Zhiopliuk tu mazhas, to pavadinimo iki sios dienos 20:21 dar nebuvai girdejes. O google visi turime, tik randame ten idomesniu dalyku nei tamsta. Jaegermeister "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gvk934$3nc$1@trimpas.omnitel.net... > Sapalioti pradejai pats. Tiesiog tokia realybe. Marketinga mersas is to > dare. Taciau 2 metus dare, bet trecius juk ta pati jau nerasysi :) O va > tokie kaip pats ir tiki. > > "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message > news:gvk8o7$3c2$1@trimpas.omnitel.net... >> gerai, jau gana. Po to per daug prisistudijuosi, neatsikratysim cia taves >> ir tavo sapaliojimu apie diesotto >> >> Jaegermeister >> >> >> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:gvk8bl$2tu$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai va kaip ir sustojo jis 2007 metais. 2 metai tylu ramu, tik siaip kas >>> nors mesteli ta pacia info. >>> >>> O buvo pries gerus metus rase zurnaluose. Kad neveikia jis normalei. >>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>> news:gvk84c$2ma$2@trimpas.omnitel.net... >>>> Pasistudijuok apie ta varikli, ten viskas parasyta. Tame tarpe ir apie >>>> laisva eiga. Ir apskritai, pasistudijuok, pries ka nors cia rasydamas. >>>> >>>> Neziurejau, neturejau laiko. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>> news:gvk73m$1i8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Idomu kaip toki varikli priversti dirbti laisva eiga. >>>>> >>>>> O beje gal ziurejai audi ta Vilniuje? >>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>>> news:gvk6jc$116$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tu nepakartojamas. >>>>>> >>>>>> >>>>>> Jaegermeister >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gvk5th$vvr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Tai tu dar karta pasidomek apie jos mirima.... >>>>>>> >>>>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>>>>> news:gvjspt$k1a$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Pasidomek apie Mercedes-Benz "Diesotto" technologija, speceliste >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Jaegermeister >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:gvjrma$idf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Na tiesmukai aiskinant yra taip. O gilintis i detales nemanau, kad >>>>>>>>> verta. Jeigu benzinini detonuotum ir kontroliuotum detonacija, tai >>>>>>>>> butu perversmas. >>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:gvjqog$h4u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> na, ne taip viskas tiesmuka. PRadedant nuo to, kad kura matuot >>>>>>>>>> reiktu kilogramais, o ne litrais. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:gvjqdp$go1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Na aukstas suspaudimo laipsnis del to, kad benzinas ir dyzelis >>>>>>>>>>> juk is principo kitaip sprogdinami yra. Vienas detonuojamas, o >>>>>>>>>>> kitas kaip tik uzdegamas ir kontroliuojama detonacija... Is to >>>>>>>>>>> ir sanaudos ir efektyvumas pas dyzeli geresni. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:gvj9l9$nr3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>o nepagalvojai, kad del kuro sanaudu gal? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Panasiai bet nevisai. Vien turbina dar neviskas. Aukstas >>>>>>>>>>>>> suspaudimo laipsnis pas dizeli prideda savo irgi (kad geresne >>>>>>>>>>>>> trauka butu nuo zemesniu apsuku. pvz sunkioji technika visokie >>>>>>>>>>>>> keltuvai ir krautuvai be turbinos bet dizeliniai o ne >>>>>>>>>>>>> benzininiai). >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >