Tai, kad mazas esi tu. O irodineti, nemanau, kad verta tam, kuris meta i foruma rs6 skelbima, ir pats prisipazista veliau, kad neturi jai pinigu.... "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message news:gvk9b7$406$1@trimpas.omnitel.net... > Zhiopliuk tu mazhas, to pavadinimo iki sios dienos 20:21 dar nebuvai > girdejes. O google visi turime, tik randame ten idomesniu dalyku nei > tamsta. > > > > Jaegermeister > > > > > > "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:gvk934$3nc$1@trimpas.omnitel.net... >> Sapalioti pradejai pats. Tiesiog tokia realybe. Marketinga mersas is to >> dare. Taciau 2 metus dare, bet trecius juk ta pati jau nerasysi :) O va >> tokie kaip pats ir tiki. >> >> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >> news:gvk8o7$3c2$1@trimpas.omnitel.net... >>> gerai, jau gana. Po to per daug prisistudijuosi, neatsikratysim cia >>> taves ir tavo sapaliojimu apie diesotto >>> >>> Jaegermeister >>> >>> >>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:gvk8bl$2tu$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai va kaip ir sustojo jis 2007 metais. 2 metai tylu ramu, tik siaip >>>> kas nors mesteli ta pacia info. >>>> >>>> O buvo pries gerus metus rase zurnaluose. Kad neveikia jis normalei. >>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>> news:gvk84c$2ma$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> Pasistudijuok apie ta varikli, ten viskas parasyta. Tame tarpe ir apie >>>>> laisva eiga. Ir apskritai, pasistudijuok, pries ka nors cia rasydamas. >>>>> >>>>> Neziurejau, neturejau laiko. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gvk73m$1i8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Idomu kaip toki varikli priversti dirbti laisva eiga. >>>>>> >>>>>> O beje gal ziurejai audi ta Vilniuje? >>>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>>>> news:gvk6jc$116$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Tu nepakartojamas. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Jaegermeister >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:gvk5th$vvr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Tai tu dar karta pasidomek apie jos mirima.... >>>>>>>> >>>>>>>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >>>>>>>> news:gvjspt$k1a$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Pasidomek apie Mercedes-Benz "Diesotto" technologija, speceliste >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Jaegermeister >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:gvjrma$idf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Na tiesmukai aiskinant yra taip. O gilintis i detales nemanau, >>>>>>>>>> kad verta. Jeigu benzinini detonuotum ir kontroliuotum >>>>>>>>>> detonacija, tai butu perversmas. >>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:gvjqog$h4u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> na, ne taip viskas tiesmuka. PRadedant nuo to, kad kura matuot >>>>>>>>>>> reiktu kilogramais, o ne litrais. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:gvjqdp$go1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Na aukstas suspaudimo laipsnis del to, kad benzinas ir dyzelis >>>>>>>>>>>> juk is principo kitaip sprogdinami yra. Vienas detonuojamas, o >>>>>>>>>>>> kitas kaip tik uzdegamas ir kontroliuojama detonacija... Is to >>>>>>>>>>>> ir sanaudos ir efektyvumas pas dyzeli geresni. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:gvj9l9$nr3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>o nepagalvojai, kad del kuro sanaudu gal? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Panasiai bet nevisai. Vien turbina dar neviskas. Aukstas >>>>>>>>>>>>>> suspaudimo laipsnis pas dizeli prideda savo irgi (kad geresne >>>>>>>>>>>>>> trauka butu nuo zemesniu apsuku. pvz sunkioji technika >>>>>>>>>>>>>> visokie keltuvai ir krautuvai be turbinos bet dizeliniai o ne >>>>>>>>>>>>>> benzininiai). >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >