Tema: Re: tds
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-05-27 20:21:01
Pasidomek apie Mercedes-Benz "Diesotto" technologija, speceliste


Jaegermeister





"Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
news:gvjrma$idf$1@trimpas.omnitel.net...
> Na tiesmukai aiskinant yra taip. O gilintis i detales nemanau, kad verta. 
> Jeigu benzinini detonuotum ir kontroliuotum detonacija, tai butu 
> perversmas.
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:gvjqog$h4u$1@trimpas.omnitel.net...
>> na, ne taip viskas tiesmuka. PRadedant nuo to, kad kura matuot reiktu 
>> kilogramais, o ne litrais.
>>
>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:gvjqdp$go1$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Na aukstas suspaudimo laipsnis del to, kad benzinas ir dyzelis juk is 
>>> principo kitaip sprogdinami yra. Vienas detonuojamas, o kitas kaip tik 
>>> uzdegamas ir kontroliuojama detonacija... Is to ir sanaudos ir 
>>> efektyvumas pas dyzeli geresni.
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>> news:gvj9l9$nr3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>o nepagalvojai, kad del kuro sanaudu gal?
>>>>
>>>>>
>>>>> Panasiai bet nevisai. Vien turbina dar neviskas. Aukstas suspaudimo 
>>>>> laipsnis pas dizeli prideda savo irgi (kad geresne trauka butu nuo 
>>>>> zemesniu apsuku. pvz sunkioji technika visokie keltuvai ir krautuvai 
>>>>> be turbinos bet dizeliniai o ne benzininiai).
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>