Arnas tai suda ten aiskino. Jis skaiciavo nm prie 4000 rpm ir 6000rpm. Tai aj didesni gautum prie 6000rpm. Perdavimas ne tas pat. Bet ir galingumas prie kitu apsuku. Taigi belieka ji "islyginti". Taigi realiai jei turi ta pati svori, ta pacia masina ir tuos pacius Aj. Tai nm tu ant dyzelio turesi daugiau ir jis geriau vaziuos. Na praktika tokia ir realybe. Dar karta sakau. 330ci vs 330cd 230aj vs 245aj dyzelis +~100kg, benzinas rukys. O mieste diapazone 30-60 dyzelis antra pavara sau spaudines, o pats, kad spetum metis tarp pirmos ir antros ir tampysies kaip bilenkas.. "ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message news:gvk9ec$445$1@trimpas.omnitel.net... > Tuti, jau kelinta karta tave mokina, mokina ir niekaip neismoksti :) PAs > tave auto alkunis velenas, ir ratai prie jo prisukti? nei pavaru dezes, > nei reduktoriaus, nieko neturi? > o tai perdavimas tas pats tiek pas dyzeli ir pas benza? > Va ka tau isaiskinti nori..ne tau vienam.Ir Arnas su skaiciais aiskino, ir > dainiushas...bet yra, kam vis tiek nedasunta. Dislekcija jums? > > > "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:gvk8tr$3ie$1@trimpas.omnitel.net... >> Ar as sakiau, kad valyt geriau. As tik norejau pasakyti, kad miesto >> salygomis geriau :) I kalna kilti, aplenkti, ir t.t. >> >> O tu man paaiskink, kodel pas gti daugiau i ratus nei pas tdi? Cia tu >> prie 4000 rpm jei ziuresi, tai pas dyzeli bus daugiau... >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:gvk8me$3ad$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu blet......svyra rankos. >>> >>> koks bled skirtumas kiek NM ant alkuninio. O ant ratu pas GTI turbut ju >>> bus daugiau. Nu bet tu su juzefu toliau gali galvot, kad dyzelis valit >>> geriau. Sekmes. >>> >>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:gvk6n1$14r$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Dyzelis vs benzas, cia net keista, kad tu bandai irodyti, jog benzas >>>> vienodai ar neprasciau miesto salygomis... >>>> >>>> O ko verta patirtis su visiskai skirtingu brandu skirtingais >>>> automobiliais? :) >>>> >>>> Tu sesk pradziai pavaziuok su 335i ir poto su 335d. Zinok nustebsi. Bet >>>> tikrai lanksciau vaziuoja 335d. Ir daily drive tikrai rinksciausi ji. >>>> Mirtis pradzioje standartiskai ~1800rpm. Bet poto prasideda zveris. O >>>> pas benza tai vangumas taip iki 2500-3000rpm. O veliau kilimas, ir poto >>>> jauciasi kritimas galios. Pas dyzeli viskas fluent ir flat. Velgi cia >>>> mano ispudziai, daugumai cia is jusu kitaip gali atrodyti. >>>> >>>> Tai ir skirtingom transmisijom butu panasios salygos. Jei lipi i kalna >>>> ant ~80km/h penkta pavara. Tai tas pat tdi guolis irgi ten sedetu >>>> penkta pavara. Tik skirtumas tas, kad pas ji uzmynus tapke butu 400nm, >>>> o pas gti sakykime mano standarta 300nm. Nors peak power pas dyzeli >>>> 170aj, o pas benza 230aj. Tai i kalna zymiai linksmiau liptum su tdi. >>>> Apsukos skirtusi pas dyzeli maziau ju butu. >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:gvjs4v$j33$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu ble.....o tu kartais nepastebejai, kas lyginant benzina vs dyzeli >>>>> benzas ta pachia pavara tuo pachiu greichiu vazhiuos didesnemis >>>>> apsukomis? Ir ko tokiu atveju verta tavo patirtis su tu pachiu >>>>> automobiliu, ta pachia transmisija tik skirtingais NM? >>>> >>> >>> >> > >