Idomu kaip toki varikli priversti dirbti laisva eiga. O beje gal ziurejai audi ta Vilniuje? "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message news:gvk6jc$116$1@trimpas.omnitel.net... > Tu nepakartojamas. > > > Jaegermeister > > > "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:gvk5th$vvr$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai tu dar karta pasidomek apie jos mirima.... >> >> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message >> news:gvjspt$k1a$1@trimpas.omnitel.net... >>> Pasidomek apie Mercedes-Benz "Diesotto" technologija, speceliste >>> >>> >>> Jaegermeister >>> >>> >>> >>> >>> >>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:gvjrma$idf$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Na tiesmukai aiskinant yra taip. O gilintis i detales nemanau, kad >>>> verta. Jeigu benzinini detonuotum ir kontroliuotum detonacija, tai butu >>>> perversmas. >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:gvjqog$h4u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> na, ne taip viskas tiesmuka. PRadedant nuo to, kad kura matuot reiktu >>>>> kilogramais, o ne litrais. >>>>> >>>>> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gvjqdp$go1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Na aukstas suspaudimo laipsnis del to, kad benzinas ir dyzelis juk is >>>>>> principo kitaip sprogdinami yra. Vienas detonuojamas, o kitas kaip >>>>>> tik uzdegamas ir kontroliuojama detonacija... Is to ir sanaudos ir >>>>>> efektyvumas pas dyzeli geresni. >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gvj9l9$nr3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>o nepagalvojai, kad del kuro sanaudu gal? >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Panasiai bet nevisai. Vien turbina dar neviskas. Aukstas suspaudimo >>>>>>>> laipsnis pas dizeli prideda savo irgi (kad geresne trauka butu nuo >>>>>>>> zemesniu apsuku. pvz sunkioji technika visokie keltuvai ir >>>>>>>> krautuvai be turbinos bet dizeliniai o ne benzininiai). >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >