Tema: Re: tds
Autorius: Tutis
Data: 2009-05-28 14:16:58
paskaiciavau tau i ratus. Dyzelis daugiau turi.

"Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
news:gvlr7d$pie$1@trimpas.omnitel.net...
> raktiniai zodziai:
> miestas
> 80-120km/h
> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
> news:gvlqfj$o9a$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nu tai pas dyzeli bus geriau. Kitaip sakant elastingesnis motoras, tai ir 
>> mieste del to su juo maloniau vaziuoti.
>>
>>
>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>> news:gvlofo$kgc$1@trimpas.omnitel.net...
>>> uzsiciklinai tu? ne apie tai kalba buvo.
>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:gvlo7s$jvv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Paziurek 80-120, bus specifikacijoje. Turetu buti skirtumas ant keliu 
>>>> sekundziu.
>>>>
>>>>
>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>>> news:gvlg4o$53i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> nu reikia bandyt. Skirtumas, speju, nulinis iseis.
>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>> news:gvlfom$4bs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> nu ar tikrai vienodai?, kazkaip manau kad iki 60 tai dyzelis gal ir 
>>>>>> greiciau atbirbs, bet va pvz iki 80 manau jau bendzas isiverztu 
>>>>>> priekin.
>>>>>> -- 
>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>>>>> news:gvlfc9$3km$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> manai :) zinok bus vienodai.
>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:gvle16$12n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> manau, kad 330d
>>>>>>>> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:gvkas3$5ds$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> tuti. Imkim 2000m e46 sedanus du. Tarkim 328i ir 330d. Vazuoja abu 
>>>>>>>>> 30km/h mieste antru begiu. Abu paspaudiza gaza iki dugno. Ir kuris 
>>>>>>>>> GREICIAU begesis? iki ~60km/k takim.
>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>> news:gvkadu$52p$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Arnas tai suda ten aiskino. Jis skaiciavo nm prie 4000 rpm ir 
>>>>>>>>>> 6000rpm. Tai aj didesni gautum prie 6000rpm.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Perdavimas ne tas pat. Bet ir galingumas prie kitu apsuku. Taigi 
>>>>>>>>>> belieka ji "islyginti". Taigi realiai jei turi ta pati svori, ta 
>>>>>>>>>> pacia masina ir tuos pacius Aj. Tai nm tu ant dyzelio turesi 
>>>>>>>>>> daugiau ir jis geriau vaziuos. Na praktika tokia ir realybe.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Dar karta sakau. 330ci vs 330cd 230aj vs 245aj dyzelis +~100kg, 
>>>>>>>>>> benzinas rukys. O mieste diapazone 30-60 dyzelis antra pavara sau 
>>>>>>>>>> spaudines, o pats, kad spetum metis tarp pirmos ir antros ir 
>>>>>>>>>> tampysies kaip bilenkas..
>>>>>>>>>> "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:gvk9ec$445$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Tuti, jau kelinta karta tave mokina, mokina ir niekaip 
>>>>>>>>>>> neismoksti :) PAs tave auto alkunis velenas, ir ratai prie jo 
>>>>>>>>>>> prisukti? nei pavaru dezes, nei reduktoriaus, nieko neturi?
>>>>>>>>>>> o tai perdavimas tas pats tiek pas dyzeli ir pas benza?
>>>>>>>>>>> Va ka tau isaiskinti nori..ne tau vienam.Ir Arnas su skaiciais 
>>>>>>>>>>> aiskino, ir dainiushas...bet yra, kam vis tiek nedasunta. 
>>>>>>>>>>> Dislekcija jums?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:gvk8tr$3ie$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Ar as sakiau, kad valyt geriau. As tik norejau pasakyti, kad 
>>>>>>>>>>>> miesto salygomis geriau :) I kalna kilti, aplenkti, ir t.t.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> O tu man paaiskink, kodel pas gti daugiau i ratus nei pas tdi? 
>>>>>>>>>>>> Cia tu prie 4000 rpm jei ziuresi, tai pas dyzeli bus daugiau...
>>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:gvk8me$3ad$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> nu blet......svyra rankos.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> koks bled skirtumas kiek NM ant alkuninio. O ant ratu pas GTI 
>>>>>>>>>>>>> turbut ju bus daugiau. Nu bet tu su juzefu toliau gali galvot, 
>>>>>>>>>>>>> kad dyzelis valit geriau. Sekmes.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>> news:gvk6n1$14r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Dyzelis vs benzas, cia net keista, kad tu bandai irodyti, jog 
>>>>>>>>>>>>>> benzas vienodai ar neprasciau miesto salygomis...
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> O ko verta patirtis su visiskai skirtingu brandu skirtingais 
>>>>>>>>>>>>>> automobiliais? :)
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> Tu sesk pradziai pavaziuok su 335i ir poto su 335d. Zinok 
>>>>>>>>>>>>>> nustebsi. Bet tikrai lanksciau vaziuoja 335d. Ir daily drive 
>>>>>>>>>>>>>> tikrai rinksciausi ji. Mirtis pradzioje standartiskai 
>>>>>>>>>>>>>> ~1800rpm. Bet poto prasideda zveris. O pas benza tai vangumas 
>>>>>>>>>>>>>> taip iki 2500-3000rpm. O veliau kilimas, ir poto jauciasi 
>>>>>>>>>>>>>> kritimas galios. Pas dyzeli viskas fluent ir flat. Velgi cia 
>>>>>>>>>>>>>> mano ispudziai, daugumai cia is jusu kitaip gali atrodyti.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> Tai ir skirtingom transmisijom butu panasios salygos. Jei 
>>>>>>>>>>>>>> lipi i kalna ant ~80km/h penkta pavara. Tai tas pat tdi 
>>>>>>>>>>>>>> guolis irgi ten sedetu penkta pavara. Tik skirtumas tas, kad 
>>>>>>>>>>>>>> pas ji uzmynus tapke butu 400nm, o pas gti sakykime mano 
>>>>>>>>>>>>>> standarta 300nm. Nors peak power pas dyzeli 170aj, o pas 
>>>>>>>>>>>>>> benza 230aj. Tai i kalna zymiai linksmiau liptum su tdi. 
>>>>>>>>>>>>>> Apsukos skirtusi pas dyzeli maziau ju butu.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>> news:gvjs4v$j33$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> nu ble.....o tu kartais nepastebejai, kas lyginant benzina 
>>>>>>>>>>>>>>> vs dyzeli benzas ta pachia pavara tuo pachiu greichiu 
>>>>>>>>>>>>>>> vazhiuos didesnemis apsukomis? Ir ko tokiu atveju verta tavo 
>>>>>>>>>>>>>>> patirtis su tu pachiu automobiliu, ta pachia transmisija tik 
>>>>>>>>>>>>>>> skirtingais NM?
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>
>