Pasidomek apie Mercedes-Benz "Diesotto" technologija, speceliste Jaegermeister "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gvjrma$idf$1@trimpas.omnitel.net... > Na tiesmukai aiskinant yra taip. O gilintis i detales nemanau, kad verta. > Jeigu benzinini detonuotum ir kontroliuotum detonacija, tai butu > perversmas. > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:gvjqog$h4u$1@trimpas.omnitel.net... >> na, ne taip viskas tiesmuka. PRadedant nuo to, kad kura matuot reiktu >> kilogramais, o ne litrais. >> >> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:gvjqdp$go1$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na aukstas suspaudimo laipsnis del to, kad benzinas ir dyzelis juk is >>> principo kitaip sprogdinami yra. Vienas detonuojamas, o kitas kaip tik >>> uzdegamas ir kontroliuojama detonacija... Is to ir sanaudos ir >>> efektyvumas pas dyzeli geresni. >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:gvj9l9$nr3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>o nepagalvojai, kad del kuro sanaudu gal? >>>> >>>>> >>>>> Panasiai bet nevisai. Vien turbina dar neviskas. Aukstas suspaudimo >>>>> laipsnis pas dizeli prideda savo irgi (kad geresne trauka butu nuo >>>>> zemesniu apsuku. pvz sunkioji technika visokie keltuvai ir krautuvai >>>>> be turbinos bet dizeliniai o ne benzininiai). >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >