nu ble.....nu nusishneki... "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:gvj65r$had$1@trimpas.omnitel.net... > > "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message > news:gvj5j5$g80$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >> news:gvj51s$f9p$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kas ble nesamone? Uzhdavinys tau : yra 2 auto pas viena redlainas >>>> 4000rpm pas kita 6500rpm. abu pirmu begiu redlainina ties tarkim >>>> 50kmph. Torko kreiviu forma tarkim 1:1. Pas auto turinchia 4000rpm >>>> redlaina yra 400Niutonu. KLAUSIMAS : kiek niutonu turi tureti 6500rpm >>>> redlaina turintis auto kad vazhiuotu lygiai taip pat kaip turintis >>>> 4000rpm ir 400Nm? >>> >>> Nu, atsakyk. Kiek turi tas benzas nm tureti. >> >> nesugebi atsakyt? shalme ventiliacija uzhsikishus? > > ne ne, tai tu davai atsakyk. ziurim. >> >>>>> Kiek ilgesni, kiek isvysto ir kiek maziau valina? 2.5 daugiau nm bet >>>>> 1.5 >>>> >>>> nepyk bet tu idiotas. 2.5x? 410Nm/2.5 = 164Nm cia grubiai tariant 1.6 >>>> atmosferikas. Tu lygini 3.0 common railiny dyzely su 1.6 atmosferiku. >>>> Tu debilas. visishkas. >>>> >>> >>> Parodyk kuris 1.6 atmosferikas turi 164Nm prie 2500rpm. Dauzta galva. >> >> kur pas tave rpm buvo pamineti? :D >> > > gal zodziuose "miesto rezimas, 40-90" ir kontraklausime "ar tu mieste > pastoviai ant redlaino smaugi" (normalus zmones vazineja diapazone 2k-3.5k > rpm ir norint lenkti, veiksmas prasideda nuo to diapazono o ne nuo 5k). > > >>>>> Antras ir esminis dalykas, prie ko cia redlainas? Tu mieste vazineji >>>>> ant redlaino? Ne. Tu vazineji 2k-4k rpm diapazone. Sitame diapazone >>>>> dyzelis tiesiog atpisa benza. Taskas. >>>> >>>> 4k dyzeliui yra redlainas. Tai tu vazhineji redlainais. Kodel ash >>>> negaliu pasukt irgi iki redlaino t.y. 6500? >>>> >>> >>> Ta prasme pakartotinas sakymas kad vaziuoja ne_redlainu ir ne max >>> apsukom o miesto rezimu 40-90 tau vistiek skamba kaip "kodel as negaliu >>> pasukti iki redlaino irgi" ?? >> >> visu pirma pats pasakei kad 2k-4k rpm dyzelis atpisa benza, reishkia >> dyzeli suki iki redlaino,t.y. spaudi viska ish jo kas ymanoma. Tai man >> daba sustot shale su benzu ir nespaust gazo kad redlainais einantis ir >> duminantis dyzelis mane atpistu ir pripazhint kad joo dyzelis atpisa >> benza :D > > 2k-4k benzo atveju, pas dizeli tas diapazonas vadinasi 1.7k - 3.5k ir > dizelis sukasi iki 4500rpm o naujausi ir iki 5krpm. Todel grubiai kalba > eina apie "pirmaja diapazono puse" nes taip tiesiogiai negali lyginti > apsuku 1:1. Benza turi smaugti kad jis vaziuotu, o dizelio nereikia. > > nori ash >> tau pasufleruosiu? > > Ne, nereikia nes as visa sita reikala pats zinau. > > Ne del niutonu dyzeliai geriau vazhiuoja ant zhemu. O del >> geros torko kreives. > > torque = sukimo momentas. anglu k. zodynas. > > Gera kreive, auksta kreive, didelis sukimo momentas jau prie zemu apsuku - > vienas ir tas pats. T.y. "del sukimo momento" > > Kuria sukuria ne kuro tipas o turbochargeris (ar pora >> ju). > > Nu. Sita mes jau spejom uzmirsti dar tada kai tu apie tai nieko nezinojai. > >>Turbochargeriai taip pat easy dedasi ir ant benzininiu motoru ir taip pat >>nuo 1700rpm buna flat torkas iki galo. pasidomek bmw 3.0i biturbo. >> > > Panasiai bet nevisai. Vien turbina dar neviskas. Aukstas suspaudimo > laipsnis pas dizeli prideda savo irgi (kad geresne trauka butu nuo > zemesniu apsuku. pvz sunkioji technika visokie keltuvai ir krautuvai be > turbinos bet dizeliniai o ne benzininiai). > > > > > > > > > > > >