ta prasme, trechia pavara prie 60km/h? Kiek daugiau? "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gvlqe7$o7d$1@trimpas.omnitel.net... > na daugiau nei pas benza tuo momentu > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:gvlovq$lea$1@trimpas.omnitel.net... >> tai tu suskaichiuok, suskaichiuok kokie tie NM gaunasi ant ratu. >> >> Ar chia butina butina salyga vazhiuot 2000rpm? >> >> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:gvlofq$kgd$1@trimpas.omnitel.net... >>> Skirtingi perdavimai. Tik pas dyzeli nm daugiau ir jis ilgiau laikosi, >>> jei jau ziureti i perdavimus :) >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:gvk97o$3s8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai tu nori pasakyt, kad ir pas TDI ir pas GTI transmisijos perdavimai >>>> tokie patys? >>>> >>>> Nes mano kibiru, tai jis skiriasi lygiai tiek, kiek skriasi NM ant >>>> alkuninio. O kolegos vat bando yrodyt, kad turiu jaust kazhkoki baisu >>>> skirtuma. >>>> >>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>> news:gvk8tr$3ie$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Ar as sakiau, kad valyt geriau. As tik norejau pasakyti, kad miesto >>>>> salygomis geriau :) I kalna kilti, aplenkti, ir t.t. >>>>> >>>>> O tu man paaiskink, kodel pas gti daugiau i ratus nei pas tdi? Cia tu >>>>> prie 4000 rpm jei ziuresi, tai pas dyzeli bus daugiau... >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gvk8me$3ad$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nu blet......svyra rankos. >>>>>> >>>>>> koks bled skirtumas kiek NM ant alkuninio. O ant ratu pas GTI turbut >>>>>> ju bus daugiau. Nu bet tu su juzefu toliau gali galvot, kad dyzelis >>>>>> valit geriau. Sekmes. >>>>>> >>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gvk6n1$14r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Dyzelis vs benzas, cia net keista, kad tu bandai irodyti, jog benzas >>>>>>> vienodai ar neprasciau miesto salygomis... >>>>>>> >>>>>>> O ko verta patirtis su visiskai skirtingu brandu skirtingais >>>>>>> automobiliais? :) >>>>>>> >>>>>>> Tu sesk pradziai pavaziuok su 335i ir poto su 335d. Zinok nustebsi. >>>>>>> Bet tikrai lanksciau vaziuoja 335d. Ir daily drive tikrai >>>>>>> rinksciausi ji. Mirtis pradzioje standartiskai ~1800rpm. Bet poto >>>>>>> prasideda zveris. O pas benza tai vangumas taip iki 2500-3000rpm. O >>>>>>> veliau kilimas, ir poto jauciasi kritimas galios. Pas dyzeli viskas >>>>>>> fluent ir flat. Velgi cia mano ispudziai, daugumai cia is jusu >>>>>>> kitaip gali atrodyti. >>>>>>> >>>>>>> Tai ir skirtingom transmisijom butu panasios salygos. Jei lipi i >>>>>>> kalna ant ~80km/h penkta pavara. Tai tas pat tdi guolis irgi ten >>>>>>> sedetu penkta pavara. Tik skirtumas tas, kad pas ji uzmynus tapke >>>>>>> butu 400nm, o pas gti sakykime mano standarta 300nm. Nors peak power >>>>>>> pas dyzeli 170aj, o pas benza 230aj. Tai i kalna zymiai linksmiau >>>>>>> liptum su tdi. Apsukos skirtusi pas dyzeli maziau ju butu. >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:gvjs4v$j33$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> nu ble.....o tu kartais nepastebejai, kas lyginant benzina vs >>>>>>>> dyzeli benzas ta pachia pavara tuo pachiu greichiu vazhiuos >>>>>>>> didesnemis apsukomis? Ir ko tokiu atveju verta tavo patirtis su tu >>>>>>>> pachiu automobiliu, ta pachia transmisija tik skirtingais NM? >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > >