Tema: Re: tds
Autorius: Tutis
Data: 2009-05-27 23:16:56
Idomu kaip toki varikli priversti dirbti laisva eiga.

O beje gal ziurejai audi ta Vilniuje?
"Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
news:gvk6jc$116$1@trimpas.omnitel.net...
> Tu nepakartojamas.
>
>
> Jaegermeister
>
>
> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
> news:gvk5th$vvr$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai tu dar karta pasidomek apie jos mirima....
>>
>> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
>> news:gvjspt$k1a$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Pasidomek apie Mercedes-Benz "Diesotto" technologija, speceliste
>>>
>>>
>>> Jaegermeister
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:gvjrma$idf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Na tiesmukai aiskinant yra taip. O gilintis i detales nemanau, kad 
>>>> verta. Jeigu benzinini detonuotum ir kontroliuotum detonacija, tai butu 
>>>> perversmas.
>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:gvjqog$h4u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> na, ne taip viskas tiesmuka. PRadedant nuo to, kad kura matuot reiktu 
>>>>> kilogramais, o ne litrais.
>>>>>
>>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:gvjqdp$go1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Na aukstas suspaudimo laipsnis del to, kad benzinas ir dyzelis juk is 
>>>>>> principo kitaip sprogdinami yra. Vienas detonuojamas, o kitas kaip 
>>>>>> tik uzdegamas ir kontroliuojama detonacija... Is to ir sanaudos ir 
>>>>>> efektyvumas pas dyzeli geresni.
>>>>>>
>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:gvj9l9$nr3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>o nepagalvojai, kad del kuro sanaudu gal?
>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Panasiai bet nevisai. Vien turbina dar neviskas. Aukstas suspaudimo 
>>>>>>>> laipsnis pas dizeli prideda savo irgi (kad geresne trauka butu nuo 
>>>>>>>> zemesniu apsuku. pvz sunkioji technika visokie keltuvai ir 
>>>>>>>> krautuvai be turbinos bet dizeliniai o ne benzininiai).
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>