk8tr$3ie$1@trimpas.omnitel.net... >> Ar as sakiau, kad valyt geriau. As tik norejau pasakyti, kad miesto >> salygomis geriau :) I kalna kilti, aplenkti, ir t.t. >> >> O tu man paaiskink, kodel pas gti daugiau i ratus nei pas tdi? Cia tu >> prie 4000 rpm jei ziuresi, tai pas dyzeli bus daugiau... >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:gvk8me$3ad$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu blet......svyra rankos. >>> >>> koks bled skirtumas kiek NM ant alkuninio. O ant ratu pas GTI turbut ju >>> bus daugiau. Nu bet tu su juzefu toliau gali galvot, kad dyzelis valit >>> geriau. Sekmes. >>> >>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:gvk6n1$14r$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Dyzelis vs benzas, cia net keista, kad tu bandai irodyti, jog benzas >>>> vienodai ar neprasciau miesto salygomis... >>>> >>>> O ko verta patirtis su visiskai skirtingu brandu skirtingais >>>> automobiliais? :) >>>> >>>> Tu sesk pradziai pavaziuok su 335i ir poto su 335d. Zinok nustebsi. Bet >>>> tikrai lanksciau vaziuoja 335d. Ir daily drive tikrai rinksciausi ji. >>>> Mirtis pradzioje standartiskai ~1800rpm. Bet poto prasideda zveris. O >>>> pas benza tai vangumas taip iki 2500-3000rpm. O veliau kilimas, ir poto >>>> jauciasi kritimas galios. Pas dyzeli viskas fluent ir flat. Velgi cia >>>> mano ispudziai, daugumai cia is jusu kitaip gali atrodyti. >>>> >>>> Tai ir skirtingom transmisijom butu panasios salygos. Jei lipi i kalna >>>> ant ~80km/h penkta pavara. Tai tas pat tdi guolis irgi ten sedetu >>>> penkta pavara. Tik skirtumas tas, kad pas ji uzmynus tapke butu 400nm, >>>> o pas gti sakykime mano standarta 300nm. Nors peak power pas dyzeli >>>> 170aj, o pas benza 230aj. Tai i kalna zymiai linksmiau liptum su tdi. >>>> Apsukos skirtusi pas dyzeli maziau ju butu. >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:gvjs4v$j33$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu ble.....o tu kartais nepastebejai, kas lyginant benzina vs dyzeli >>>>> benzas ta pachia pavara tuo pachiu greichiu vazhiuos didesnemis >>>>> apsukomis? Ir ko tokiu atveju verta tavo patirtis su tu pachiu >>>>> automobiliu, ta pachia transmisija tik skirtingais NM? >>>> >>> >>> >> > >