Tema: Re: tds
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-05-27 14:10:30
nu  ble.....nu nusishneki...

"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
news:gvj65r$had$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
> news:gvj5j5$g80$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>> news:gvj51s$f9p$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Kas ble nesamone? Uzhdavinys tau : yra 2 auto pas viena redlainas 
>>>> 4000rpm pas kita 6500rpm. abu pirmu begiu redlainina ties tarkim 
>>>> 50kmph. Torko kreiviu forma tarkim 1:1. Pas auto turinchia 4000rpm 
>>>> redlaina yra 400Niutonu. KLAUSIMAS : kiek niutonu turi tureti 6500rpm 
>>>> redlaina turintis auto kad vazhiuotu lygiai taip pat kaip turintis 
>>>> 4000rpm ir 400Nm?
>>>
>>> Nu, atsakyk. Kiek turi tas benzas nm tureti.
>>
>> nesugebi atsakyt? shalme ventiliacija uzhsikishus?
>
> ne ne, tai tu davai atsakyk. ziurim.
>>
>>>>> Kiek ilgesni, kiek isvysto ir kiek maziau valina? 2.5 daugiau nm bet 
>>>>> 1.5
>>>>
>>>> nepyk bet tu idiotas. 2.5x? 410Nm/2.5 = 164Nm cia grubiai tariant 1.6 
>>>> atmosferikas. Tu lygini 3.0 common railiny dyzely su 1.6 atmosferiku. 
>>>> Tu debilas. visishkas.
>>>>
>>>
>>> Parodyk kuris 1.6 atmosferikas turi 164Nm prie 2500rpm. Dauzta galva.
>>
>> kur pas tave rpm buvo pamineti? :D
>>
>
> gal zodziuose "miesto rezimas, 40-90" ir kontraklausime "ar tu mieste 
> pastoviai ant redlaino smaugi" (normalus zmones vazineja diapazone 2k-3.5k 
> rpm ir norint lenkti, veiksmas prasideda nuo to diapazono o ne nuo 5k).
>
>
>>>>> Antras ir esminis dalykas, prie ko cia redlainas? Tu mieste vazineji 
>>>>> ant redlaino? Ne. Tu vazineji 2k-4k rpm diapazone. Sitame diapazone 
>>>>> dyzelis tiesiog atpisa benza. Taskas.
>>>>
>>>> 4k dyzeliui yra redlainas. Tai tu vazhineji redlainais. Kodel ash 
>>>> negaliu pasukt irgi iki redlaino t.y. 6500?
>>>>
>>>
>>> Ta prasme pakartotinas sakymas kad vaziuoja ne_redlainu ir ne max 
>>> apsukom o miesto rezimu 40-90 tau vistiek skamba kaip "kodel as negaliu 
>>> pasukti iki redlaino irgi" ??
>>
>> visu pirma pats pasakei kad 2k-4k rpm dyzelis atpisa benza, reishkia 
>> dyzeli suki iki redlaino,t.y. spaudi viska ish jo kas ymanoma. Tai man 
>> daba sustot shale su benzu ir nespaust gazo kad redlainais einantis ir 
>> duminantis dyzelis mane atpistu ir pripazhint kad joo dyzelis atpisa 
>> benza :D
>
> 2k-4k benzo atveju, pas dizeli tas diapazonas vadinasi 1.7k - 3.5k ir 
> dizelis sukasi iki 4500rpm o naujausi ir iki 5krpm. Todel grubiai kalba 
> eina apie "pirmaja diapazono puse" nes taip tiesiogiai negali lyginti 
> apsuku 1:1. Benza turi smaugti kad jis vaziuotu, o dizelio nereikia.
>
> nori ash
>> tau pasufleruosiu?
>
> Ne, nereikia nes as visa sita reikala pats zinau.
>
> Ne del niutonu dyzeliai geriau vazhiuoja ant zhemu. O del
>> geros torko kreives.
>
> torque = sukimo momentas. anglu k. zodynas.
>
> Gera kreive, auksta kreive, didelis sukimo momentas jau prie zemu apsuku - 
> vienas ir tas pats. T.y. "del sukimo momento"
>
> Kuria sukuria ne kuro tipas o turbochargeris (ar pora
>> ju).
>
> Nu. Sita mes jau spejom uzmirsti dar tada kai tu apie tai nieko nezinojai.
>
>>Turbochargeriai taip pat easy dedasi ir ant benzininiu motoru ir taip pat 
>>nuo 1700rpm buna flat torkas iki galo. pasidomek bmw 3.0i biturbo.
>>
>
> Panasiai bet nevisai. Vien turbina dar neviskas. Aukstas suspaudimo 
> laipsnis pas dizeli prideda savo irgi (kad geresne trauka butu nuo 
> zemesniu apsuku. pvz sunkioji technika visokie keltuvai ir krautuvai be 
> turbinos bet dizeliniai o ne benzininiai).
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>